Daar moest ik ook direct aan denken.quote:Op donderdag 16 september 2010 09:18 schreef Copycat het volgende:
Het is ook echt een Caspar spookje.
Nee ok, dat fokken kan ik begrijpenquote:Op donderdag 16 september 2010 09:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij is een maandje weg ...
No way dat ik een laptop op vakantie meesleur. iPad is natuurlijk andere, handzamere koek, maar zeker niet om te gaan lopen FOK!ken.
Tja, het is geen pandaquote:
Das dus wel een hele makkelijke manier om bij je binnen te komen....quote:Op woensdag 15 september 2010 15:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Iemand komt iets gratiesch aan je huis verbeteren en er klagen mensen? Toen ze bij mij kwamen om de deur te schilderen was mijn reactie 'mooi, hier staat ie'.
Wel handig als je je hele hoofd om kan draaien hoorquote:Op donderdag 16 september 2010 09:26 schreef Noek het volgende:
Zo'n spook wil ik ook nog wel. Die kloppen, die lijken me echt helemaal niks. Of die in je kruipen zodat je volle dagen;" Fuck me," roept. Zo onhandig. "Nee nee, dat was ik niet..."
jongetje van 4?quote:Op donderdag 16 september 2010 09:28 schreef hondjes het volgende:
Het lijkt wel een rituele moord, dat jongetje van vier.
En dat Duitse jongetje is ook nog niet gevonden.
En dan weer baby-lijkjes,,bah..Heksje heeft gelijk.
ff krabbequote:
Dat zal iiig niet de eerste keer zijnquote:Op donderdag 16 september 2010 09:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
jongetje van 4?
Ik hoorde gisteren op het nieuws dat ze verwachten dat het Duitse jongetje niet meer leeft. Ik denk het wel, dat ie door iemand is meegenomen naar huis.
quote:Op donderdag 16 september 2010 09:31 schreef Noek het volgende:
Lijk van kind (4) met doorgesneden keel gevonden
Ah bah, ik lees het net. Arm arm ventje.
maar daar denken de paragnosten (jaja) dat het een duitser was, de moordenaarquote:Op donderdag 16 september 2010 09:34 schreef hondjes het volgende:
Las laatst dat dat ook bij Marianne V. is gebeurd.
Dat was dat gesprek waar je eigenlijk heel geen zin in had en zeker niet in die onweersbui van gisteren? Super dat je zo tevreden bent met het resultaatquote:Op woensdag 15 september 2010 17:55 schreef Copycat het volgende:
Borreltijd!
Goed, open gesprek en ze zijn nog enthousiast ook. Projectmatig. Ik in mijn eentje qua copy, maar eventueel ook samen met beste vriend hele concepten. Ik ging glunderend de deur uit.
Afschuwelijk.quote:Op donderdag 16 september 2010 09:31 schreef Noek het volgende:
Lijk van kind (4) met doorgesneden keel gevonden
Ah bah, ik lees het net. Arm arm ventje.
Er gaan veel geruchten over die moord.quote:Op donderdag 16 september 2010 09:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
maar daar denken de paragnosten (jaja) dat het een duitser was, de moordenaar
Geen onweer gezien, maar inderdaad: dat gesprek. Zo zie je maar weer hoe een balletje kan rollen. Ik heb nog nooit zoveel veren in mijn reet gehad. Okay, behalve dan die in alcohol gedrenkte avond in Le Moulin Rougequote:Op donderdag 16 september 2010 09:36 schreef Leandra het volgende:
Dat was dat gesprek waar je eigenlijk heel geen zin in had en zeker niet in die onweersbui van gisteren? Super dat je zo tevreden bent met het resultaat
Daar kan ik me op zich wel wat bij voorstellen, maar als "contact houden met het thuisfront" gelijk begint te staan aan "met enige regelmaat op FOK! posten" tijdens een vakantie, dan is het toch tijd om je serieus zorgen te gaan maken....quote:Op donderdag 16 september 2010 09:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Om in contact te blijven met het thuisfront, ik zou mijn laptop wel meenemen hoor, al is het maar om van wat nieuws op de hoogte te blijven.
Mja, ik voel me nooit thuis in het buitenland, ik wil altijd zo snel mogelijk weer terug.quote:Op donderdag 16 september 2010 09:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar kan ik me op zich wel wat bij voorstellen, maar als "contact houden met het thuisfront" gelijk begint te staan aan "met enige regelmaat op FOK! posten" tijdens een vakantie, dan is het toch tijd om je serieus zorgen te gaan maken....
Ik bedoelde niet zozeer een meteorologisch onweer, maar de state of mindquote:Op donderdag 16 september 2010 09:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geen onweer gezien, maar inderdaad: dat gesprek. Zo zie je maar weer hoe een balletje kan rollen. Ik heb nog nooit zoveel veren in mijn reet gehad. Okay, behalve dan die in alcohol gedrenkte avond in Le Moulin Rouge.
