Wat een lief meisje.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik probeer het er op te houden dat sommige kindjes niet zo'n fijn leven hebben zoals zij heeft, dat ze blij en dankbaar mag zijn dat ze bij ons woont
Dat gebruikte ik vanmorgen dus toen het op het nieuws ging over al die kinderen die doodgaan van de honger.. en dan ziet ze al die hongerige gezichtjes.
Ze at wel meteen dr appeltje op
Dit soort zaken zijn natuurlijk te ziek voor woorden, liever zie ik dat de daders genadeloos worden afgebeuld in een werkkamp, dat vind ik een persoonlijk een betere straf dan een spuitje.quote:Op donderdag 16 september 2010 09:50 schreef capricia het volgende:
Nou ben ik geen voorstander van de doodstraf, maar bij dit soort dingen ga ik daar aan twijfelen.
Je weet niet wat de politie bedoelt met 'schoon'. Als dat betekent dat het naar bleek ruikt, waarmee je doeltreffend bloedsporen kunt verwijderen, dan is dat wel verdacht. Sowieso ruik je dat na een paar uur niet meer. Dus dat er gepoetst is voordat die kleine vermist raakte en het nog steeds brandschoon is, is wel verdacht. Vind ik.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:00 schreef Stali het volgende:
Ik lees in die stukjes niet een bewijs. Of dat er duidelijk sporen in haar huis zijn gevonden.
Ja, de wasmachine was net aangezet en de afwas was gedaan en onduidelijke verhalen omdat de vrouw geen Frans spreekt. Hoop toch niet dat dit het was.
Want je zou en je kind maar op zo'n manier verliezen en ook nog eens de gevangenis ingaan.
Nou ja, stel dat huis is gepoetst en er is afgewassen terwijl ze al wist dat de jongen vermist was is het vreemd je daar mee bezig te houden. Dat zou het laatste zijn wat ik zou doen als mijn kind spoorloos zou zijn.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:00 schreef Stali het volgende:
Ik lees in die stukjes niet een bewijs. Of dat er duidelijk sporen in haar huis zijn gevonden.
Ja, de wasmachine was net aangezet en de afwas was gedaan en onduidelijke verhalen omdat de vrouw geen Frans spreekt. Hoop toch niet dat dit het was.
Want je zou en je kind maar op zo'n manier verliezen en ook nog eens de gevangenis ingaan.
Ik heb geen afwasmachine, kleine keuken en was voortdurend alles wat ik gebruik af om een leeg aanrecht te houden. Daarnaast doe ik vaak al was in de machine om pas later de knop aan te zetten omdat er misschien nog wel wat bijkan.quote:de wasmachine was net aangezet en de afwas was gedaan
Het kind was 4. Als je die in een deken draait en optilt zoals je een slapend kind optilt, is er niemand die daar wat bij denkt. En dan wacht je een gunstig moment af, dumpt het lichaam en stopt die deken in de wasmachine. (We weten niet wat er in de was zat, toch?)quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:42 schreef Stali het volgende:
Ik vind het in ieder geval gek, wat Rewimo ook al aangaf, dat de vrouw aan de wandel is gegaan met haar dode kind zonder dat daar sporen van gevonden zijn. Maar dat niet alleen, ook nog eens naar een punt waar heel veel wandelaars komen.
Ja, de wasmachine was aangezet en de afwas was gedaan. Dat staat er letterlijk.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:46 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ze bedoelen een wasmachine voor de was.
En het jongetje was niet lang dood heb ik begrepen dus het kan niet zo zijn dat ze het in het holst van nacht heeft gedaan. En een druk bezochte plek is ook niet logisch als je thuis nog wat sporen hebt uit te wissen. Dan wil je tijd rekken. Dat heeft ze dan niet allemaal ervoor gedaan want de wasmachine stond net aan.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:50 schreef Rewimo het volgende:
Tja, ze zullen de messenla wel meegenomen hebben evenals de schone was, om te onderzoeken op bloedsporen.
En het is inderdaad vreemd dat er zo met het kind is gesleept, om hem vervolgens achter te laten op een drukbezochte plek. Je zou eerder denken dat iemand hem ergens uit het zicht legt.
Dit dus.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:26 schreef Rewimo het volgende:
Weet jij wat je doet als je in paniek bent? Ik vind het geen bewijs zolang ze geen sporen van bloed van Rachid vinden. En dat kunnen ze ook in een gepoetst huis en bij schone was, voorzover ik weet. Dus dat zullen ze echt wel onderzoeken.
Een vreemde zou hem wellicht uit het zicht leggen. Hoe langer niet gevonden, des te minder de politie nog iets kan met eventuele sporen. Maar een familielid zal het liefst willen dat het kind snel gevonden wordt.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:50 schreef Rewimo het volgende:
Tja, ze zullen de messenla wel meegenomen hebben evenals de schone was, om te onderzoeken op bloedsporen.
En het is inderdaad vreemd dat er zo met het kind is gesleept, om hem vervolgens achter te laten op een drukbezochte plek. Je zou eerder denken dat iemand hem ergens uit het zicht legt.
Ik kan mij wel zo voorstellen dat je als je je kind kwijt bent niet lekker de was in de machine gaat proppen omdat dat prioriteit heeft. (Denk dus dat men meer denkt aan de onverschilligheid ...we gaan door met de dagelijkse klusjes terwijl het logischer zou zijn om huilend op de bank te zitten of als een kip zonder kop buiten te gaan zoeken)quote:
Bronquote:De moeder, Lina Haji, werd van bij de start van het onderzoek verdacht. Zes verontrustende elementen trokken de aandacht van de speurders. In de gereinigde gezinswoning werden bloedsporen aangetroffen. Op de waslijn werd menselijk bloed teruggevonden, dat bloed moet nog geïdentificeerd worden.
Verder werd ook een proper gemaakt keukenmes - mogelijk het misdaadwapen - teruggevonden. De moeder was niet samenhangend over haar tijdsgebruik woensdag. Een jogger heeft de moeder herkend als de persoon die hij kruiste niet ver van de plaats waar het lichaam werd ontdekt. Tenslotte lijkt een huissleutel, die naast het lijk werd aangetroffen, van de moeder te zijn.
Alle resultaten van de autopsie op de jongen zijn nog niet bekend, onder meer naar de sporen van de snijwonden.
Voer dat wicht aan de varkens!quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:59 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Oei, dat ziet er niet best uit voor de moeder.
Alleen op basis van zoveel 'amateurisme' en achterlijkheid, zou je al bijna kunnen zeggen dat ze ontoerekeningsvatbaar is of iig zwaar in de war was die dag.quote:
Maar z'n keel was doorgesneden. In de situatie die jij beschrijft zou je zeggen dat hij dan door steekwonden op z'n lichaam zou zijn overleden.quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:05 schreef Loedertje het volgende:
Er woonden nog meer mensen in dat huis, dochterlief van 16 en in een eerder bericht stond dat de oma er ook woonde (alhoewel in latere berichten nergens meer is gesproken over die oma)
Zuslief kan ook pissed zijn geweest en het broertje een flink pak op z'n donder hebben gegeven, jochie rent boos jankend naar de keuken en pakt een keukenmes, zus pakt het af en hoppa...
Het uit de hand lopen van een machtsstrijd tussen moeder en kind is uiteraard ook niet uit te sluiten
In theorie kan alles natuurlijk, maar de kans dat een peutertje, met een diep doorgesneden keel,l doodbloedt na een ruzie met zijn zus van 16, is verwaarloosbaar.quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:05 schreef Loedertje het volgende:
Zuslief kan ook pissed zijn geweest en het broertje een flink pak op z'n donder hebben gegeven, jochie rent boos jankend naar de keuken en pakt een keukenmes, zus pakt het af en hoppa...
Dat werpt al een heel ander licht op de zaakquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |