bazige koning.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:01 schreef MuffinKillerzz het volgende:
Ik spreek Russisch en kan het ook een beetje lezen,jaloers?
Plattenbauquote:Op donderdag 16 september 2010 11:22 schreef trolololo het volgende:
Geen communisme zonder Plattenbau
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat nu met gewijzigde tekst weer het Russische volkslied isquote:Op donderdag 16 september 2010 09:25 schreef Rectum het volgende:
Je vergeet het bazigste volkslied ooit.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:46 schreef MYV het volgende:
Communisme is heul niet slecht, die Amerikanen doen alsof het slecht is wie zegt dat het slecht is ik zeg niet dat het slecht is in rusland slecht zegt jou.
Communisme is heul niet slecht, die Amerikanen doen alsof het slecht is wie zegt dat het slecht is ik zeg niet dat het slecht is in rusland slecht zegt jou.
Daar gaat m'n respect voor je, SP-aanhangerquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:46 schreef MYV het volgende:
Kapitalisme en communisme zijn beide niet ideaal. Communisme is niet per definitie slecht.quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:00 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Daar gaat m'n respect voor je, SP-aanhanger
ditquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:33 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Kapitalisme en communisme zijn beide niet ideaal. Communisme is niet per definitie slecht.
Ontwikkel maar een beter model.
Inderdaad; alleen het communisme biedt nou eenmaal mieterse postersquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:33 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Kapitalisme en communisme zijn beide niet ideaal. Communisme is niet per definitie slecht.
Ontwikkel maar een beter model.
De Grote Stalin is een symbool (lett. "vaandel") van de vriendschap der volkeren van de USSR!quote:Op donderdag 16 september 2010 20:26 schreef Onverlaatje het volgende:
[ afbeelding ]
"Witte Stalin-onze vriend van vaderland SSSR!"
Was Stalin een wasmiddel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |