Dan hopen wij dus op hetzelfde einsteinquote:Op donderdag 16 september 2010 21:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat zien wij ook wel, trolletje
Wij hopen niet dat iemand zijn benen breekt.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dan hopen wij dus op hetzelfde einstein
Ik wil niet dat hij doormidden geschopt wordt. Dat wil jij wel.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dan hopen wij dus op hetzelfde einstein
Als het Suarez betreft is het wel goed héquote:Op donderdag 16 september 2010 21:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik wil niet dat hij doormidden geschopt wordt. Dat wil jij wel.
Jij troll, ik supporter.
Nee, want het heeft niks met voetbal te maken.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als het Suarez betreft is het wel goed hé
Das best slecht, gemiddelde lengte is ... 1.90?quote:Op donderdag 16 september 2010 21:45 schreef patrickpsv het volgende:
die corners zijn ook niet veel meer tegenwoordig
Je weet wat supporten is?quote:Op donderdag 16 september 2010 21:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik wil niet dat hij doormidden geschopt wordt. Dat wil jij wel.
Jij troll, ik supporter.
quote:Op donderdag 16 september 2010 21:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
of het rood waard was? Absoluut
genoeg lengte voorin, die bal komt alleen nooit aan, paar jaar geleden maakte psv nog best veel doelpunten uit cornersquote:Op donderdag 16 september 2010 21:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Das best slecht, gemiddelde lengte is ... 1.90?
Alexquote:Op donderdag 16 september 2010 21:48 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
genoeg lengte voorin, die bal komt alleen nooit aan, paar jaar geleden maakte psv nog best veel doelpunten uit corners
zal het de 2e helft toch een stuk beter moetenquote:Op donderdag 16 september 2010 21:46 schreef OnCraintDégun het volgende:
Ben eigenlijk niet zo onder de indruk van samp. Psv wint dit nog wel.
Was al niks vóór het Alex tijdperk, toen wast een tijd goed en nu is het weer compleet weggezakt.. zo jammer, want het lijkt me het makkelijkste te trainen..quote:Op donderdag 16 september 2010 21:45 schreef patrickpsv het volgende:
die corners zijn ook niet veel meer tegenwoordig
Serieus.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:51 schreef Pizzakoppo het volgende:
Haha die bal werd dus echt niet aangeraakt
Ga er nou niet op in.quote:
Is er niet iets mogelijk dat er een speciaal subforum komt voor trolls? Dat ze elkaar heerlijk kunnen "betrollen", maar de rest met rust laat?quote:
quote:Op donderdag 16 september 2010 21:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Is er niet iets mogelijk dat er een speciaal subforum komt voor trolls? Dat ze elkaar heerlijk kunnen "betrollen", maar de rest met rust laat?
Genoeg lengte, alleen niemand die kan koppen.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:48 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
genoeg lengte voorin, die bal komt alleen nooit aan, paar jaar geleden maakte psv nog best veel doelpunten uit corners
Organisatie is gewoon slecht tijdens de corners en dat kan alleen 1 iemand oplossen en dat is Rutten.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Genoeg lengte, alleen niemand die kan koppen.
zou makkelijk moeten kunnen idd, maar de goede corners zijn zeer zeldzaam bij ons tegenwoordig, als je kijkt hoeveel we er krijgen. Een goede loopactie + fatsoenlijke voorzet hoeft toch niet zo ingewikkeld te zijn?quote:Op donderdag 16 september 2010 21:50 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Was al niks vóór het Alex tijdperk, toen wast een tijd goed en nu is het weer compleet weggezakt.. zo jammer, want het lijkt me het makkelijkste te trainen..
Heb geluid uit luister naar muziek.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:55 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Pizzakoppo heeft toch ook gelijk.Die commentator zat er nogal naast.Dat is geen trollen lijkt me
Dat is goed mogelijk.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:55 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Pizzakoppo heeft toch ook gelijk.Die commentator zat er nogal naast.Dat is geen trollen lijkt me
Klopt, dat viel me vorig seizoen al op. Ze komen niet aan, vliegen er overheen.. And so on.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:56 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
zou makkelijk moeten kunnen idd, maar de goede corners zijn zeer zeldzaam bij ons tegenwoordig,
Guttegut, heb ik de psver met een driessen hart op haar clitje getrapt?quote:Op donderdag 16 september 2010 21:56 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat is goed mogelijk.
Maar dat kan dan ook op een andere manier gebracht worden.
Dus op een niet zuigerige, trollerige, zeikende manier.
Jep! Waar is Evert als je hem nodig hebt?quote:Op donderdag 16 september 2010 21:57 schreef Yi-Long het volgende:
Leo Driessen is altijd ruk. Net als Franks Snoeks en Jeroen Grueter.
Iddquote:Op donderdag 16 september 2010 21:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Guttegut, heb ik de psver met een driessen hart op haar clitje getrapt?
Dat deksels mannetje zit nu thuis voor de tv.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:58 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Jep! Waar is Evert als je hem nodig hebt?
Gast, als je nou eerst eens begint met de kloppende feiten, dan spreek ik je later nog wel een keer.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Guttegut, heb ik de psver met een driessen hart op haar clitje getrapt?
Die kunnen ze net zo goed afschaffen inderdaad, een reclame duurt langer.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:00 schreef Drassss het volgende:
Die analyse ook steeds in de rust.. 42 seconde stipt
Ze mogen maar een aantal minuten reclame dus dit was ff om op te vullen.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die kunnen ze net zo goed afschaffen inderdaad, een reclame duurt langer.
Waar heb je het in vredesnaam over?quote:Op donderdag 16 september 2010 22:00 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Gast, als je nou eerst eens begint met de kloppende feiten, dan spreek ik je later nog wel een keer.
Mag je sorry zeggen dat je er naast zat met je aannames.
En nu weer ontopic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |