Vandaar dat je geen foto`s in je fobo hebt natuurlijkquote:Op donderdag 16 september 2010 16:36 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Als je zelfvertrouwen uitstraalt zien de dames het want dan val je opNu val je niet op omdat je zo onzeker bent blijkbaar ?
Ik heb er ook van geleerd, zeker zijn van mezelf, stralen, en genieten
en ik merk super veel verschil
niet van de dames dan maar andersom
Mijn telefoon is dood en die luitjes daar laten steeds niets horen over het terugsturen van mijn telefoonquote:Op donderdag 16 september 2010 16:37 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Vandaar dat je geen foto`s in je fobo hebt natuurlijk
Eerst werd ik door veel meiden aangekeken waar ik ook op plekken kwam en meestal bleven ze me ook lang aankijken maar nu negeren de meeste meiden me oogcontact waanneer ik ze tegemoet komt of kijken effe vlug wie er aan komt en houden hun hoofd weer voorzich uit of gaan weer bezig met wat ze doen. Andere jongens krijgen wel aandacht van die meiden merk ik.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:36 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Als je zelfvertrouwen uitstraalt zien de dames het want dan val je opNu val je niet op omdat je zo onzeker bent blijkbaar ?
Ik heb er ook van geleerd, zeker zijn van mezelf, stralen, en genieten
en ik merk super veel verschil
niet van de dames dan maar andersom
maar is dat niet altijd zo. Je hebt niet elke dag de aandacht van de ladys hoor, dat is andersom toch ook nietquote:Op donderdag 16 september 2010 16:50 schreef hannekam het volgende:
[..]
Eerst werd ik door veel meiden aangekeken waar ik ook op plekken kwam en meestal bleven ze me ook lang aankijken maar nu negeren de meeste meiden me oogcontact waanneer ik ze tegemoet komt of kijken effe vlug wie er aan komt en houden hun hoofd weer voorzich uit of gaan weer bezig met wat ze doen. Andere jongens krijgen wel aandacht van die meiden merk ik.
Ik ben wel een beetje onzekere persoon maar als je het gevoel krijgt niet aantrekkelijk gevonden te worden dan maakt het niet beter voor je zelfvetrouwen.
r
wat ik gemerkt hebt dat er nu een paar meiden zijn die nog oogcontact met me maken maar de meeste tonen geen interesse meer of kijken langs me heen waanneer ik die oogcontact zelf opzoekt. ook op het werk merk ik het aan vele dames dat ze vreemd naar me toe reageren waanneer ik langs ze loopt/tegemoet komt en dat maakt me onzekerder.
zoals ik al aangaf soms zijn er dagen dat er weer veel dames waar ik veel bekijk treks van krijgt en andere dagen krijg ik heel weinig oogcontact van mooie dames.
Ik kom niet steeds dezelfde meisjes tegen maar meisjes die ik niet eerder tegenkom. je kijkt vanzelf naar mooie dames daar is niks ergs aan.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:54 schreef Adames het volgende:
Oh en constant proberen oogcontact te zoeken met dezelfde meisjes is een beetje eng.
Ik doe al een sport maar ik merk toch geen verschil daarin behalve als ik me goede dagen heb maar met dames lijk ik geen geluk te hebben.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:33 schreef Demon_Hunter het volgende:
Ga weer lekker sporten ofzo, voel je jezelf beter en ga je dus ook meer zelfvertrouwen uitstralen.
Ik heb t gevoel alsof meiden me links laten liggen ook als ik de laatste tijd oogcontact probeert te maken kijken heel weinig dames terug in die periode krijg ik heel weinig aandacht van dames. integendeel soms zijn er dagen dat ik veel blikken van krijgt waar ik op straat loopt maar dat duurt niet lang . ik weet niet waar het aan zou liggenquote:Op donderdag 16 september 2010 16:54 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
maar is dat niet altijd zo. Je hebt niet elke dag de aandacht van de ladys hoor, dat is andersom toch ook niet?
Nou dan vinden die mensen die je die dag tegen komt misschien je kledingkeuze niet mooi of noem maar op. Als ik een minijurkje aan doe e n noem maar op krijg ik ook meer aandacht dan dat ik een wat langere jurk aan trekquote:Op donderdag 16 september 2010 17:12 schreef hannekam het volgende:
[..]
Ik heb t gevoel alsof meiden me links laten liggen ook als ik de laatste tijd oogcontact probeert te maken kijken heel weinig dames terug in die periode krijg ik heel weinig aandacht van dames. integendeel soms zijn er dagen dat ik veel blikken van krijgt waar ik op straat loopt maar dat duurt niet lang . ik weet niet waar het aan zou liggen
kan inderdaad wel. Ik weet niet hoe oud je bent TS, maar een hanekam op je 16e is lekker stoer. Een hanekam op je 26e is een beetje te alto voor velen.quote:Op donderdag 16 september 2010 17:13 schreef tho_Omas het volgende:
Misschien moet je je hannekam afmaaien.
Ik ben inmiddels 20, maar het ligt niet aan me kapsel.quote:Op donderdag 16 september 2010 17:15 schreef Adames het volgende:
[..]
kan inderdaad wel. Ik weet niet hoe oud je bent TS, maar een hanekam op je 16e is lekker stoer. Een hanekam op je 26e is een beetje te alto voor velen.
Maar daar moet je ook werk voor doen. ik wil meer en beter advies zodat ik me weer beter kan voelen en ook weer meer bekijk treks van mooie dames krijgquote:Op donderdag 16 september 2010 17:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Uitstralen dat je zelfverzekerd bent. Klaar
Daar moet je idd werk voor doen ja. En dat is niet eens zo heel lastig.quote:Op donderdag 16 september 2010 17:20 schreef hannekam het volgende:
[..]
Maar daar moet je ook werk voor doen. ik wil meer en beter advies zodat ik me weer beter kan voelen en ook weer meer bekijk treks van mooie dames krijg
quote:Op donderdag 16 september 2010 17:28 schreef paranoia het volgende:
Sport je ook? Want sporten vergroot je zelfvertrouwen, je gaat erdoor veel beter in je vel zitten.
En verder even wat meer afwisseling in je leven brengen. Meer dingen doen die je normaal niet doet (of juist naar bepaalde situaties gaan die je normaal zou ontlopen, zoals naar een feestje gaan waar je maar 1 iemand kent, of niemand). Meer uitdaging zoeken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |