omdat jij zo triest bentquote:Op woensdag 15 september 2010 22:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waarom doe je een huillachsmiley naast mijn naam?
Niet huilen Bolter, als de wedstrijd afgelopen is mogen beiden team allemaal penalty's nemenquote:Op woensdag 15 september 2010 22:03 schreef Bolter het volgende:
Mama, ik wil niet meerMake it stop.
quote:Op woensdag 15 september 2010 22:04 schreef Sinnie het volgende:
Hihi, alleen al voor de gein zou ik eens Feyenoord willen zien tegen dit Real.
Als je me zoekt zit ik madeliefjes te plukken in dat knollenveld.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Niet huilen Bolter, als de wedstrijd afgelopen is mogen beiden team allemaal penalty's nemen!
Alsof 30 miljoen schuld al niet genoeg ellende isquote:Op woensdag 15 september 2010 22:04 schreef Sinnie het volgende:
Hihi, alleen al voor de gein zou ik eens Feyenoord willen zien tegen dit Real.
Inderdaad, het is een balletjeswachterquote:Op woensdag 15 september 2010 22:06 schreef Doevelaer het volgende:
Steek is een vieze egoïst! Niemand heeft zo veel balbezit als hij.
Dat wilde ik net ook posten jaquote:Op woensdag 15 september 2010 22:07 schreef Irritatie100 het volgende:
Zingen ze nou Boney M - Rivers of Babylon?
We are the Championnen van kweenquote:Op woensdag 15 september 2010 22:07 schreef Irritatie100 het volgende:
Zingen ze nou Boney M - Rivers of Babylon?
Is dat nou een steek naar Anita?quote:Op woensdag 15 september 2010 22:06 schreef Bluurgh het volgende:
de paddestoelen zijn wegheeft ie zeker opgegeten..
Gijp: Kaboutersquote:Op woensdag 15 september 2010 22:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Derksen en van der Gijp hier over zullen praten__
quote:Op woensdag 15 september 2010 22:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Snoeks "Het is de enige die aan het storen is,,,"
Hij vergeet zichzelf mee te rekenen.
QFT!!!quote:Op woensdag 15 september 2010 22:08 schreef BB-King het volgende:
En Barcelona is gewoon nog 2x beter dan dit Madrid. Kan je nagaan...
Maar wij haalden toen tenminste wel een aardig resultaat, dat zie ik jullie toch niet doen hierquote:Op woensdag 15 september 2010 22:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gijp: Kabouters
Derksen: Mickey mouse Comp.
Dit lijkt wel op Ajax- Sparta
Zou je hem niet doen dan ?quote:Op woensdag 15 september 2010 22:09 schreef Alouette het volgende:
Wat staat Ronaldo zijn hoofd toch raar op zijn lichaam.
Ik kan het goed gelovenquote:Op woensdag 15 september 2010 22:09 schreef Bluurgh het volgende:
stond er nou 28 schoten op doel van real?
Denk het ook ja.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:09 schreef Morendo het volgende:
Met Vertnghen en Suarez erbij had je hier gewoon gewonnen.
Ja, Nickoz. Die denkt dat Ajax wel in de sub-top zou meedraaien in Spanjequote:Op woensdag 15 september 2010 22:09 schreef j0rdiiii het volgende:
Ach ja, iemand gedacht dat Ajax zonder Vertonghen / Suarez een kans had tegen een goed/sterk spelend Real? Ik heb wel geroepen dat ze een kans hadden op 0-0 / 0-1 als Real net zo slecht speelde als de 1e 2 wedstrijden in de competitie. Ajax moet constant ballen tegen houden en als ze eruit komen is er niemand die de bal kan vast houden of er iets mee doen. Sulejmani kan dat wel, maar niet alleen.
Ja, en Alicante is weer veel beter dan Barca. Kun je nagaan zeg.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:08 schreef BB-King het volgende:
En Barcelona is gewoon nog 2x beter dan dit Madrid. Kan je nagaan...
Door 3 spelers ja, wat ik snel zag.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:09 schreef Bluurgh het volgende:
stond er nou 28 schoten op doel van real?
nog 20 min.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:09 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Maar wij haalden toen tenminste wel een aardig resultaat, dat zie ik jullie toch niet doen hier
Hij is al gevallen dus is die regel niet meer van krachtquote:Op woensdag 15 september 2010 22:10 schreef Zwansen het volgende:
De regel zegt dat als ie niet valt aan de ene kant, hij vaak valt aan de andere kant. De bal is immers rond.
Maar da's logisch !quote:Op woensdag 15 september 2010 22:10 schreef Zwansen het volgende:
De regel zegt dat als ie niet valt aan de ene kant, hij vaak valt aan de andere kant. De bal is immers rond.
Maar wij haalden toen tenminste wel een aardig resultaat, dat zie ik jullie toch niet doen hierquote:Op woensdag 15 september 2010 22:10 schreef LimboFan het volgende:
Lijkt een beetje op ajax-sparta vorig jaar
Ajax speelt gewoon super slecht, ook al spelen ze tegen Real.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:09 schreef j0rdiiii het volgende:
Ach ja, iemand gedacht dat Ajax zonder Vertonghen / Suarez een kans had tegen een goed/sterk spelend Real? Ik heb wel geroepen dat ze een kans hadden op 0-0 / 0-1 als Real net zo slecht speelde als de 1e 2 wedstrijden in de competitie. Ajax moet constant ballen tegen houden en als ze eruit komen is er niemand die de bal kan vast houden of er iets mee doen. Sulejmani kan dat wel, maar niet alleen.
Natuurlijk zou ik dat doen. Maar dat neemt niet weg dat het raar lijkt.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Zou je hem niet doen dan ?
Jullie? Je denkt toch niet dat ik voor ajakkes benquote:Op woensdag 15 september 2010 22:11 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Maar wij haalden toen tenminste wel een aardig resultaat, dat zie ik jullie toch niet doen hier
Ik noemde een feit op en jij iets wat gebaseerd is op 1 wedstrijd.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:10 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, en Alicante is weer veel beter dan Barca. Kun je nagaan zeg.
Het lijkt idd nu al langer te duren dan de WK finalequote:Op woensdag 15 september 2010 22:13 schreef Type-R het volgende:
mijn god, ze moeten nog 20 minuten - heb het gevoel of ik al 2 uur zit te kijken
return winnen we gewoonquote:Op woensdag 15 september 2010 22:12 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ajax speelt gewoon super slecht, ook al spelen ze tegen Real.
Vraag me af of Vertonghen en Suarez zon groot verschil hadden gemaakt als jij hier doet geloven.
De WK finale.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Het lijkt idd nu al langer te duren dan de WK finale
Als Real goed speelt, speelt Ajax automatisch slecht. Ze worden dik overlopen en ja met Suarez was het niet zo'n partij geweestquote:Op woensdag 15 september 2010 22:12 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ajax speelt gewoon super slecht, ook al spelen ze tegen Real.
Vraag me af of Vertonghen en Suarez zon groot verschil hadden gemaakt als jij hier doet geloven.
quote:Op woensdag 15 september 2010 22:15 schreef Snuf. het volgende:
HEEEUJ PWNAGE KLOTE AMSTERDAMMERS. STERF
Ibra komt in vormquote:
Waarom zou je een pak aantrekken als je team zo kut speeltquote:Op woensdag 15 september 2010 22:15 schreef leolinedance het volgende:
Wat ziet die Jol er toch altijd uit in zijn polootjes (met Ajax logo) enzoVergelijk dat nou eens met (bijvoorbeeld) Mourinho, wat staat Jol dan toch voor lul zeg.
2-0 volkomen terecht natuurlijk.
Maar maarquote:Op woensdag 15 september 2010 22:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
HOE VAAK GA JE TUSSENSTANDEN NOG POSTEN? NIET DOEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ooh, ik wist niet dat er mensen waren die dat later gaan kijkenquote:Op woensdag 15 september 2010 22:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Gewoon NIET doenZet het dan in een spoiler??
Ajax heeft totaal niks geprobeerd, er zit geen passie/vechtlust achter, Ajax speelt reactie voetbal.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Als Real goed speelt, speelt Ajax automatisch slecht. Ze worden dik overlopen en ja met Suarez was het niet zo'n partij geweest
Echte kansen maken ze niet af idd...quote:Op woensdag 15 september 2010 22:16 schreef BB-King het volgende:
Wat een mazzel heeft Madrid... 2x frommeldoelpuntjes.
see you in rotterdamquote:Op woensdag 15 september 2010 22:15 schreef Snuf. het volgende:
HEEEUJ PWNAGE KLOTE AMSTERDAMMERS. STERF
Idd, de linies sluiten ook helemaal niet aan.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:18 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ajax heeft totaal niks geprobeerd, er zit geen passie/vechtlust achter, Ajax speelt reactie voetbal.
Luuk de Jong heeft gister al 2x zoveel gelopen dan half Ajax bij elkaar.
Het wordt zo vaak gepost hier dat je geen tussenstanden moet postenquote:Op woensdag 15 september 2010 22:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ooh, ik wist niet dat er mensen waren die dat later gaan kijken
Niet doen, laatste waarschuwing.quote:
Ze hebben niets te zoeken in de CL idd, hooguit als leerpunt voor wat jongelingen.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:19 schreef j0rdiiii het volgende:
Ajax duidelijk niet goed genoeg voor de CL, dus ga geen spelers afzeiken
Had Twente ook gedaan tegen zo'n aanval.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:18 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ajax heeft totaal niks geprobeerd, er zit geen passie/vechtlust achter, Ajax speelt reactie voetbal.
Luuk de Jong heeft gister al 2x zoveel gelopen dan half Ajax bij elkaar.
Hoezo? Jij vindt Pandev, Eto o en Milito (verkozen tot aanvaller van het jaar) minder dan de aanval van Madrid?quote:Op woensdag 15 september 2010 22:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Had Twente ook gedaan tegen zo'n aanval.
Ik wil fränkel ipv anitaquote:Op woensdag 15 september 2010 22:21 schreef truedestiny het volgende:
ik wil inter in plaats van real.
quote:Op woensdag 15 september 2010 22:21 schreef BB-King het volgende:
Als het 2-0 blijft dan zou het een werelduitslag voor Ajax zijn.
Zie je het verschil niet dan? Kijk ze spelen man. Milito is nooit zo gevaarlijk geweest gisterquote:Op woensdag 15 september 2010 22:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hoezo? Jij vindt Pandev, Eto en Milito (verkozen tot aanvaller van het jaar) minder dan de aanval van Madrid?
Voor 3/4 keer in het jaar misschienquote:Op woensdag 15 september 2010 22:21 schreef chufi het volgende:
Ooijer is toch niet zo'n slechte aankoop gebleken
Waarom zou ons dit hoop geven ?quote:Op woensdag 15 september 2010 22:22 schreef Wilskracht het volgende:
Dit geeft de Feyenoorders hoop maar dat is zondag om 13.30 weer voorbij.
quote:Op woensdag 15 september 2010 22:22 schreef Wilskracht het volgende:
Dit geeft de Feyenoorders hoop maar dat is zondag om 13.30 weer voorbij.
Dat Komt omdat Twente wel kan verdedigen.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zie je het verschil niet dan? Kijk ze spelen man. Milito is nooit zo gevaarlijk geweest gister
Verdienste van Twente.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zie je het verschil niet dan? Kijk ze spelen man. Milito is nooit zo gevaarlijk geweest gister
das een lastige keuze...quote:Op woensdag 15 september 2010 22:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hoezo? Jij vindt Pandev, Eto en Milito (verkozen tot aanvaller van het jaar) minder dan de aanval van Madrid?
Nee Madrid speel er met 13quote:
Ja dat is iets wat Ajax zelf toe laat.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zoietsquote:Op woensdag 15 september 2010 22:23 schreef BB-King het volgende:
Wat zou Suarez nu denken eigenlijk?
"Hmm, Ajax eigenlijk toch wel erg koet... ikke snel naar Spanje moeten verkassen."
Yesquote:Op woensdag 15 september 2010 22:24 schreef Alouette het volgende:
Heeft Ajax nog maar 1 keer gewisseld? Ik ben het vergeten.
Ajax heeft zonder Suarez nog nooit een wedstrijd verloren in de competitie. (sinds die er is dan natuurlijk)quote:Op woensdag 15 september 2010 22:23 schreef Stokstaart het volgende:
Ja maar geen Suarez dus dat scheelt ook
Ajax zonder Suarez is in de Eredivisie al pure armoede , laat staan op mondiaal niveau
Stiltequote:Op woensdag 15 september 2010 22:21 schreef Jojoortje het volgende:
Wat hebben jullie liever? Vuvuzela's of Snoeks op de achtergrond?
Als je verdediging al weggespeeld wordt door Ronaldo, dan moet Ruben Schaken het al helemaal goed gaan doenquote:Op woensdag 15 september 2010 22:22 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Waarom zou ons dit hoop geven ?
Dat wordt elk jaar gezegd als belangrijke spelers weggaanquote:Op woensdag 15 september 2010 22:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zoiets
Als hij en Steek weggaan stellen jullie geen klote meer voor eens ?
mwhehehehequote:Op woensdag 15 september 2010 22:24 schreef Morendo het volgende:
Op dat brakke veld kan Ajax ook niet zijn normale combinatiespel spelen.
en daarom worden jullie dus ook elk jaar geen kampioenquote:Op woensdag 15 september 2010 22:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat wordt elk jaar gezegd als belangrijke spelers weggaan
Denk dat ze veel meer in de problemen waren gekomen tegen de aanval van Realquote:Op woensdag 15 september 2010 22:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja dat is iets wat Ajax zelf toe laat.
Twente verdedigde zeker beter dan Ajax.
dat weet ik wel zeker. van real mag je het spel niet zelf maken.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Denk dat ze veel meer in de problemen waren gekomen tegen de aanval van Real
Ach dat is waar ook, Ruben hoe kan ik die nu vergeten.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:25 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Als je verdediging al weggespeeld wordt door Ronaldo, dan moet Ruben Schaken het al helemaal goed gaan doen
Ik ga hier geen eens op in...quote:Op woensdag 15 september 2010 22:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
en daarom worden jullie dus ook elk jaar geen kampioen
Welke belangrijke spelers zijn weggegaan dan in de afgelopen jaren?quote:Op woensdag 15 september 2010 22:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat wordt elk jaar gezegd als belangrijke spelers weggaan
Hmm het combinatie en positie spel van Inter was gister wel beter hoor !quote:Op woensdag 15 september 2010 22:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Denk dat ze veel meer in de problemen waren gekomen tegen de aanval van Real
quote:Op woensdag 15 september 2010 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat doet Suarez niet, want
"Nee nee, Suarez nooit zitte op deh bank."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |