Echt jammer.quote:
Toen ik 13 was hebben we een keer paar glazen sterke drank naar binnen gewerkt en kwamen toen op het briljante idee om stapvoets met de auto tegen een betonnen grind bak te rijden.quote:
Nee, hier lukt het niet met niks doen =.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]Wat beviel er niet? Niet meer op fietsafstand?
Ik kon gewoon de auto pakken en dan was ik er met 20 minuutjesquote:Op woensdag 15 september 2010 23:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]Wat beviel er niet? Niet meer op fietsafstand?
Vet tof mang!quote:Op woensdag 15 september 2010 23:30 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Toen ik 13 was hebben we een keer paar glazen sterke drank naar binnen gewerkt en kwamen toen op het briljante idee om stapvoets met de auto tegen een betonnen grind bak te rijden.
Once a troll, always a troll.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:32 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik ben geen troll meer.
Niet zo erg iig.
Wat denk jij dan, wij zijn altijd tof bezig.quote:
Ik was nooit een echte troll, mijn echte naam is bekend en mijn hyves, twitter etc.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Once a troll, always a troll.
whehehe in die maand hebben ik een r0bro je zus gegangbanged in die auto.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:34 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Wat denk jij dan, wij zijn altijd tof bezig.
Alleen toen mochten we een maand lang niet meer met de auto rijden
Ik ben zijn zus niet!quote:Op woensdag 15 september 2010 23:35 schreef Schieganger het volgende:
[..]
whehehe in die maand hebben ik een r0bro je zus gegangbanged in die auto.
Je was 13, en je mocht een maand lang geen auto rijden? Raar.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:34 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Wat denk jij dan, wij zijn altijd tof bezig.
Alleen toen mochten we een maand lang niet meer met de auto rijden
quote:Op woensdag 15 september 2010 23:37 schreef MarkM het volgende:
Haha, schieganger neukt labiele wijven.
Fraaie binnenkomer!quote:
Ik mocht meteen zes jaar geen auto rijden.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je was 13, en je mocht een maand lang geen auto rijden? Raar.
Ik mag nog steeds geen auto rijdenquote:Op woensdag 15 september 2010 23:38 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ik mocht meteen zes jaar geen auto rijden.
quote:Op woensdag 15 september 2010 23:45 schreef kanovinnie het volgende:
't wordt stil, tijd om naar bed te gaan
JODELSSS!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |