abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86721252
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:43 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

De grote vraag is: Is dat dankzij of ondanks overheidsbeleid?
nee, da's totaal niet de vraag. Neem zelf eens verantwoordelijkheid..... voor succes of falen....
pi_86722397
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:54 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

nee, da's totaal niet de vraag. Neem zelf eens verantwoordelijkheid..... voor succes of falen....
Auw.

_O-
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
pi_86722454
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:54 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

Geef definitie van Succes .
Het meest bijzondere vind ik wel dat de minister van Volksgezondheid uit de directiekamer van Achmea komt, dus de zorgmaffia zit nu in de regering
  woensdag 22 september 2010 @ 20:07:09 #129
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_86724251
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:20 schreef xenobinol het volgende:
Tevreden zijn is hetzelfde als opgeven :Y
Wat een kutleven heb je dan als je altijd mokkend en ontevreden opstaat. :{
pi_86726798
quote:
Op woensdag 22 september 2010 20:07 schreef zeeuws jongetje het volgende:

[..]

Wat een kutleven heb je dan als je altijd mokkend en ontevreden opstaat. :{
Je maakt een interpretatie fout.... ik sta in de morgen vrolijk op met de gedachte dat ik vandaag weer het een en ander ga verbeteren *)
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_86726867
quote:
Op woensdag 22 september 2010 21:01 schreef xenobinol het volgende:
ik sta in de morgen vrolijk op met de gedachte dat ik vandaag weer het een en ander ga verbeteren *)
Je bent het woordje 'tevergeefs' vergeten... :D
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
  donderdag 23 september 2010 @ 09:14:34 #132
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_86739154
quote:
Niemand wil kasteel hebben
NIJMEGEN - De werkelijke waarde ligt rond de 2 miljoen euro, maar een Nijmeegs kasteel werd verkocht voor 'een prikkie' van 1 miljoen euro. De Rabobank kocht het slot uiteindelijk zelf, omdat niemand anders het wilde hebben...

Het slot van de Baron Foto: Loeffen, Ger
Please Wait ...

De bank liet eerder beslag leggen op het pand, omdat de eigenaar de hypotheek niet meer kon betalen. Bij een openbare veiling deed de Rabobank echter zelf het hoogste bod van 1 miljoen. Er was niemand die meer bood, tot verbazing van veilingmeester Hennie Evers, meldt de Gelderlander

"Eén miljoen voor het Slot van de Baron aan de Neerbosscheweg is een prikkie", oordeelden de bezoekers van de grote onroerendgoedveiling. Het lage bedrag is helemaal een klap voor de voormalige eigenaar die er in 2005 nog 2,2 miljoen voor heeft betaald. Wat de Rabobank met het pand gaat doen, is nog niet bekend.

In 2009 kwam het kasteel nog in het nieuws omdat de toenmalige eigenaar het pand wilde verloten. Hij verkocht loten van 150 euro per stuk, maar deze opzet bleek in strijd met de Nederlandse Wet op kansspelen.
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland

Weer zo'n rare uitspraak. 'De werkelijke waarde ligt rond de 2 miljoen euro" Maar niemand wil het ervoor betalen. Zelfs 1 miljoen is blijkbaar teveel. Wat is nu dan de werkelijke waarde en hoe wordt die vastgelegd? :') Het wachten is alleen nog op een CDA/VVD congsi die huiseigenaren die niet verkopen kunnen het verschil tussen de 'werkelijke waarde' en de uiteindelijke verkoopwaarde vergoed. "Om de markt weer op gang te helpen"
The End Times are wild
  donderdag 23 september 2010 @ 09:18:14 #133
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_86739235
Wat voor energielabel heeft een kasteel?
censuur :O
  donderdag 23 september 2010 @ 09:29:15 #134
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_86739507
quote:
Op donderdag 23 september 2010 09:18 schreef RemcoDelft het volgende:
Wat voor energielabel heeft een kasteel?
Dat kan zomaar A zijn. Gata nl niet om de grote en het uiteindelijke totaal verbuik. Hoe krom ook.
Fuck catching lightning, he struck it
screamed shut up at thunder, then flipped the world upside down
and made it rain upward
  donderdag 23 september 2010 @ 09:32:16 #135
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_86739591
quote:
Op donderdag 23 september 2010 09:14 schreef LXIV het volgende:

[..]

Weer zo'n rare uitspraak. 'De werkelijke waarde ligt rond de 2 miljoen euro" Maar niemand wil het ervoor betalen. Zelfs 1 miljoen is blijkbaar teveel. Wat is nu dan de werkelijke waarde en hoe wordt die vastgelegd? :') Het wachten is alleen nog op een CDA/VVD congsi die huiseigenaren die niet verkopen kunnen het verschil tussen de 'werkelijke waarde' en de uiteindelijke verkoopwaarde vergoed. "Om de markt weer op gang te helpen"
De werkelijke waarde is wat de eigenaar vindt dat hij er voor moet krijgen? 8)7
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  donderdag 23 september 2010 @ 09:32:34 #136
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_86739597
quote:

[..]

Zo raar is het niet hoor. Ik denk dat niemand het durft te kopen.
and made it rain upward
  donderdag 23 september 2010 @ 09:36:07 #137
38496 Perrin
pi_86739671
quote:
Op donderdag 23 september 2010 09:32 schreef Sjabba het volgende:

[..]

Het is een spookkasteel waar ontelbare gruweldaden zijn gepleegd?
pi_86739864
quote:

[..]

Ja een soort Funda subsidie, ik denk dat er wel een meerderheid is te krijgen

DE werkelijke waarde die de markt ervoor wil geven, spookkasteel of niet
When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.
  donderdag 23 september 2010 @ 09:44:09 #139
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_86739872
quote:
Op donderdag 23 september 2010 09:36 schreef Perrin het volgende:

[..]

Nee, de tijd om vrij te verkopen is op. Dus er moet nu verkocht worden.
Ik kan me voorstellen dat er niet veel geïnteresseerden zijn voor een klasteel, laat staan die ook nog eens veel geld momenteel daarin willen steken. Dus dan bljf je ermee zitten.

Heel simpel hoor. Dat de Rabobank het voor 1 miljoen koopt is gewoon verstandig. Verlies beperken.
and made it rain upward
pi_86739940
quote:
Op donderdag 23 september 2010 09:44 schreef Sjabba het volgende:

[..]

Nee, de tijd om vrij te verkopen is op. Dus er moet nu verkocht worden.
Ik kan me voorstellen dat er niet veel geïnteresseerden zijn voor een klasteel, laat staan die ook nog eens veel geld momenteel daarin willen steken. Dus dan bljf je ermee zitten.

Heel simpel hoor. Dat de Rabobank het voor 1 miljoen koopt is gewoon verstandig. Verlies beperken.
Het verlies komt wel in de verlies en winst rekening hoor.
dus maakt niets uit

Kennelijk is de vastgoed afdeling wel geinteresseerd als Vergader- Feestkasteel ofzo
Maar de aankoop komt in de boeken voor 1.000.000 en 1.000.000 komt in de boeken als verlies

voordeel is dat de KK worden uitgespaard

[ Bericht 1% gewijzigd door Foksnor op 23-09-2010 10:11:07 ]
When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.
pi_86740031
quote:
Op donderdag 23 september 2010 09:32 schreef Sjabba het volgende:
:')

De waarde van iets word bepaald door datgene wat het bij verkoop opbrengt, als mensen iets niet 'durven' kopen (meestal houdt dat in dat de leenkneusjes tot hun oogkassen gefinancierd zijn en dus niet meer kunnnen lenen) dan daalt de marktwaarde dus vanzelf. De intrinsieke waarde van het materiaal ligt waarschijnlijk hoger, maar om dat ten gelde te maken zul je moeten slopen en dat kost geld, want de sloper gaat dat niet gratis doen.
I'll sing you a lullaby.
  donderdag 23 september 2010 @ 09:50:00 #142
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_86740048
Ach, zo'n kasteel lijkt leuk, maar dat onderhoud...
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_86740074
quote:
Op donderdag 23 september 2010 09:36 schreef Perrin het volgende:

Zo had ik het nog niet bekeken :D
I'll sing you a lullaby.
  donderdag 23 september 2010 @ 09:56:43 #144
38496 Perrin
pi_86740256
quote:
Op donderdag 23 september 2010 09:50 schreef eleusis het volgende:
Ach, zo'n kasteel lijkt leuk, maar dat onderhoud...
Daar heb je dan toch lijfeigenen voor..
pi_86740386
quote:
Op donderdag 23 september 2010 09:56 schreef Perrin het volgende:

[..]

Daar heb je dan toch lijfeigenen voor..
Helaas kun je leenkneusjes niet meer als slaaf verhandelen, tegenwoordig heb je daar de schuldsanering voor :N
I'll sing you a lullaby.
  donderdag 23 september 2010 @ 12:32:42 #146
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_86745110
quote:
Op donderdag 23 september 2010 09:49 schreef xenobinol het volgende:

[..]

De waarde van iets word bepaald door datgene wat het bij verkoop opbrengt, als mensen iets niet 'durven' kopen (meestal houdt dat in dat de leenkneusjes tot hun oogkassen gefinancierd zijn en dus niet meer kunnnen lenen) dan daalt de marktwaarde dus vanzelf. De intrinsieke waarde van het materiaal ligt waarschijnlijk hoger, maar om dat ten gelde te maken zul je moeten slopen en dat kost geld, want de sloper gaat dat niet gratis doen.
Dat is pertinent niet waar. Als ik nu en LCD koop en die direct op marktplaats aanbied. Ik heb hem gekocht voor 500 euro, dus dat zou hij dan waard xzijn. Maar op Marktplaats geeft niemand dat ervoor. Andersom ook.

Je hebt overgewaardeerd en ondergewaardeerd. De waarde kan bij beide gelijk zijn.

Je lult steeds verder uit je nek. :r
and made it rain upward
  donderdag 23 september 2010 @ 13:18:26 #147
38496 Perrin
pi_86746596
quote:
Op donderdag 23 september 2010 12:32 schreef Sjabba het volgende:

[..]

Dat is pertinent niet waar. Als ik nu en LCD koop en die direct op marktplaats aanbied. Ik heb hem gekocht voor 500 euro, dus dat zou hij dan waard xzijn. Maar op Marktplaats geeft niemand dat ervoor. Andersom ook.

Je hebt overgewaardeerd en ondergewaardeerd. De waarde kan bij beide gelijk zijn.

Je lult steeds verder uit je nek. :r
Als jij hem op marktplaats zet, is het een tweedehands TV waar jij aangeeft vanaf te willen. Logisch dat een koper daarvoor niet dezelfde prijs betaalt als wanneer hij zelf een geheel nieuwe TV in de winkel uitzoekt. De waarde van de TV is door jouw eigen handeling en situatie gedaald.

Hetzelfde, maar in nog sterkere mate, geldt voor 2e hands auto's. Als jij bij de dealer met je spiksplinternieuwe auto wegrijdt is je auto meteen al een flink deel van zijn waarde kwijt.

Als je de auto dan meteen probeert te verkopen en bij een potentiele koper aangeeft dat je de nieuwprijs ervoor wil want 't is immers dezelfde auto die jij bij de dealer kocht.. Denk dat je dan laaaaang met je 'door iedereen ondergewaardeerde' auto blijft zitten (in werkelijkheid slechts door jezelf overgewaardeerd).

[ Bericht 1% gewijzigd door Perrin op 23-09-2010 13:46:17 ]
pi_86748258
quote:
Op donderdag 23 september 2010 09:49 schreef xenobinol het volgende:

[..]

postelseheideweg 14 te Bergeijk. In november 2009 geveild voor 530k kk, in mei 2010 verkocht door de koper voor 820kk (in ongewijzigde staat).

Rara, wat is de werkelijke waarde?

Je gaat vast niet beweren dat die tussen 2009 en 2010 met 54% gestegen is... ;)
  donderdag 23 september 2010 @ 14:11:07 #149
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_86748534
quote:
Op donderdag 23 september 2010 14:03 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

postelseheideweg 14 te Bergeijk. In november 2009 geveild voor 530k kk, in mei 2010 verkocht door de koper voor 820kk (in ongewijzigde staat).

Rara, wat is de werkelijke waarde?

Je gaat vast niet beweren dat die tussen 2009 en 2010 met 54% gestegen is... ;)
Jij gaat vast niet beweren dat je het verschil in omstandigheden tussen een veiling van gedwongen verkoop (waar laat je de veilingkosten in deze getallen?) en vrije markt verkoop niet snapt...
censuur :O
  donderdag 23 september 2010 @ 14:13:05 #150
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_86748596
quote:
Op donderdag 23 september 2010 14:11 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Jij gaat vast niet beweren dat je het verschil in omstandigheden tussen een veiling van gedwongen verkoop (waar laat je de veilingkosten in deze getallen?) en vrije markt verkoop niet snapt...
Maar wat is de waarde? :)
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')