Op FOK! kan allesquote:Op donderdag 16 september 2010 10:46 schreef Rectum het volgende:
Hoe krijg je het voor elkaar om zoveel ellende uit je toetsenbord te krijgen.
Gast, leer eens lezenquote:Op donderdag 16 september 2010 10:43 schreef Aethereal het volgende:
"Kon", "buitenboortbeugel", etc.
Gast leer eens spellen.
Wat ik zei dusquote:Op donderdag 16 september 2010 10:50 schreef daruk het volgende:
Mensen met een beugel is pesten is niet cool, ze hebben daarna namelijk meestal een mooier gebit als jij hebt. Eigenlijk is dat gewoon jaloezie, omdat je weet, dat zij er straks veel beter uit zien. (Ja, ik heb ook een beugel, nog een maand of 2)
ja ik las het te laat, sorryquote:
* Nederlandse taal is kritisch in het scrotum geraakt 12846 schade.quote:
Ik zeg altijd scorrojariquote:Op donderdag 16 september 2010 10:53 schreef Vengerr het volgende:
[..]
* Nederlandse taal is kritisch in het scrotum geraakt 12846 schade.
* Nederlandse taal stort kermend ter aarde.
* Nederlandse taal is flauwgevallen.
Tijd om je fokking pokeball te gooien ts.
fokking...quote:Op donderdag 16 september 2010 10:53 schreef Vengerr het volgende:
[..]
* Nederlandse taal is kritisch in het scrotum geraakt 12846 schade.
* Nederlandse taal stort kermend ter aarde.
* Nederlandse taal is flauwgevallen.
Tijd om je fokking pokeball te gooien ts.
ZO HOORT DAT !quote:Op donderdag 16 september 2010 10:54 schreef Skonk het volgende:
[..]
Hoef je geen sorry voor te zeggen
Ok...quote:Op donderdag 16 september 2010 10:53 schreef Sapstengel het volgende:
Lelijk in de luier, mooi in de sluier zeggen ze toch.
Zag laatst op facebook een meisje die vroeger mooi was, blond haar en de halve school had met haar gehad. Nu ziet ze eruit als een lesbische bouwvakker van 38.
Godver...quote:Op donderdag 16 september 2010 10:54 schreef daruk het volgende:
[..]
fokking...
*nederlandse taal is dood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |