wie weggejaagd?quote:Op donderdag 16 september 2010 16:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heb ik gehoord
en nu heb ik haar weg gejaagd![]()
sommige fokkers ZIJN eng
quote:
Ik ben niet engquote:Op donderdag 16 september 2010 16:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik vind de meeste fokkers eng
Achja een beetje gezonde spanning kan geen kwaadquote:Op donderdag 16 september 2010 16:04 schreef Giertje het volgende:
afgelopen zomer de meet bij huppel was wel leuk
vond het eerst ook dood eng maar iedereen was zo relaxed
Ik ben niet naakt maar wil je ook wel zoenen hoorquote:Op donderdag 16 september 2010 16:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik heb geen idee, hoop antwoord te krijgen
Maar wil wel weer naar n feestje![]()
Zeker als er bijna naakte vrouwen rondlopen die me willen zoenen
quote:Op donderdag 16 september 2010 16:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ze is er nog, ik miste je al
![]()
ik zal niet te veel stof makentuurlijk ben ik er nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dacht je dat ik weg was?
Ik zou ook niet kunnen snappen dat iemand jou eng vindquote:Op donderdag 16 september 2010 16:05 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Ik ben niet eng.
Vraag maar aan Marijkezwolle, suikertaartje, Muck, Fha, DaMart, Pheno, BrandX, Trevland, Memento-Mori, KG, Symphonic, OA, Juicyhil, Driekoplopers, Breuls, egeltje1985, siegfried, Mss, Pink_Floyd, Ferdo, Paddy, en alle andere FOK!kers die ik IRL wel eens ontmoet heb en hier vergeten ben te noemen.
nee maar goed de meeste van jullie kenden elkaar al wel in het echt zover ik weetquote:Op donderdag 16 september 2010 16:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Achja een beetje gezonde spanning kan geen kwaad
Ja en het was gezelligquote:Op donderdag 16 september 2010 16:04 schreef Giertje het volgende:
afgelopen zomer de meet bij huppel was wel leuk
vond het eerst ook dood eng maar iedereen was zo relaxed
Leuk werkquote:Op donderdag 16 september 2010 16:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is bij ons elke dag
quote:Op donderdag 16 september 2010 16:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben niet naakt maar wil je ook wel zoenen hoor![]()
die zijn ook allemaal engquote:Op donderdag 16 september 2010 16:05 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Ik ben niet eng.
Vraag maar aan Marijkezwolle, suikertaartje, Muck, Fha, DaMart, Pheno, BrandX, Trevland, Memento-Mori, KG, Symphonic, OA, Juicyhil, Driekoplopers, Breuls, egeltje1985, siegfried, Mss, Pink_Floyd, Ferdo, Paddy, en alle andere FOK!kers die ik IRL wel eens ontmoet heb en hier vergeten ben te noemen.
daarom doe ik het dus ookquote:
dat zeer zekerquote:
Je wil gekust worden door naakte vrouwen.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daarom doe ik het dus ook
bij mij nog 1 uur en 50 minuten en dan mag ik weer beginnenquote:
half naakt is ook goedquote:Op donderdag 16 september 2010 16:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je wil gekust worden door naakte vrouwen.
Ik snap dat
Wordt je nou verlegen?quote:Op donderdag 16 september 2010 16:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Leuk werk
[..]![]()
Zo maar eens de bedden opmaken
Ik hou zoveel van mn vriendje![]()
vrouwen met veel blootquote:
Ik ben stiekem best een beetje verlegen en naief enzoquote:
Ik heb grotendeels een grote mond op internet.. en irl is het allemaal maar bescheidenquote:Op donderdag 16 september 2010 16:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
vrouwen met veel bloot
[..]
Ik ben stiekem best een beetje verlegen en naief enzosoms.
Dat is een deel van mn charme![]()
En dat van mn vriendje zei ik omdat ik daar ineens aan dacht
ieder zijn ding GFquote:Op donderdag 16 september 2010 16:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bij mij nog 1 uur en 50 minuten en dan mag ik weer beginnen
alvast succesquote:Op donderdag 16 september 2010 16:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zal volgende week weer enthousiast werk gaan zoeken
iddquote:
dus niet omdat je de bedden moet opmakenquote:[..]
Verlegen meisjes... das een pluspuntquote:Op donderdag 16 september 2010 16:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
vrouwen met veel bloot
[..]
bij mij is het juist andersomquote:Op donderdag 16 september 2010 16:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb grotendeels een grote mond op internet.. en irl is het allemaal maar bescheiden![]()
![]()
edit: tenzij ik me heel erg op mijn gemak voel
dat is waarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |