Alleen maar de beste bassline ooit.quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:18 schreef Grobbel het volgende:
Als dat antwoord van friekin_ klopt: ken het nummer uiteraard wel, maar zou het op basis van die omschrijving niet geraden hebben.
Makkelijke. Welk nummer van wie?quote:Now if I gave you me, this is how it's got to be
First of all I won't take you cheatin' on me
Tell me who can I trust if I can't trust in you
And I refuse to let you play me for a fool
Heb eerlijk gezegd nooit van de originelen gehoord.quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Alleen maar de beste bassline ooit.
Ayayayayay.quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:22 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Heb eerlijk gezegd nooit van de originelen gehoord.
Nu heb ik zin om een feestje te bouwen wat doe je.quote:
It's fuckin' brilliant, that's what it is.quote:
quote:I don't want you
Trying to get with me
And I end up unhappy
Don't need the hurt and I don't need the pain
Ik kan de uitvoerende artiest niet goedkeuren. Helaas.quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dikke Reet - If you had my love.
Hij rookt zelfs stoer.quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
It's fuckin' brilliant, that's what it is.
Bob Dylan eat your heart out.quote:All I wanna do is zoom-a-zoom-zoom-zoom
and a poom-poom
Alvast half goed. In de groepnaam zitten idd een paar lastige lettercombinaties.quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:34 schreef AceHighHugo het volgende:
Rump Shaker! Van die groep met die naam die ik altijd vergeet!
friekin_ + 1quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:35 schreef friekin_ het volgende:
Dan moet dat wreckx-n-effect zijn als bovenstaande gelijk heeft.
Met Rumpshaker dus. Bedankt voor de opfrisser.quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:35 schreef friekin_ het volgende:
Dan moet dat wreckx-n-effect zijn als bovenstaande gelijk heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |