Ook in Club Big Dik ben jij welkom, Jan.quote:Op donderdag 16 september 2010 00:55 schreef JanPiraat het volgende:
Njah sowieso Annnet en Beach, BHzakje, Happybob , Jason de mod ik weet zn gebruikersnaam niet eens en nog zoveel meer kenkers tijd voor een meet ?!![]()
Mag ik ook komen?quote:Op donderdag 16 september 2010 01:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ook in Club Big Dik ben jij welkom, Jan.
Ik ben wel schuurbaar hoor.quote:Op donderdag 16 september 2010 01:09 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jij bent te oud om geschuurd te worden dus ik denk het niet.
Yo man ik trakteer je op 4 Baco en dan gaan we schuren alsof we van schuurpapier gemaakt zijnquote:Op donderdag 16 september 2010 01:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ook in Club Big Dik ben jij welkom, Jan.
Dat behoeft geen uitleg man, dat zou buitensporig overbodig zijn.quote:Op donderdag 16 september 2010 01:22 schreef JanPiraat het volgende:
Niet met elkaar he als partners in crime bij andere chicks natuurlijk
quote:Op donderdag 16 september 2010 00:55 schreef JanPiraat het volgende:
Njah sowieso Annnet en Beach, BHzakje, Happybob , Jason de mod ik weet zn gebruikersnaam niet eens en nog zoveel meer kenkers tijd voor een meet ?!![]()
quote:Op donderdag 16 september 2010 01:10 schreef friekin_ het volgende:
Garisson72, Gridlok en stiekem met Socios samen treinen spotten
quote:Op donderdag 16 september 2010 07:20 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ik dacht ook aan jou.
Verder nog Quickie_Butt en met zovty zou het ook wel goedkomen denk ik.![]()
Mequote:Op donderdag 16 september 2010 08:17 schreef NBT het volgende:
Ik zou het bij god niet weten.... kom ik wel achter na een meet..
laat is merken hoe je bent danquote:
Nou ik studeer nog steeds ben elke dag rond 5-6 uur wakker. houd van vals spelen, computeren en uitgaan (A)quote:Op donderdag 16 september 2010 08:20 schreef NBT het volgende:
[..]
laat is merken hoe je bent danDan kan ik oordelen of ik dat wel wil..
Vals spelen?? Ohhh, je bent een echt boefje!quote:Op donderdag 16 september 2010 08:22 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Nou ik studeer nog steeds ben elke dag rond 5-6 uur wakker. houd van vals spelen, computeren en uitgaan (A)
maar wel een lieve?quote:Op donderdag 16 september 2010 08:23 schreef NBT het volgende:
[..]
Vals spelen?? Ohhh, je bent een echt boefje!
daar kom ik vanzelf wel achter!quote:
maar moet nu gaan laterquote:
quote:Op donderdag 16 september 2010 08:26 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
maar moet nu gaan later![]()
![]()
JA THNX HE!!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |