ik neem aan dat je bedoelt. APK t/m april 2011quote:Op donderdag 16 september 2010 12:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Mazda 323 1.6 GLX Automaat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een heerlijke auto om in te rijden. Ik had hiervoor een Peugeot 206 GTi maar persoonlijk vind ik dit veel beter rijden. Ik heb dwazer auto voor de zomervakantie van mijn neef overgenomen omdat ik een auto nodig had om in de zomer op mijn vakantiewerk te komen. Nu de scholen weer zijn begonnen kan ik alles weer met mijn OV kaart doen.
De auto verkeerd in een topstaat voor de leeftijd. Nergens is roest te vinden, start direct en verbruikt geen druppel olie. De historie van de auto is mij bekend. De auto is namelijk vanaf 1991 in handen geweest van een familielid.
Er zit nog APK op t/m april 2010. En de km stand is 195.000.
Vraagprijs: 800 euro
Juistquote:Op donderdag 16 september 2010 12:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik neem aan dat je bedoelt. APK t/m april 2011
Eigenlijk geen idee. Heb er alleen ritjes van huis naar het werk mee gemaakt en in totaal een keer of 3 getankt. Ik heb nooit gekeken wat hij aan bezine verbruikt.quote:Op donderdag 16 september 2010 13:02 schreef JK1982 het volgende:
Wat is het verbruik van deze auto ongeveer?
Tegenwoordig is 1 op 33 haalbaar dus achquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:52 schreef SDMSIM89 het volgende:
Jij vindt 1 op 13 te gek? Vraag me af naar wat voor auto je op zoek bent dan...dit betekent 1 op 11 binnen de bebouwde kom en 1 op 15 op de snelweg. Lijkt mij lekker zuinig. Zou ik iig jaloers op zijn als BMW-rijder
Achja, ik zoek voor een aantal maanden een goedkoop autootje.quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:58 schreef BYM het volgende:
[..]
Tegenwoordig is 1 op 33 haalbaar dus ach
Wat kun jij dom lullen zeg..quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:49 schreef SDMSIM89 het volgende:
Ik wens je veel succes met het zoeken naar een auto van 1 op 18. Dat wordt een scooter denk ik :-)
Wss brengt die je wel goedkoop naar je bestemming, maar houd je er wel rugklachten aan over (over nog maar te zwijgen over de luxe en comfort). Er staat op het forum ergens een renault oasis te koop die 1 op 16 rijdt, mss wat voor jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |