Oh. Ik dacht dat dyslexie iets met je taalkundig inzicht te maken had. Blijkbaar niet dusquote:Op woensdag 15 september 2010 23:23 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik was naar havo gegaan omdat t in die periode nogal gedoe was thuis en t mijn ouders en de school beter leek dat ik het even rustig aan doe en gewoon na de havo vwo ging doen.. alleen die kanker stumpers wilde me niet naar vwo laten gaan omdat ik een 6,9 had ipv een 7 gemiddeld (terwijl t vorige jaar je met een 6,5 al naar vwo mocht vanuit de havo) en ze zeiden dat ik nooit had verteld dat ik naar vwo wilde terwijl nog voor ik daar op school zit ze al wisten dat ik na de havo vwo wilde gaan doen![]()
Dus volgend jaar volwassenen onderwijs vwo, eerst jaartje 'werken'
Heimo mijn ICT beunerquote:Op woensdag 15 september 2010 23:24 schreef Hyman het volgende:
OMG![]()
Ik had zo mn hele laptop in elkaar weer gezet, dus het grote moment was daar; om hem aan te doen.
Doet ie geen fuck. Dus ik zo een beetje sad, omdat het me nu een hoop geld gaat kosten, en ik 90€ verneukt had.
Dus dacht ik zo, ach dat ding is toch al kapot, laat ik em dan maar weer open slopen zodat ik het even kan testen met een paar draadjes aangesloten.
En toen deed ie het opeens weer![]()
.
Tof!quote:Op woensdag 15 september 2010 23:24 schreef Hyman het volgende:
OMG![]()
Ik had zo mn hele laptop in elkaar weer gezet, dus het grote moment was daar; om hem aan te doen.
Doet ie geen fuck. Dus ik zo een beetje sad, omdat het me nu een hoop geld gaat kosten, en ik 90€ verneukt had.
Dus dacht ik zo, ach dat ding is toch al kapot, laat ik em dan maar weer open slopen zodat ik het even kan testen met een paar draadjes aangesloten.
En toen deed ie het opeens weer![]()
.
Je vriendinnetje moet nog voorgelezen worden?quote:Op woensdag 15 september 2010 23:25 schreef xyzyx het volgende:
Maar ik ga slapen, sorry jongens ga de echte justin bieber maar tijdelijk afzeiken ben er morgen wel weer
Ik stond voor mijn talen slecht en voor alle andere vakken goed, uiteindelijk een 6,9 gemiddeld zonder ooit thuis wat voor school gedaan te hebben. Spreekt voor zich lijkt mij.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:24 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht dat dyslexie iets met je taalkundig inzicht te maken had. Blijkbaar niet dus
Nee ik ga mijzelf in slaap huilen omdat ik liefdesverdriet heb.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:25 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Je vriendinnetje moet nog voorgelezen worden?
Wel een goede dikke boom uitkiezen he?quote:Op woensdag 15 september 2010 23:27 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nee ik ga mijzelf in slaap huilen omdat ik liefdesverdriet heb.
O wacht ik heb nog wodka staan dus ik ga het wel wegdrinken en dan stiekem auto rijden.![]()
Mn borstkas doet weer zeer als ik aan dat incidentje terug denk
Tof.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:25 schreef Schieganger het volgende:
Tijd voor bier.... om het verdriet weg te drinken
Havo/vmbo/vwo is easy. Wat doe je nu?quote:Op woensdag 15 september 2010 23:26 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik stond voor mijn talen slecht en voor alle andere vakken goed, uiteindelijk een 6,9 gemiddeld zonder ooit thuis wat voor school gedaan te hebben. Spreekt voor zich lijkt mij.
Nouja bedtijd
wtf heb je dan gedaan?quote:Op woensdag 15 september 2010 23:27 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nee ik ga mijzelf in slaap huilen omdat ik liefdesverdriet heb.
O wacht ik heb nog wodka staan dus ik ga het wel wegdrinken en dan stiekem auto rijden.![]()
Mn borstkas doet weer zeer als ik aan dat incidentje terug denk
Heb havo gedaan, alleen hbo beviel mij niet dus ga nu vwo doenquote:Op woensdag 15 september 2010 23:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Havo/vmbo/vwo is easy. Wat doe je nu?
Ploegendienst heeft Fok! bereikt.quote:
quote:Op woensdag 15 september 2010 23:29 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Heb havo gedaan, alleen hbo beviel mij niet dus ga nu vwo doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |