hi..quote:Op woensdag 15 september 2010 22:38 schreef GodsSon het volgende:
Zou er niet zomaar vanuit gaan... waarschijnlijk zijn er wel ergens voorwaarden op de website te vinden.
Vaak mag er de eerste 6 maanden niks veranderen, of alleen naar hogere kosten of.....
Welke provider?
Misschien is het een idee om de klantenservice te bellen of gewoon eens je jas aan te trekken en naar de winkel te gaan. Het zijn allemaal maar ideeën.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:41 schreef RobinBahadoorsingh het volgende:
[..]
hi..
ja wil dan een abbo van 27,50 naar 30 euro overzetten..
Das toch geen probleem?
OF kan ik mijn blackberry intenet gebruikven icm met een iphone? of komen er dan extra data kosten? zodat ik einde van de maand een rekening van 500 euro heb
ja dacht ik zelf ook wel aan hoor ^^ wilde het gewoon ff vragen.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:59 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Misschien is het een idee om de klantenservice te bellen of gewoon eens je jas aan te trekken en naar de winkel te gaan. Het zijn allemaal maar ideeën.
Verder kun je echt niet zo makkelijk even een andere telefoon en abonnement fixen. Verder verkoopt Hi op dit moment nog niet (in)direct de iPhone.
Dan hoop ik dat de winkelmedewerkers zijn net als ik.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:18 schreef RobinBahadoorsingh het volgende:
[..]
ja dacht ik zelf ook wel aan hoor ^^ wilde het gewoon ff vragen.
morgen me nette schoenen d&G jas aan en lekker naar de Hi shop gaan om een flink potje vragen te stellen
nee niet echt.. maar ga morgen wel naar Hi om een paar vragen te stellen erover.. verder bedankt voor je hulpquote:Op woensdag 15 september 2010 23:35 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat de winkelmedewerkers zijn net als ik.
Tering zeg, dit kan je toch niet menen?
Omdat iPhonequote:Op woensdag 15 september 2010 23:56 schreef Skv het volgende:
Waarom een verouderde iPhone van 2,5 jaar geleden kopen?
dat dacht ik ook. Als je dan toch geen 2e abo wilt afsluiten schaf dan van een goede vriend een 2e hands iPhone 3GS aan. De echter users van eerste uur hebben inmiddels iPhone4 en hebben 3GS in kast liggen denk ik.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:56 schreef Skv het volgende:
Waarom een verouderde iPhone van 2,5 jaar geleden kopen?
heb niet even Hi gebeld en die zegt dat ik mijn blackberry internet icm een iPhone kan gebruiken.quote:Op donderdag 16 september 2010 12:01 schreef funrider het volgende:
[..]
dat dacht ik ook. Als je dan toch geen 2e abo wilt afsluiten schaf dan van een goede vriend een 2e hands iPhone 3GS aan. De echter users van eerste uur hebben inmiddels iPhone4 en hebben 3GS in kast liggen denk ik.
Ik werk nog steeds prima met 3GS. Ik heb een 30 euro contract met T-mobile (150bel+sms). Aardig tevreden mee.
hi heeft het toch bevestigd? denk je nou echt dat heel fok dat weet ofzoquote:Op vrijdag 17 september 2010 16:33 schreef RobinBahadoorsingh het volgende:
[..]
heb niet even Hi gebeld en die zegt dat ik mijn blackberry internet icm een iPhone kan gebruiken.
heb ook gevraagd of dit niet buiten mijn data komt en hun zeggen van niet
kan iemand die bevestigen? die een iphone icm een blackberry abbonement gebruikt?
Of worden er echt datakosten buiten je bundel berekend?
WIl namelijk niet aan het einde van de maand een rekening van 500 euro ipv 26
Hi heeft dingen wel vaker fout daarom vraag ik het aan het forum.quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:35 schreef Chinless het volgende:
[..]
hi heeft het toch bevestigd? denk je nou echt dat heel fok dat weet ofzo
Ja, fokkers hebben het ook vaak fout.quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:38 schreef RobinBahadoorsingh het volgende:
[..]
Hi heeft dingen wel vaker fout daarom vraag ik het aan het forum.
En nee dat denk ik nietwil het gewoon dubbel bevestigd hebben.>
Ik denk dat het niet klopt wat ze zeggen, maar dat ben ik.quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:38 schreef RobinBahadoorsingh het volgende:
[..]
Hi heeft dingen wel vaker fout daarom vraag ik het aan het forum.
En nee dat denk ik nietwil het gewoon dubbel bevestigd hebben.>
Ondanks dat ik veel ervaring heb met abonnementen, zowel blackberry als iphone, weet ik niet wat er gebeurt als je je blackberry sim in je iPhone gebruikt.quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:52 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet klopt wat ze zeggen, maar dat ben ik.
BB gebruikt namelijk eigen servers, dus niet direct Hi. Vandaar dat het ook een BB toevoeging is op het abonnement, en niet hetzelfde abonnement
Kan gewoon.quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:33 schreef RobinBahadoorsingh het volgende:
[..]
heb niet even Hi gebeld en die zegt dat ik mijn blackberry internet icm een iPhone kan gebruiken.
heb ook gevraagd of dit niet buiten mijn data komt en hun zeggen van niet
kan iemand die bevestigen? die een iphone icm een blackberry abbonement gebruikt?
Of worden er echt datakosten buiten je bundel berekend?
WIl namelijk niet aan het einde van de maand een rekening van 500 euro ipv 26
Ook voor jou hetzelfde advies, bel gewoon Hi even op, of ga de winkel in, wij weten natuurlijk niet beter dan Hi zelf wat er mogelijk is en hoeveel dat eventueel kost.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:27 schreef Syb.ren het volgende:
Ik heb Hi, weet iemand of het daarmee ook mogelijk is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |