Mocht ik ooit zwanger raken en op knappen staan, dan moet mijn lief echt niet naar Australie gaan, ondanks dat hij een prive-vliegtuig heeft....lekker bij mij blijven en andersquote:Vrouw John Travolta staat op knappen
Uitgegeven: 7 november 2010 15:34
Laatst gewijzigd: 7 november 2010 15:34
AMSTERDAM - John Travolta's vrouw Kelly Preston kan elk moment bevallen. Dat heeft de Amerikaanse acteur gezegd op het negentigste verjaardagsfeest van de Australische luchtvaartmaatschappij Qantas.
Travolta landde zijn Boeing 707 zaterdag eigenhandig op Australische grond. De acteur, een ervaren piloot, is ambassadeur van Qantas en wilde het feest voor geen goud missen. Hetzelfde geldt voor de geboorte van zijn kind, dus staat hij klaar om meteen weer te vertrekken.
"Als de weeën opkomen, begin ik direct aan de 22 uur durende terugvlucht", zegt hij tegen de Autralische krant The Courier-Mail. "Dus als ik een telefoontje krijg, moet ik wellicht vaarwel zeggen."
De 56-jarige Travolta en de 48-jarige Preston verloren begin 2009 hun 16-jarige zoon Jett aan een beroerte. In mei werd bekend dat Preston zwanger is van hun derde kind. De acteur en de actrice, die ook een dochter hebben, verwachten een zoontje.
Is het bekend dan dat ze IVF gedaan hebben? Heb dat nergens gelezen.quote:Op zondag 7 november 2010 21:17 schreef Leandra het volgende:
Ze heeft ook geen natuurlijke zwangerschap, en het verbaast mij dus niets als de bevalling ook niet natuurlijk verloopt, al was het alleen al omdat er maar weinig artsen in de VS zijn die dat nog aandurven bij iemand van die leeftijd
de geruchten gaan dat het niet helemaal op de natuurlijke manier is gegaan, maar hier is nooit enige bevestiging over geweest...quote:Op zondag 7 november 2010 22:20 schreef rena het volgende:
[..]
Is het bekend dan dat ze IVF gedaan hebben? Heb dat nergens gelezen.
Ze te zien wel, maar hij is ook wel ongecensureerd te bekijkenquote:Op woensdag 10 november 2010 09:20 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat stom, dat balkje. Staat de foto met dat balkje in een magazine?
er werd wel gezegd dat ze een tweeling zouden krijgen, maar dat gerucht is heel snel de kop in gedrukt. Wat ten tijde van de bekendmaking dat Celine Dion een tweeling zou krijgen. De ene dag zouden ze een tweeling krijgen, de volgende dag was het alweer niet zoquote:Op woensdag 10 november 2010 10:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik dacht dat de familie Travolta een tweeling zou krijgen? Ben blijkbaar in de war
Die zullen ongetwijfeld ook zonder censuur te bekijken zijn.quote:Op woensdag 10 november 2010 09:20 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat stom, dat balkje. Staat de foto met dat balkje in een magazine?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pink! is zwangerquote:According to the new issue of Us Weekly magazine, the Sober hitmaker whos married to motocross hunk Carey Hart is pregnant with her first child.
Shes 12 weeks along, an insider said.
She wanted to do it between tours, when she has some time off.
The source revealed that after Pinks 2008 split from Hart, she was determined to make the relationship solid. Now shes really happy, and shes excited she got pregnant so fast! Shell be a brilliant mother.
And when Pinks kid is born, itll need to be on its best behavior the superstar thinks its important for parents to be tough on their children.
I think parents need to beat the c**p outta their kids I think the whole spanking thing and how its gotten all PC (politically correct) is for the birds, she said.
My dad put me through a wall; its the only reason Im still alive.
I deserved it. I would have kicked me out when I was eight I was not comfortable with authority or rules. I was bad.
[ Bericht 6% gewijzigd door Butterfly91 op 10-11-2010 15:56:50 ]
quote:Op woensdag 10 november 2010 15:42 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Die zullen ongetwijfeld ook zonder censuur te bekijken zijn.
Ah gevonden,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pink! is zwanger
[..]![]()
Omdat madam door dr vader gemept is en zij er goed vanaf is gekomen, is "beat the crap out of your children" de manier om je kinderen op te voeden. Wat een doos.
Edit: voor er een discussie losbarst over een corrigerende tik op de billen of vingers, ik ga er vanuit dat Pink een graadje erger bedoelt gezien haar woordkeus.
Lijkt mij eigenlijk ook (en hoop het ook). Volgens mij shockeert ze ook graag dus misschien vond ze dat ooit stoer om tijdens een interview te zeggenquote:Op woensdag 10 november 2010 18:30 schreef ColdFeet het volgende:
'k Weet niet hoor, zou dit niet gewoon een oud interview over haar lompe verleden zijn wat hier nogal knullig wordt geciteerd? Kan me niet voorstellen dat je bij een zwangerschapsaankondiging zegt 'oh ja, en ik ben van plan om mijn kinderen hard en veel te slaan om ze discipline bij te brengen'.
waarschijnlijk wel, want ze heeft zelf nog niet aangekondigd zwanger te zijn, maar het is weer een bron rondom haar. Dus die uitspraak is niet gemaakt ttv een zwangerschapsaankondigingquote:Op woensdag 10 november 2010 18:30 schreef ColdFeet het volgende:
'k Weet niet hoor, zou dit niet gewoon een oud interview over haar lompe verleden zijn wat hier nogal knullig wordt geciteerd? Kan me niet voorstellen dat je bij een zwangerschapsaankondiging zegt 'oh ja, en ik ben van plan om mijn kinderen hard en veel te slaan om ze discipline bij te brengen'.
quote:Op woensdag 10 november 2010 15:42 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Die zullen ongetwijfeld ook zonder censuur te bekijken zijn.
Ah gevonden,Klopt tis bij perez hilton geweest etc. staat nog niet op pinkspage.com maar wss kondigt ze het volgende week zelf aan bij ellen degeneres;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pink! is zwanger
[..]
fotos van dr 12wekenbuikje;
http://pageaboutpink.blog(...)omu-malibu-8-11-2010I won't cross these streets until you hold my hand.
ik zie net dat ze die uitspraken nog niet zo heel erg lang geleden heeft gedaan. De telegraaf(ja ja, de telegraaf) geeft hier op 2 november een berichtje over geplaatst. Even verder gekeken, maar de bron van de telegraaf heeft het bericht ook op 2 november geplaatst. Dan zou ze dus al zwanger zijn geweestquote:Op woensdag 10 november 2010 18:30 schreef ColdFeet het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |