Het heerst hier een droge hoest / verkoudheidquote:Op donderdag 16 september 2010 17:10 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ik had vanochtend ook al keelpijn
Ik snap het nietquote:
Teringquote:Op donderdag 16 september 2010 17:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
03. 051 LovelyLady
gelukkig heb ik vanavond weinig tijd
Ze gaat je in bed stoppen, thee geven, sinaasappels persen, temperaturen, etc...quote:
113quote:Op donderdag 16 september 2010 17:11 schreef Ferb het volgende:
[..]
003![]()
Ik kom net binnen en jij hebt als 130+ posts
iddquote:
EN de rest.... MEN, andere SC's, etc.quote:
Nee ik heb geen vent... dat dacht ik heel heel even....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 september 2010 17:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Ze gaat je in bed stoppen, thee geven, sinaasappels persen, temperaturen, etc...
zullen we het ergens anders over hebbenquote:Op donderdag 16 september 2010 17:12 schreef MPG het volgende:
[..]
EN de rest.... MEN, andere SC's, etc.
Droge hoestquote:Op donderdag 16 september 2010 17:11 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Het heerst hier een droge hoest / verkoudheid
Ik denk dat ik eens lekker eigenwijs ga zijn vandaagquote:
Ik ben een mama, iets met verzorgingsinstinctquote:
quote:Op donderdag 16 september 2010 17:12 schreef MPG het volgende:
Ze gaat je in bed stoppen, thee geven, sinaasappels persen, temperaturen, etc...
Je hebt blijkbaar een pietsje gemist.....als je dat zo laat, vind ik je pas echt heel liefquote:Op donderdag 16 september 2010 17:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik snap het niet![]()
ik hou er niet van als mensen vaag doen
[..]
Tering![]()
Waarover dan GF?quote:Op donderdag 16 september 2010 17:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zullen we het ergens anders over hebben![]()
Nou dat moet dan maar, als verschrikkelijk nieuwsgierig zijnde persoonquote:Op donderdag 16 september 2010 17:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je hebt blijkbaar een pietsje gemist.....als je dat zo laat, vind ik je pas echt heel lief
dat verwachte ik alquote:Op donderdag 16 september 2010 17:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk dat ik eens lekker eigenwijs ga zijn vandaag
quote:Op donderdag 16 september 2010 17:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee ik heb geen vent... dat dacht ik heel heel even....Awwwww.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* MPG geeft je een extra knuffel.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Oeh lekker! hopelijk zijn er nog druiven over, oh wacht niet dusquote:Op donderdag 16 september 2010 17:13 schreef Ferb het volgende:
[..]
Droge hoest![]()
![]()
Als ik er van af ben heb ik altijd nog keelpijn van het hoesten![]()
Beterschap,en een bakkie thee?
etenquote:
prima over een half uurtje maar eens beginnen met werkenquote:
Ben ik zo voorspelbaar?quote:
Nee wel mijn heupquote:Op donderdag 16 september 2010 17:15 schreef Ferb het volgende:
Mag ik trouwens iemand zijn lies hebben?
die van mij zijn al bijna versleten dus daar heb je niks aanquote:Op donderdag 16 september 2010 17:15 schreef Ferb het volgende:
Mag ik trouwens iemand zijn lies hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |