quote:Op woensdag 15 september 2010 20:09 schreef FireFox1 het volgende:
Ik denk dat Sub dat zelf heeft aangepast
Graag niet zonder vraagje.quote:Op woensdag 15 september 2010 20:17 schreef FireFox1 het volgende:
Ik denk dat ThaTim niet komt ivm Ajax
En ik moet ook weg ivm Ajax
Wil jij aub een nieuwe aanmaken, +score bijwerken?quote:
quote:Op woensdag 15 september 2010 20:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wil jij aub een nieuwe aanmaken, +score bijwerken?
Tijd dringt, en ik moet nu écht weg
Zat ze in Allstars?quote:Op donderdag 16 september 2010 07:44 schreef Kleurdoos het volgende:
allstars
nynke en de bief van de koning
monic hendrickx
Komt deze om de twee topics langs?quote:
Nee hoor, maar ik kijk Allstars toch minstens 1 x per jaar en en de tv-serie kan ik dromen. Daarnaast dat ik Monic Hendrickx pas geleden nog geinterviewd heb en haar redelijk gevolgd heb vanaf Nynke, vond ik het niet meer dan frapant dat iemand haar kan herinneren als receptioniste #1...quote:Op donderdag 16 september 2010 07:52 schreef Kleurdoos het volgende:
maakt dat wat uit dan?
ik kan nog wel wat films van haar noemen hoor, als dat je wat blijer maakt?
Goedemorgen, ik ben natuurlijk niet elke post hier aanwezigquote:Op donderdag 16 september 2010 07:58 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Komt deze om de twee topics langs?![]()
En goedemorgen
Men mag jou klaarblijkelijk niet aanspreken op iets wat jij post? Omdat je dan vrij fel in de verdediging schiet..quote:Op donderdag 16 september 2010 08:03 schreef Kleurdoos het volgende:
als julia roberts een receprioniste zou zijn, dan zou je haar zeker ook niet herkennen?, of georgina verbaan, of katja scuurman of whatever. Als je iemands gezicht kent, dan herken je m, klaar uit.
Volgens mij zoek je gewoon iets om te zeiken.
nee hoor, omdat jij de enige bent die constant aan het zeiken isquote:Op donderdag 16 september 2010 08:06 schreef Patch het volgende:
[..]
Men mag jouw klaarblijkelijk niet aanspreken op iets wat jij post? Omdat je dan vrij fel in de verdediging schiet..![]()
Ik zoek niks om te zeiken, ik zie posts waarop ik kan reageren.![]()
En dat zal ik ook blijven doen.
Allemaal in het belang van het goede verloop van FMT
Als jij dat al zeiken noemt, dan heb ik echt medelijden met je.quote:Op donderdag 16 september 2010 08:08 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
nee hoor, omdat jij de enige bent die constant aan het zeiken isStel je voor dat iemand iets weet wat jij hebt gemist.. vooral als de film blijkbaar zo goed kent. Chapeau!
Is toch super?quote:Op donderdag 16 september 2010 08:09 schreef Kleurdoos het volgende:
en nu geef je me worshippies voor een simpele vraag. NEE DAT IS MOOI
Mogge. Doe maar wel plastic bekertjes want de sfeer is om te snijden hierquote:Op donderdag 16 september 2010 08:15 schreef Bronson het volgende:
Zo, goedemorgen. Bakje koffie iemand?
Alsof t alleen om deze vraag ging.. je zoekt toch steeds iets om je mening over te geven of niet soms?quote:Op donderdag 16 september 2010 08:12 schreef Patch het volgende:
[..]
Als jij dat al zeiken noemt, dan heb ik echt medelijden met je.
En als je de OP aan het begin van je carriere gewoon goed had doorgelezen, dan had ik je minstens al een handjevol niet hoeven te benaderen. En als je de topics terug leest, dan zie je dat iedereen, van de vaste mensen / oude garde, mijn posts ook beaamt.
Valt nog mee dat je geen "Hunk" (boy at the beach) of "Less Than Zero" (partygoer) postte....
Jij hebt al teveel koffie op. Mén wat ben je scherp op deze vroege ochtend.quote:Op donderdag 16 september 2010 08:17 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Mogge. Doe maar wel plastic bekertjes want de sfeer is om te snijden hier
Antwoorden mag je niet editten, normale posts welquote:Op donderdag 16 september 2010 08:19 schreef Kleurdoos het volgende:
Voortaan zal ik t offtopic in t 'speciale' topic gooien, aangezien editten niet mag
keira knightleyquote:Op donderdag 16 september 2010 08:19 schreef Sequencial het volgende:
De nieuwe opgave met drie vragen:
[ afbeelding ]
- Welke film?
- Aan welke actrice laat hij dit zien?
- Noem nog 6 andere acteurs/actrices uit deze film
Correct, nog 4 andere acteurs voor het punt!quote:Op donderdag 16 september 2010 08:23 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
keira knightley
liam neeson
colin firth
quote:Op donderdag 16 september 2010 08:25 schreef Bronson het volgende:
Andrew Lincoln![]()
Hugh Grant
Bill Nighy![]()
Liam Neeson
Keira Knightley
Colin Firth
En hij laat hem aan Keira Knightley zien?
Het punt is voor Patch! Komt er aan...quote:Op donderdag 16 september 2010 08:25 schreef Patch het volgende:
Bill Nighy?
Liam Neeson
Alan Rickman?![]()
Hugh Grant?
Inderdaad. Die hele film is een van mijn heimelijke genoegensquote:
quote:Op donderdag 16 september 2010 08:20 schreef Patch het volgende:
Dit heb ik nu altijd met de vrouwelijke FMT-ers aan het begin en dan later zijn ze niet van me af te slaan...
Bij jou was het andersomquote:
Ja, ik vond je een goede gozer tot ik je irl zag en je 3 pinchers bier over me heen gooidequote:
Hé, deze quote ik even. Heb ik al eens verteld dat ik net zo mannelijk kan kijken als mijn avatar?quote:Op donderdag 16 september 2010 08:42 schreef Kleurdoos het volgende:
ik betwijfel t overigens
Bronson's avatar heeft een enorme aantrekkingskracht en mijn onverdeelde aandacht, zo mannelijk HOT!111 dus ik ben voorlopig voorzien![]()
Ach je mening was al gesetteld voor die 3 pinchers bier al, en ik kan me daar gelukkig nog steeds niets van herinneren.quote:Op donderdag 16 september 2010 08:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik vond je een goede gozer tot ik je irl zag en je 3 pinchers bier over me heen gooide![]()
Nee, ik zie hem ook nietquote:Op donderdag 16 september 2010 08:46 schreef Patch het volgende:
Mijn avatar zie ik zelf overigens niet de afgelopen dagen, jullie wel?
Wie hoort er in onderstaand rijtje niet thuis? En waarom niet
Danny de Munk
Antonie Kamerling
Thomas Acda
Frank Lammers
Kasper van Kooten
Daniel Boissevain
Peter Paul Muller
True, je bent irl een stuk arroganter nogquote:Op donderdag 16 september 2010 08:47 schreef Patch het volgende:
[..]
Ach je mening was al gesetteld voor die 3 pinchers bier al, en ik kan me daar gelukkig nog steeds niets van herinneren.
Trouwens, dat klopt ook niet helemaal..quote:Op donderdag 16 september 2010 08:47 schreef Bronson het volgende:
Thomas Acda? Door dat hij niet in All Stars speelt?
Frank Lammers zat niet in de film, wel in de serie.quote:Op donderdag 16 september 2010 08:46 schreef Patch het volgende:
Mijn avatar zie ik zelf overigens niet de afgelopen dagen, jullie wel?
Wie hoort er in onderstaand rijtje niet thuis? En waarom niet
Danny de Munk
Antonie Kamerling
Thomas Acda
Frank Lammers
Kasper van Kooten
Daniel Boissevain
Peter Paul Muller
Hij is nog niet met jou bezig?quote:Op donderdag 16 september 2010 08:58 schreef Kleurdoos het volgende:
en patch is waarschijnlijk 'chickies aan t hosselen per pm'
Nee, maar ik ben dan ook stomquote:Op donderdag 16 september 2010 08:59 schreef Bronson het volgende:
[..]
Hij is nog niet met jou bezig?
Wellicht ben ik te oud, maar wat is 'hosselen'?quote:Op donderdag 16 september 2010 08:58 schreef Kleurdoos het volgende:
en patch is waarschijnlijk 'chickies aan t hosselen per pm'
quote:Op donderdag 16 september 2010 09:01 schreef Patch het volgende:
[..]
Sequencial + 1
Tussenstand September 2010:
26 Bronson
26 ThaTim
24 The_Substitute
20 Kleurdoos
18 FireFox1
14 Patch
11 Dragonfodder
11 SamuelofSEK
10 Sequencial
7 InTrePidIvity
7 Gillingham
6 Hornage
5 Flitspaal
5 Asap
5 Hulkio
4 Mainport
3 ShaoliN
2 DeParo
2 lamers
1 PintuR
1 7eVeNL
1 tombolafan
1 Loodje
1 icemotion
1 roi
Ik was eerder hoorquote:Op donderdag 16 september 2010 08:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, ik zie hem ook niet
Eh... Frank Lammers?? Zat niet in de film wel in de serie???
Geen idee
laten we t maar gewoon op 'te oud' houdenquote:Op donderdag 16 september 2010 09:01 schreef Patch het volgende:
[..]
Wellicht ben ik te oud, maar wat is 'hosselen'?
Ik zag dat je inderdaad eerder had geantwoord, maar dacht toch echt dat je het andersom had staan, wel in de film, niet in de serie...quote:
Volgens mij is het punt voor tombolafan...quote:Op donderdag 16 september 2010 08:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, ik zie hem ook niet
Eh... Frank Lammers?? Zat niet in de film wel in de serie???
Geen idee
Stik toch, arrogante zakquote:Op donderdag 16 september 2010 09:04 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik zag dat je inderdaad eerder had geantwoord, maar dacht toch echt dat je het andersom had staan, wel in de film, niet in de serie...
Niks ge-edit?
Hé, het gaat wel om een punt he!quote:Op donderdag 16 september 2010 09:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Stik toch, arrogante zak![]()
Wat denk je nou zelf
Ja, stel je voor dat mensen hier voor hun plezier komenquote:Op donderdag 16 september 2010 09:06 schreef Bronson het volgende:
[..]
Hé, het gaat wel om een punt he!
Het is al aangepast schatquote:Op donderdag 16 september 2010 09:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Stik toch, arrogante zak![]()
Wat denk je nou zelf
Onmogelijk! Uitgesloten! Dit is een keiharde strijd!quote:Op donderdag 16 september 2010 09:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat mensen hier voor hun plezier komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |