Zal wel door de bos met haar komen waar dat ding niet voor gebouwd isquote:Op donderdag 16 september 2010 00:04 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had dus een epileerapparaat gekregen. En die heb ik net voor het eerst gebruikt. Maar godskolereWat een helse dingen zijn dat!
ik weet niet waar duchess dat ding voor gebruikt, maar het hoort écht alleen op je benen (of armen, voor de liefhebber)quote:Op donderdag 16 september 2010 00:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zal wel door de bos met haar komen waar dat ding niet voor gebouwd is
Als zij zo'n ding heeftquote:Op donderdag 16 september 2010 00:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik weet niet waar duchess dat ding voor gebruikt, maar het hoort écht alleen op je benen (of armen, voor de liefhebber)
Doet zeer he... en het vervelde is dat je pas na een paar maanden merkt dat de haren echt langer weg blijven.quote:Op donderdag 16 september 2010 00:04 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had dus een epileerapparaat gekregen. En die heb ik net voor het eerst gebruikt. Maar godskolereWat een helse dingen zijn dat!
Is inderdaad erg, maar als je het na de eerste vreselijke keer bijhoudt, is het wel te hebben.quote:Op donderdag 16 september 2010 00:04 schreef Stormqueen het volgende:
Citrix in inderdaad bedacht om de levensverwachting van zowel de IT-er als de gebruiker naar beneden bij te kunnen stellen.quote:Op donderdag 16 september 2010 09:17 schreef r8ality het volgende:
- Ik heb geen zin
- KutCitrix zorgt voor kutproblemen die er niet zouden zijn zonder Citrix![]()
- Ik heb honger
- Ik heb zin om met de auto ergens naartoe te rijden
- En te slapen
quote:Op donderdag 16 september 2010 10:09 schreef Inu het volgende:
Vrije ochtend
Gister naar Josh Ritter geweest, die vent is echt te eng blij
quote:Zijn stijl is een menging van folk en ballades
En toen zat mijn snoepje tegen de monitorquote:
Tell me something I don't know.quote:Op donderdag 16 september 2010 10:29 schreef febster het volgende:
Citrix is echt de hel op aarde. En traaaagggg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |