Grefo's plakken ze op hun auto, katholieken eten ze.quote:
En ook op de ramen, tenminste hier in de buurt wel.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:40 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Grefo's plakken ze op hun auto, katholieken eten ze.
Oeh, fipo.
Da's makkelijker als 'ie mosselen wil eten.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:43 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Waarom heeft die vis pootjes?
Hm, ze doen wel hun best...quote:Op donderdag 16 september 2010 16:46 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
En ook op de ramen, tenminste hier in de buurt wel.
Met van die leuke moderne teksten.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Don't worry, het gaat vast goed.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:47 schreef Swietje het volgende:
Bah, ik moet zo naar school om tentamen te maken.Ik heb nu al last van faalangst.
quote:Op donderdag 16 september 2010 16:56 schreef loveli het volgende:
In het zuiden is het veel makkelijker, iedereen katholiek. En elke vrijdag vis.
quote:Op donderdag 16 september 2010 16:28 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Zucht, ik krijg zojuist serieus van een klant een kettingmail doorgestuurd (met allemaal mailadressen van concurrenten in de CC).
En het is zo'n duidelijke...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes met je tentamen Swietje! Rare tijd trouwens voor een tentamen of ligt dat aan mij?
Bij ons in 't grefodorp zijn volgens mij nauwelijks katholieken te vinden maar iedere vrijdag staat er een visboer bij de super en rijdt er ook nog een viskar het hele dorp door.
Mijn ouders hebben ook een visje op hun auto.
There is no love sincerer than the love of food.
Bij ons was vrijdag frietdag. Niet patat natuurlijk, want zuiden.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:56 schreef loveli het volgende:
Wat laat.quote:Op donderdag 16 september 2010 17:30 schreef Swietje het volgende:
Dankjewel allemaal![]()
MM, inderdaad raar, vind ik ook. van 18.30 tot 21.30..
nou iddquote:Op donderdag 16 september 2010 18:39 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Wat laat.![]()
Om die tijd kan je je toch helemaal niet meer concentreren.
Is dat geen salamandertje?quote:Op donderdag 16 september 2010 16:43 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Waarom heeft die vis pootjes?
En ze hangen niet van die gekke posters op hun raam.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:56 schreef loveli het volgende:
En? Hoe is het gegaan?quote:Op donderdag 16 september 2010 17:30 schreef Swietje het volgende:
Dankjewel allemaal![]()
MM, inderdaad raar, vind ik ook. van 18.30 tot 21.30..
Als ik goed opgelet heb bij discovery is dit de axotl, een onvolwassen soort salamandertje dat pootjes en kieuwen heeft ofzo.quote:
Ben je aan het redecoraten?quote:Op donderdag 16 september 2010 19:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hoofdpijn van de verflucht
Gewoon je tijd nemen, waar je het ook nodig voor hebt!quote:Op donderdag 16 september 2010 19:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Lees jullie wel hoor... ben echt teveel met mijzelf bezig
Oh, ik dacht je huis al weerquote:Op donderdag 16 september 2010 19:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Eh ja mijn fiets wat accentjes en zo verbergen/accentueren..
Ja joh, doe je ding zoals je het zelf denkt te moeten doen ofzoquote:Op donderdag 16 september 2010 19:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Andere tijdszonequote:Op donderdag 16 september 2010 19:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Haaai!
Oh en nu ga ik weer eten zoeken want het is bijna 19.00!
Dat dus.quote:Op donderdag 16 september 2010 19:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Gewoon je tijd nemen, waar je het ook nodig voor hebt!
Misschien heb ik iets gemist maar wat is er aan de hand?quote:Op donderdag 16 september 2010 19:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Dit, maar als je wil zwijgen mag het ook.quote:
* MinderMutsig zit naast Uniekjequote:Op donderdag 16 september 2010 20:20 schreef uniekhoorn het volgende:
en st naar Israel...
Zit ik dan op de kruispunt van friesland, drente en groningen...
DRENTUUUHH!!quote:Op donderdag 16 september 2010 20:20 schreef uniekhoorn het volgende:
en st naar Israel...
Zit ik dan op de kruispunt van friesland, drente en groningen...
Geldt dat ook voor mensen die bijklussen als fotograaf en daarom een kvk nummer hebben?quote:Op donderdag 16 september 2010 13:40 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Makro is eigenlijk alleen voor bedrijven, verenigingen e.d. dus je bent een KvK nummer nodig...
Maar ik neem aan dat je wel iemand kent die een eigen bedrijfje heeft, hoeft geen horeca te zijn! (alleen kun je dan geen sterke drank kopen)
Oh ik heb eigenlijk wel een fiets nodig. En een krant zou geen kwaad kunnen. Eens kijken wat dat kost per maand. En niet chagarijnig zijn he, je bent leukquote:Op donderdag 16 september 2010 16:33 schreef neen het volgende:
Oh, nog studenten hier die nog een kutfiets willen? Als je een jaar lang een studenten abonnement op de Volkskrant neemt krijg je een die binnen een maand uit elkaar valt. Top.
Nou ik ga boodschappen doen en elders chagrijnen. Fijne avond he allenop deze fijne avond
Twijfels over nieuwe baan, als in of ik 't überhaupt wel kan want heb zo'n vermoeden dat 't nog veel erger dan vandaag kan zijn, en weet niet of ik dat eigenlijk wel trek. En als ik erover praat moet ik nu zoveel moeite doen om niet in huilen uit te barsten, en dat kan thuis wel maar op 't werk hoop ik dat toch echt te kunnen vermijden.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Puff, nee, dat was wel heeeeeeeel leuk trouwens
IHFC whats up?
KvK nummer is genoeg inderdaad!quote:Op donderdag 16 september 2010 20:52 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor mensen die bijklussen als fotograaf en daarom een kvk nummer hebben?Maar niet eerlijk, ik wil ook goedkope spullen
.
[..]
Oh ik heb eigenlijk wel een fiets nodig. En een krant zou geen kwaad kunnen. Eens kijken wat dat kost per maand. En niet chagarijnig zijn he, je bent leuk.
Burgers FTW!quote:Op donderdag 16 september 2010 21:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
Er worden foto's verspreid van Baardmans?Zieeeen!
![]()
Ik voel me een hamburger op pootjes, maar mèn dat was een goeie burger! En nog niet eens zo duur ook!Met o.a. avocado erop! Moddervet, maar iig ook wat viezemientjes
![]()
Ik zie dat Uniekje ook een digi-hug nodig heeft, dus bij deze![]()
En madam Haat-snelle-auto's ook? Baantrubbels zijn kut![]()
Nu zo even filmpje kijken met vriendje en relaxen
En bedankt he! Je hebt waarschijnlijk (iig momenteel!) nog gelijk ook, na die kingsize burger!quote:Op donderdag 16 september 2010 21:12 schreef motorbloempje het volgende:
Maria! Je bent aangekomen ()
Jaaaa, ik ook!quote:Op donderdag 16 september 2010 20:55 schreef Laureline het volgende:
Hoi, kan iemand mij die " gast van DAD" ook even doorPM-en? Ik ben wel benieuwd of het goed staat naast een juffrouw Engel
Ik snapte hem hoorquote:Op donderdag 16 september 2010 21:20 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb heul nog geen baandinsdag nog een telefonisch interview, en dan wellicht wel...
enneh, aangekomen --> in de UK!
die heb ik ook pas gekeken!quote:Op donderdag 16 september 2010 21:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik snapte hem hoor![]()
Succes dan met het interview!
Ik ga Coraline kijken
Toch fijn als je wat voor een ander kunt doen?quote:Op donderdag 16 september 2010 21:41 schreef j.t het volgende:
Ik kijk expeditie Robinson. Vond het heel knap hoe de vrouwen zich hebben ingehouden, zou ik niet kunnen!
Ben daar te agressief voor ...nu Oh Oh Cherso!
Pff, belt buurjongen aan, moet mijn fiets lenen omdat hij iemand moet ophalen ... meneer kan dan nooit nee zeggen ...ik houd er persoonlijk niet zo van, gaan ook bussen
dus, daar gaat mijn fiets
Waarom niet? Ik vind het echt hilarischquote:Op donderdag 16 september 2010 21:43 schreef motorbloempje het volgende:
oh oh cherso, dat daar mensen naar kijken
Lief.quote:Ik zie dat Uniekje ook een digi-hug nodig heeft, dus bij deze![]()
En madam Haat-snelle-auto's ook? Baantrubbels zijn kut![]()
ik heb er alleen voorstukjes van gezien en kon echt niet kiezen tussenquote:Op donderdag 16 september 2010 21:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik vind het echt hilarisch
Je moet er ook niet serieus naar gaan kijken, hier staat het op de achtergrond aanquote:Op donderdag 16 september 2010 21:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb er alleen voorstukjes van gezien en kon echt niet kiezen tussenen
en
en
kom uit Den Haag hè, vind Hagenezen niet zo.. euhm, boeiend!
Ik ben het vergeten. Morgen maar ff online kijken. Moeras-tvquote:Op donderdag 16 september 2010 21:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je moet er ook niet serieus naar gaan kijken, hier staat het op de achtergrond aan
Al die films waar ze op het eind lang en gelukkig gaan leven. Wat een onzin.quote:
Heb je ze ook gezien bij DWDD?quote:Op donderdag 16 september 2010 21:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ben het vergeten. Morgen maar ff online kijken. Moeras-tv.
Ik kijk nooit naar DWDD... Dus, neequote:Op donderdag 16 september 2010 21:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Heb je ze ook gezien bij DWDD?
Jawel, maar goed! Ondertussen hebben we alles al geleend, zelfs onze PS2 staat erquote:Op donderdag 16 september 2010 21:45 schreef Perruche het volgende:
[..]
Toch fijn als je wat voor een ander kunt doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |