Omdat appelquote:Op donderdag 16 september 2010 00:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom? Telefoon is prima, t stomme fok werkt alleen niet met de juiste software
edit: ik heb tenmiste een volwaardig toetsenbord
Ik wil ook weleens wat, tot nu toe al een heeeele tijd niet gekregenquote:Op donderdag 16 september 2010 00:25 schreef El_Matador het volgende:
Ik wil ook een telefoon met internet.
quote:Op donderdag 16 september 2010 00:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mooi, nu kan ik slapen.
Mijn dag was nog niet compleet.
Je mag altijd in mijn dromen langsfietsen hoor!quote:Op donderdag 16 september 2010 00:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
maar maar..... dan is er niemand meer om tegen aan te kletsen...
tmiquote:Op donderdag 16 september 2010 00:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wil ook weleens wat, tot nu toe al een heeeele tijd niet gekregen
Ik ben er nog een half uurtjequote:Op donderdag 16 september 2010 00:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Er zijn nog andere mensen hierquote:Op donderdag 16 september 2010 00:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik heb een oud barrel... mag dat ook... aaaaaaaaaaaaaa pleazzzzzzzzzzzzzzzzzzquote:Op donderdag 16 september 2010 00:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je mag altijd in mijn dromen langsfietsen hoor!
Maar dan liefst wel op een fiets met een mooie CVP-versnellingsbak.
Gauw vluchten he?quote:Op donderdag 16 september 2010 00:32 schreef Yuki het volgende:
Ja, bedtijd. Welterusten lieve [Singles]![]()
quote:Op donderdag 16 september 2010 00:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben er nog een half uurtje![]()
Moet je je hart luchten dan?quote:Op donderdag 16 september 2010 00:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat dat genoeg is....
i know...quote:Op donderdag 16 september 2010 00:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Moet je je hart luchten dan?
Kan ook gewoon hoor
Schijterdquote:
trusten yukiquote:Op donderdag 16 september 2010 00:32 schreef Yuki het volgende:
Populist met je Appelquote:foto Op donderdag 16 september 2010 00:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Omdat appel
Er ontbreekt niks aan mijn toetsenbord hoor
Trustequote:foto Op donderdag 16 september 2010 00:32 schreef Yuki het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop