quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:14 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Die heb ik er per ongeluk opgezet![]()
Dat verklaart wel watquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:14 schreef Armageddon het volgende:
Ik dacht dat ik die Blume had aangeklikt
Best kans dat het nog wat meer gaat wordenquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:33 schreef Armageddon het volgende:
Ik hou van jullie!
Urgencio Blume (geschiedenis van biedingen) 400 000 ¤ - tt35
Deadline: 18-09-2010 14:42
Ja hij is één keer gepopt.quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:36 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Maar je hebt hem wel wat opgetraind denk ik?
Ah, nice. Dit zijn mooie trainingsopbrengsten, zo kun je wel meer geld gaan verdienenquote:
Je moet het geld tijdens de financiële update op je rekening hebben staan. Dus niet het (saldo tussenn haakjes), maar dat ervoor telt. M.a.w. morgen kan het wel (tenzij je het vandaag alsnog ergens anders aan uitgeeft)quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:51 schreef Armageddon het volgende:
Nu heb ik die 4 ton binnen kan ik die trainer niet halen.
Hmzzz dat kan een leuke wedstrijd worden dan.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:19 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja ik zag het.. ik had je team al even bekeken om alvast een strijdplan te maken
Niet gelukt zo te zien.quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:55 schreef Drassss het volgende:
Nogmaals Dank! Ik ga kijken of ik hem binnen kan halen.
Zal ook wel wat meevallen, TSI is erg vertekend door de waardeloos conditie. Voor 105k een FC met al matig ervaring en de juiste naam op de kop tikken, had moeten kunnen lijkt me. Of desnoods dat een van ons hier 'm binnen had gevist in afwachting van plaats/geld bij de Prentjes.. Nouja, hij zal nu vast in de bookmarks staanquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niet gelukt zo te zien.Voor zo een klein bedrag had je m toch wel binnen kunnen halen? Waren ze stats zo slecht?
quote:Gied Stoker
Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op keepen steeg hij van formidabel naar uitmuntend.
15j111d, woensdag kom ik er normaal gesproken achter hoe hoog hij al richting redelijk Passen zit en wat z'n potentieel Verdedigen is.quote:Okee, de kandidaat fan dizze wike is 15 jier âld en syn namme is Gait-Jan Crezee.
Sûnder fjirdere trening, sil dizze spiler stekken bliuwe op matich Ferdigenjen. As hy himsels goed ûntwikkelt, soe ik sizze dat dizze jonge groeie kin nei aardich Oerspyljen foardat der by it earste team foege wurd.
Wat fynst do, sille we him in kâns jaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |