Stunt met Boozyshop?quote:Op donderdag 16 september 2010 16:10 schreef DeltaCephei het volgende:
Orly Cosmic FX give-away: http://gosh-makeup.blogspot.com/2010/08/birthday-giveaway.html
Jammer dat Enchantra het sponsort, nare smaak in m'n bek na die stunt met Boozyshop.![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 september 2010 16:15 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jeez
whoaquote:Op donderdag 16 september 2010 16:20 schreef mirannie het volgende:
[ afbeelding ]
Australian pretties
Nicequote:Op donderdag 16 september 2010 16:20 schreef mirannie het volgende:
[ afbeelding ]
Australian pretties
quote:Op donderdag 16 september 2010 16:20 schreef mirannie het volgende:
[ afbeelding ]
Australian pretties
[..]Ik vind heel Enchantra een baggershop. Voordat je iets op die website te pakken hebt ben je 10 clicks verder, daahaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Once in a while, I just wanna dance and feel good
ZOMFGquote:Op donderdag 16 september 2010 16:20 schreef mirannie het volgende:
[ afbeelding ]
Australian pretties
LOL jaquote:Op donderdag 16 september 2010 16:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik vind heel Enchantra een baggershop. Voordat je iets op die website te pakken hebt ben je 10 clicks verder, daahaag.
Holy guacamolequote:Op donderdag 16 september 2010 16:20 schreef mirannie het volgende:
[ afbeelding ]
Australian pretties
[..]Niet alleen onprofessioneel maar ook nog eens onwijs kinderachtig!! Ik vond de communicatie en dergelijke bij boozy sowieso al beter, maar nu ik dit weet, denk ik niet dat ik ooit nog bij Enchantra ga bestellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja dat zag ik ookquote:Op donderdag 16 september 2010 16:40 schreef mirannie het volgende:
Zie nu bij de online folder "niet leverbaar" door de uggs staan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |