abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86495310
quote:
Op donderdag 16 september 2010 13:05 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Marokkaans :P
Arabisch. :W In dit geval Syrisch.
Allah Al Watan Al Malik
  † In Memoriam † donderdag 16 september 2010 @ 13:18:23 #102
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_86495467
quote:
Op donderdag 16 september 2010 13:12 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Arabisch. :W In dit geval Syrisch.
Moeder en vader van Younes Jratlou.

quote:
In Casablanca, in Marokko, is Younes Jratlou begraven. De ouders van de wellicht vermoorde kleuter van vier zijn van Marokkaanse afkomst en wilden dan ook dat Younes zijn laatste rustplaats vond in hun thuisland.
pi_86495565
quote:
Op donderdag 16 september 2010 13:18 schreef Loedertje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
[..]

Younes is een Arabische naam, zoals ik al zei - en inderdaad deze Younes was een Marokkaanse Arabier, dit hier gaat over een Syrier. Het is dus geen Marokkaanse naam, net als Rachid of Ali dat niet is.
Allah Al Watan Al Malik
pi_86495905
Ongelofelijk zeg :{
  donderdag 16 september 2010 @ 13:38:12 #105
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_86496084
Verzin hier een willekeurige nutteloze toevoeging aan de lijst verwensingen, woede-aanvallen en andersoortig pulp dat laat zien dat ik echt een goed mens ben omdat ik dit expliciet veroordeel.
Intelligent, but fucked up.
pi_86496350
quote:
Op donderdag 16 september 2010 08:21 schreef NietTeVolgen het volgende:

[..]

Als het in het midden oosten gebeurt is iedereen er volledig tegen, en is het barbaars, en nu gaan we wel voor stenigen? :W
Volgens mij vergeet je wel iets of ben je zo'n sandalenfiguur die iedereen een taakstrafje wil geven?
Het is toch godsgeklaagd dat dit gebeuren kan..?
Een kind nog maar en uberhaupt een keel doorsnijden... ;(
dus ja dat mag van mij bij dat soort mensen, die tot zoiets in staat zijn die sporen niet nml.
Goed afschrikmiddel idem.
Snollebolt
pi_86496497
quote:
Op donderdag 16 september 2010 13:45 schreef Zhe-AnGeL het volgende:

[..]

Volgens mij vergeet je wel iets of ben je zo'n sandalenfiguur die iedereen een taakstrafje wil geven?
Het is toch godsgeklaagd dat dit gebeuren kan..?
Een kind nog maar en uberhaupt een keel doorsnijden... ;(
dus ja dat mag van mij bij dat soort mensen, die tot zoiets in staat zijn die sporen niet nml.
Goed afschrikmiddel idem.
Dus in landen waar men doodstraffen als stenigen toepast worden geen kinderen vermoord?
  † In Memoriam † donderdag 16 september 2010 @ 13:50:16 #108
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_86496535
Update: Het huis van de moeder is zeer grondig gepoetst en er zijn recent veel kleren gewassen, men blijft dus nog ff doorzoeken naar sporen van het geweld binnenshuis.

Moeder blijft ontkennen.
pi_86496637
quote:
Op donderdag 16 september 2010 13:18 schreef Loedertje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
[..]

O, dat kan me nog herinneren van vorig jaar. Door wie is dat kind nou gedood?
  † In Memoriam † donderdag 16 september 2010 @ 14:07:33 #110
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_86497091
quote:
Op donderdag 16 september 2010 13:53 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

O, dat kan me nog herinneren van vorig jaar. Door wie is dat kind nou gedood?
Geen idee.
quote:
03/03 Er werd tijdens de autopsie sporen van een volwassen mannenhand ontdekt op het gezichtje van de vermoorde kleuter Younes Jratlou. Dat meldt Le Soir op basis van een bron dicht bij de familie van het kind.

Younes, amper vier jaar oud, verdween spoorloos eind oktober. Enkele dagen later werd zijn levenloze lichaam aangetroffen in de Leie.

Volgens het parket van Doornik was de kleuter al dood vooraleer hij in het water terechtkwam. Wellicht werd de jongen dus verstikt door een volwassen man.

Procureur des konings Marie Marie-Claude Martens wil nog geen commentaar leveren
.
De ouders hadden ruzie en zijn al een aantal maal opgepakt en zeggen dat zij hopen dat de dader zal worden gepakt. Zij ontkennen iets met de moord te maken te hebben.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 16 september 2010 @ 14:28:56 #111
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_86497940
quote:
Moeder verdacht van kindermoord in Eigenbrakel

De moeder van de 4-jarige kleuter, die gisteren vermoord werd teruggevonden in Eigenbrakel, is aangehouden. De vader, die gescheiden in Brussel woont, staat voorlopig buiten verdenking. De procureur van Nijvel bevestigde dat er eerder al problemen waren in het gezin.
Het lichaam van het jongetje van Syrische afkomst, Mouhamat Rachid, werd woensdagavond rond 20 uur gevonden door joggers vlak bij het huis waar hij woonde. Zijn keel was overgesneden. Er bestaat nog onduidelijkheid over wie de vreselijke moord pleegde maar de procureur van Nijvel lijkt het spoor van een familiedrama te volgen.

De moeder is daarbij hoofdverdachte nummer één. Na het verhoor werd zij aangehouden. De zus van de kleuter is voorlopig in een instelling geplaatst. Uit het onderzoek blijkt dat de jongen niet werd vermoord op de plaats waar joggers hem vonden. De speurders stelden bovendien vast dat er in het huis net grondig schoongemaakt was.

Het parket probeert de moeder verder te verhoren maar dit loopt naar verluidt zeer moeizaam. Zij spreekt geen frans en zou al verschillende keren zijn ingestort.
Bron
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 16 september 2010 @ 14:31:35 #112
13151 crew  Rewimo
pi_86498030
Nog wat meer info

quote:
Moeder van dode kleuter (4) aangehouden

Het jongetje van 4 dat woensdagavond vermoord werd teruggevonden in Eigenbrakel is zo goed als zeker door zijn eigen moeder omgebracht. De vrouw is aangehouden, maar heeft nog geen verklaring afgelegd.

Joggers troffen woensdagavond omstreeks 20 uur het levenloze lichaam van een 4-jarig jongetje met doorgesneden keel aan op een braakliggend terrein in de buurt van de rue Ernest Laurent.

De kleuter heet Muhamad Rachid en is van Syrische afkomst. Hij woonde samen met zijn moeder en 16-jarige zus in Eigenbrakel.

De zus zou omstreeks 20.10 uur contact hebben opgenomen met de politie om te melden dat haar broertje verdwenen was. Volgens het meisje kon haar moeder het jongetje, dat in de tuin aan het spelen was, niet meer vinden.

Het lichaam van Muhamad Rachid was op dat moment echter al teruggevonden.

Sporen uitwissen

De moeder werd aangehouden na een huiszoeking. Toen speurders vaststelden dat de peuter niet vermoord werd in de buurt van de rue Ernest Laurent, trokken ze naar haar huis. Daar merkten ze dat er pas grondig gepoetst was. Mogelijk gebeurde dit om sporen uit te wissen.

Het is niet vanzelfsprekend om de moeder te ondervragen. De vrouw spreekt namelijk alleen Syrisch. Ook zou ze totaal in shock zijn. Een arts heeft haar al twee keer kalmeringspillen toegediend.

De vader, die in gescheiden in Schaarbeek woonde, is buiten verdenking gesteld.
'Moeilijk kind'

Muhamad Rachid was volgens de buren geen gemakkelijk kind. Mogelijk zijn bij de moeder woensdagavond de stoppen doorgeslagen.

Sinds de scheiding van haar man was ze depressief en had het gezin zware financiële problemen.

Wanneer de jongen werd gedood zal de autopsie deze middag moeten uitwijzen. Hij ging woensdag alleszins niet naar school.
Bron
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_86498098
quote:
Op donderdag 16 september 2010 13:50 schreef Loedertje het volgende:
Update: Het huis van de moeder is zeer grondig gepoetst en er zijn recent veel kleren gewassen, men blijft dus nog ff doorzoeken naar sporen van het geweld binnenshuis.

Moeder blijft ontkennen.
Ik dit geval zou ik nu ook schuldig zijn. Lastig. Hoop dat ze andere sporen vinden.
pi_86498144
Nou ja zeg. Als je de stoppen doorslaan bij een moeilijk kind ga je het niet berekenend de keel doorsnijden, op een andere plaats dumpen en de sporen thuis wegpoetsen. :')
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 16 september 2010 @ 14:34:14 #115
13151 crew  Rewimo
pi_86498151
Tja, dat het huis gepoetst is hoeft op zich niks te betekenen. Maar als er inderdaad sporen weggepoetst zijn vinden ze die uiteindelijk wel.
pi_86498440
Misschien waren het pedofielen of dachten ze dat hij bezeten was ofzo... je weet nooit met katholieke polen:P
pi_86498524
quote:
Op donderdag 16 september 2010 14:41 schreef Sparklehorse het volgende:
Misschien waren het pedofielen of dachten ze dat hij bezeten was ofzo... je weet nooit met katholieke polen:P
Misschien waren het aliens. Je weet het maar nooit met aliens.
  donderdag 16 september 2010 @ 14:52:07 #118
3542 Gia
User under construction
pi_86498883
quote:
Op donderdag 16 september 2010 12:39 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Ik zie geen afgunst als de ene ouder bezig is om de andere ouder het recht om de kinderen te zien als levenstaak heeft.
Dat is dan pure wanhoop van de partij die het kind niet mag zien.

Hoe kun je in een geval van je eigen kinderen over afgunst spreken?
Ik had het erover als een vader de kinderen tijdens 'zijn weekend' doodt, omdat hij moeder niet gunt dat zij de voogdij heeft en hij niet. Dat is puur afgunst, zeker als hij gewoon wettelijk bezoekrecht heeft en hier ook aan gehouden wordt.

Dat iemand die kinderen vermoordt, niet spoort, moge duidelijk zijn. Echter vind ik het motief voor mijn eigen beeldvorming wel belangrijk. Moeder uit wanhoop of vader uit woede om de scheiding. Kan ook andersom zijn en er kunnen ook andere factoren een rol spelen.

Gaf alleen dit als voorbeeld aan en jij haalt meteen aan dat die vader zijn kind niet mocht zien, waarop dat dan gebasseerd moge zijn.
  donderdag 16 september 2010 @ 14:54:08 #119
3542 Gia
User under construction
pi_86498956
quote:
Op donderdag 16 september 2010 13:28 schreef risussardonicus het volgende:

[..]

Een Marokkaanse Arabier uit Syrie?

Klinkt als een homofiele joodse neger.
Staat er ergens dat dit kind ook Younes heet, dan?

Hij heet dus Mouhamad.

Arm kind.
pi_86499485
Dit is echt te ziek voor woorden :r
pi_86500380
quote:
Op donderdag 16 september 2010 10:48 schreef Montagui het volgende:

[..]

Wat mij betreft kan je deze dader ook niet als mens bestempelen, en hoeft daarom dan dus ook niet te rekenen op wat voor universeel mensenrecht dan ook.
Sad.
  † In Memoriam † donderdag 16 september 2010 @ 15:36:29 #122
135305 beequeen
Lost.
pi_86500483
Edit: dubbel.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  donderdag 16 september 2010 @ 16:03:36 #123
262 Re
Kiss & Swallow
pi_86501483
:{
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  † In Memoriam † donderdag 16 september 2010 @ 17:48:10 #124
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_86505449
quote:
Op donderdag 16 september 2010 10:48 schreef Montagui het volgende:

Wat mij betreft kan je deze dader ook niet als mens bestempelen, en hoeft daarom dan dus ook niet te rekenen op wat voor universeel mensenrecht dan ook.
Heb u naaste lief..of predikt de RKK tegenwoordig andere texten?

Áls de moeder het heeft gedaan is het mega-mega-mega triest.

Overigens vraag ik mij af of het 16-jarige zusje niet iets weet? Zij heeft de vermissing opgegeven bij de politie, neem aan dat als er thuis iets enorm uit de hand is gelopen tussen de moeder en het kindje (of oma..) dat zuslief er getuige van is geweest..
pi_86505468
quote:
Op donderdag 16 september 2010 17:48 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Heb u naaste lief..of predikt de RKK tegenwoordig andere texten?
Zonder de kerk en soortgelijke onzin, had dit soort geweld veel minder plaatsgevonden. :{w
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')