Dat is bij mij precies andersom, ik voel me overal thuis, en wil het liefst niet meer naar huisquote:Op donderdag 16 september 2010 09:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mja, ik voel me nooit thuis in het buitenland, ik wil altijd zo snel mogelijk weer terug.
Ik heb wel gepost in mijn vakantie. Heb zelfs nog mijn email bijgehouden en ik heb geshopt.quote:Op donderdag 16 september 2010 09:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar kan ik me op zich wel wat bij voorstellen, maar als "contact houden met het thuisfront" gelijk begint te staan aan "met enige regelmaat op FOK! posten" tijdens een vakantie, dan is het toch tijd om je serieus zorgen te gaan maken....
Apart de meeste mensen die in Eritrea vertoeven willen meteen weg daar zelfs als dat hun thuis is!quote:Op donderdag 16 september 2010 09:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is bij mij precies andersom, ik voel me overal thuis, en wil het liefst niet meer naar huis
Ik ook af en toe... als we wel internet hadden, maar ik weet niet of ik het vanuit de VS zou doen, zolang er een verbinding over het vaste land is, is het gevoelsmatig toch anders en dichterbijquote:Op donderdag 16 september 2010 09:47 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik heb wel gepost in mijn vakantie. Heb zelfs nog mijn email bijgehouden en ik heb geshopt.
Gewoon zo, zonder zorgen.
Ik wil nooit meer terug. Had ik vroeger nooit maar nu wil ik alleen maar nog verder weg als ik ergens ben.quote:Op donderdag 16 september 2010 09:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mja, ik voel me nooit thuis in het buitenland, ik wil altijd zo snel mogelijk weer terug.
Ja, daar noem je ook een Top 3 vakantiebestemming.... best raar dat ze er zo over denken.quote:Op donderdag 16 september 2010 09:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Apart de meeste mensen die in Eritrea vertoeven willen meteen weg daar zelfs als dat hun thuis is!
Ik ben al bang dat als ik een scheet laat, ik voor 5 jaar de bak in moetquote:Op donderdag 16 september 2010 09:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is bij mij precies andersom, ik voel me overal thuis, en wil het liefst niet meer naar huis
Dat dus.... geen verantwoordelijkheden en verplichtingenquote:Op donderdag 16 september 2010 09:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik wil nooit meer terug. Had ik vroeger nooit maar nu wil ik alleen maar nog verder weg als ik ergens ben.
Dat heeft niks met Nederland te maken of het buitenland maar dat heeft alles te maken met niks moeten.
Geen post, geen callcenter telefoontjes, geen telefoon van het werk, even geen oppas zijn van andermans kinderen. Vakantie!![]()
![]()
![]()
![]()
In Schotland had de bus wifi, ik heb een iPhone, dan ga ik toch stiekem mijn mail checken bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 16 september 2010 09:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ook af en toe... als we wel internet hadden, maar ik weet niet of ik het vanuit de VS zou doen, zolang er een verbinding over het vaste land is, is het gevoelsmatig toch anders en dichterbij
Hey leuk, Rainman. De eerste film waarvan ik heul moest huilen.quote:Op donderdag 16 september 2010 09:52 schreef Noek het volgende:
[..]
In Schotland had de bus wifi, ik heb een iPhone, dan ga ik toch stiekem mijn mail checken bijvoorbeeld.
Ik haat ongelezen mail. Zodra er een getal staat moet dat weg.![]()
[ afbeelding ]
Flink googlen, minimaal 10 voorbeelden bestuderen en dan ram je 'm zo in elkaar. Max 2 kantjes.quote:
Geen normaal eten, geen lekker bed, geen pindakaas, geen .......quote:Op donderdag 16 september 2010 09:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat dus.... geen verantwoordelijkheden en verplichtingen
Ik weet nog niet hoe ik dat ga doen... m'n huidige foon heeft ook wifi (en ik heb er sowieso een internetabo bij) maar ik heb nog geen mail gecheckt met m'n foon.quote:Op donderdag 16 september 2010 09:52 schreef Noek het volgende:
[..]
In Schotland had de bus wifi, ik heb een iPhone, dan ga ik toch stiekem mijn mail checken bijvoorbeeld.
[ afbeelding ]
Geen wekker, geen afspraken, geen trainingen, gewoon doen wat je wil. Dat is vakantie en dat kan ik overal hebben, het moet alleen wat langer zijn. En buitenlandse supermarkten!quote:Op donderdag 16 september 2010 09:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat dus.... geen verantwoordelijkheden en verplichtingen
Ja, da's het makkelijke gedeelte. Ik weet nooit helemaal zeker wanneer ik nou precies wáár heb gewerkt enzo.quote:Op donderdag 16 september 2010 09:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Flink googlen, minimaal 10 voorbeelden bestuderen en dan ram je 'm zo in elkaar. Max 2 kantjes.
*moest lachenquote:Op donderdag 16 september 2010 09:52 schreef Noek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |