Stunt met Boozyshop?quote:Op donderdag 16 september 2010 16:10 schreef DeltaCephei het volgende:
Orly Cosmic FX give-away: http://gosh-makeup.blogspot.com/2010/08/birthday-giveaway.html
Jammer dat Enchantra het sponsort, nare smaak in m'n bek na die stunt met Boozyshop.![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 september 2010 16:15 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jeez
whoaquote:Op donderdag 16 september 2010 16:20 schreef mirannie het volgende:
[ afbeelding ]
Australian pretties
Nicequote:Op donderdag 16 september 2010 16:20 schreef mirannie het volgende:
[ afbeelding ]
Australian pretties
quote:Op donderdag 16 september 2010 16:20 schreef mirannie het volgende:
[ afbeelding ]
Australian pretties
[..]Ik vind heel Enchantra een baggershop. Voordat je iets op die website te pakken hebt ben je 10 clicks verder, daahaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Once in a while, I just wanna dance and feel good
ZOMFGquote:Op donderdag 16 september 2010 16:20 schreef mirannie het volgende:
[ afbeelding ]
Australian pretties
LOL jaquote:Op donderdag 16 september 2010 16:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik vind heel Enchantra een baggershop. Voordat je iets op die website te pakken hebt ben je 10 clicks verder, daahaag.
Holy guacamolequote:Op donderdag 16 september 2010 16:20 schreef mirannie het volgende:
[ afbeelding ]
Australian pretties
[..]Niet alleen onprofessioneel maar ook nog eens onwijs kinderachtig!! Ik vond de communicatie en dergelijke bij boozy sowieso al beter, maar nu ik dit weet, denk ik niet dat ik ooit nog bij Enchantra ga bestellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja dat zag ik ookquote:Op donderdag 16 september 2010 16:40 schreef mirannie het volgende:
Zie nu bij de online folder "niet leverbaar" door de uggs staan...
quote:Op donderdag 16 september 2010 17:08 schreef Stormqueen het volgende:
Rot es op met die lelijke eskimo laarzen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk is ie hequote:Op donderdag 16 september 2010 17:24 schreef Stormqueen het volgende:
daar gaat Loesje, met dat leuke bloesje
quote:Op donderdag 16 september 2010 17:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
M'n lakjes zijn er nog niet. TNT is stom!
Dat weigert ze dus he?quote:Op donderdag 16 september 2010 15:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als ze daar vragen over stelt zeg je gewoon dat je een waardevolle les hebt geleerd over internet privacy.
En als zij vindt dat je iets moet veranderen, vraag dan of ze samen met jou daar een plan voor wil opstellen. Dan moet ze je inhoudelijke toelichting geven.
Mijn portemonnee knijpt me nu alquote:Op donderdag 16 september 2010 18:20 schreef Daph_ het volgende:
http://nails.krex.se/2010/09/15/opi-burlesque-swatches-part-1/
Oh mooi!quote:Op donderdag 16 september 2010 18:20 schreef Daph_ het volgende:
http://nails.krex.se/2010/09/15/opi-burlesque-swatches-part-1/
Ik ken de gasten die dat nummer hebben gemaakt.quote:Op donderdag 16 september 2010 17:24 schreef Stormqueen het volgende:
daar gaat Loesje, met dat leuke bloesje
hoezo dat dan?quote:Op donderdag 16 september 2010 19:03 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ik ken de gasten die dat nummer hebben gemaakt.
Vreselijk, dat iedereen het leuk vind is zelfs nog erger.
Ik begrijp de hype achter zo'n nummer niet. Vind het niet klinken, vreselijke melodie en dan zet alsnog iedereen het keihard op.quote:
quote:Op donderdag 16 september 2010 19:10 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ik begrijp de hype achter zo'n nummer niet. Vind het niet klinken, vreselijke melodie en dan zet alsnog iedereen het keihard op.dus het heeft niks met dat nummer te maken, maar het is frustratie omdat anderen klagen over jouw muziek? Zo lees ik het nu. Maar ik vind het een leuk deuntje. Lekker nostalgisch. Je moet het ook niet willen vergelijken met lady gaga, the killers of frans duitsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Jaaaa maar de make up is echt geweldigquote:Op donderdag 16 september 2010 19:16 schreef DeltaCephei het volgende:
Vanaf volgende week donderdag Sephora Prijzencircus, eigen merk (excl paletten en kwasten) 3 voor 10¤. Niet dat de lakjes zo interessant zijn
Neh. Die gasten zelf zijn ook zeikerds.quote:Op donderdag 16 september 2010 19:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dus het heeft niks met dat nummer te maken, maar het is frustratie omdat anderen klagen over jouw muziek? Zo lees ik het nu. Maar ik vind het een leuk deuntje. Lekker nostalgisch. Je moet het ook niet willen vergelijken met lady gaga, the killers of frans duits
Ja die oogschaduw met 4 kleurtjes is dus een palet en dat geldt daar niet opquote:Op donderdag 16 september 2010 19:19 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Jaaaa maar de make up is echt geweldigheb zelf een oogschaduw met 4 kleurtjes en een oogpotlod en die dingen zijn echt epic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |