Facebook > Hyvesquote:Op woensdag 15 september 2010 17:16 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja dat heb ik begrepenIk heb veel meer vriendjes op facebook dan hyves
Hoe heet jij dan op FF?quote:Op woensdag 15 september 2010 17:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Sarabi voeg mij dan ook ff toe!! Ik kan je bij FF niet vinden!!
Oh en Windigo als ze wilt natuurlijk ook
Oh lol ik snapte het al nietquote:Op woensdag 15 september 2010 17:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Op hyves bij FF in de vriendenlijst bedoel je denk ik?
Sonnie
Ik doe niet aan facebook, vind het niet zo'n overzichtelijk geheel..quote:Op woensdag 15 september 2010 17:21 schreef Windigo het volgende:
[..]
Oh lol ik snapte het al nietIk dacht dat jullie t over facebook hadden
Thanksquote:Op woensdag 15 september 2010 17:33 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh die dansfoto's zijn tof Sarabi!!
Klinkt heerlijkquote:Op woensdag 15 september 2010 17:28 schreef DarkElf het volgende:
ik heb geen hyves! en wil die foto wel zien
Oeh bedacht mij net dat ik nog een volkoren parmezaanse kaas/rozemarijn broodje in de vriezer had liggen dus die ligt er nu uit, lekker bij de balletjes en de saus
Als je lekker gekwekt hebt is het goed, waren er veel lange stiltes dan weet ik het zo net nog niet.quote:Op woensdag 15 september 2010 17:40 schreef Vork het volgende:![]()
Nou het gesprek ging eigenlijk wel goed en duurde ook veel langer dan de planning was. De grote grap is dat ik voor de functie waar ik anderhalf jaar geleden op had gesolliciteerd nu ook weer in de running ben. Dubbele kansen dus. Helaas weet ik nu niet meer dan dit. Ik zal binnenkort wel meer horen. Het gevoel is goed, maar ook heel raar.
neequote:Op woensdag 15 september 2010 18:08 schreef Aure het volgende:
Gaat iedereen elkaar nu toevoegen op hyves
zwengelt hyves aan, en gaat op zoek naar Sonnie.quote:Op woensdag 15 september 2010 17:57 schreef TAV74 het volgende:
Wie me op Hyves wil mag me toevoegen, te lui om zelf te zoeken. Je vindt me bij Sonnie in de lijst (en bij nog een paar anderen)
Dat jij haar uberhaupt kan vindenquote:Op woensdag 15 september 2010 18:11 schreef z80 het volgende:
[..]
zwengelt hyves aan, en gaat op zoek naar Sonnie.
gevonden, profiel niet zichtbaar![]()
schiet niet echt op.
quote:Op woensdag 15 september 2010 18:11 schreef z80 het volgende:
[..]
zwengelt hyves aan, en gaat op zoek naar Sonnie.
gevonden, profiel niet zichtbaar![]()
schiet niet echt op.
ja hallo, die is makkelijk.quote:Op woensdag 15 september 2010 18:12 schreef Windigo het volgende:
[..]
Dat jij haar uberhaupt kan vinden
Ik weet haar woonplaats niet hoorquote:Op woensdag 15 september 2010 18:15 schreef z80 het volgende:
[..]
ja hallo, die is makkelijk.
naam op hyves en woonplaats bekend.
Eet smakelijk!quote:Op woensdag 15 september 2010 18:22 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi heThuis
En een pastasausje staat te ontdooien
Had spul gehaald maar was niet meer goed
Dus dan maar over op de noodpakketjes
Hoe langer je pastasaus bewaart hoe lekkerder hij is meestalquote:Op woensdag 15 september 2010 18:22 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi heThuis
En een pastasausje staat te ontdooien
Had spul gehaald maar was niet meer goed
Dus dan maar over op de noodpakketjes
Tisser dan?quote:Op woensdag 15 september 2010 18:34 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ben zo klaar met vandaag. En het is nog geen bedtijd.
Och, van alles wat. Tandarts geweest, pijn hier en daar, druk huisgehouden en zoveel dingetjes te regelen.quote:
Haha ja kan ik me voorstellenquote:Op woensdag 15 september 2010 18:40 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Och, van alles wat. Tandarts geweest, pijn hier en daar, druk huisgehouden en zoveel dingetjes te regelen.
Ik ben het even zat.
LOL! Er slaat iemand met de schuurdeur en dat gaat de hele dag al zo. Dus ik heb heel hard geschreeuwd dat ze op moesten houden. Dat horen ze niet, maar het lucht op!
Dat hoop ik ook zo te kunnen zeggenquote:
Jij blij dat je iets in de diepvries had! Anders was je misschien mede overvallen!quote:Op woensdag 15 september 2010 18:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook zo te kunnen zeggen
Het was hier net spanning ende sensatieIk zag vier politiewagens rondscheuren, agenten die uit auto's stapten en sprintjes trokken en zo. Volgens mij is de chinees overvallen oid.
Nou, ik ben lui en ga tegenwoordig naar de chinees hier onder de flatquote:Op woensdag 15 september 2010 18:50 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Jij blij dat je iets in de diepvries had! Anders was je misschien mede overvallen!
Het is opquote:Op woensdag 15 september 2010 18:48 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Wil je het met ons delen?(hippie-mode uit)
haha ik ben echt geen huisvrouw! Roep t net door t huis en iedereen ligt in n scheur. Nou, dan weet je genoegquote:Op woensdag 15 september 2010 17:17 schreef Windigo het volgende:
Ik voldoe meer aan het huisvrouwen type dan jij FF denk ik
Ik heb hard nagedacht, maar wat zijn ND filters en wat hebben die te maken met watervallen? Iets met de regenboog?quote:Op woensdag 15 september 2010 18:50 schreef PdeHoog het volgende:
Ik neem lekker een berg tijdschriften mee naar SchotlandIk ben alles een beetje aan het opsparen nu
En vrijdagochtend ff langs Konijnenberg om wat ND-filters op te halen. Eens kijken of dat een beetje leuk spelen is met watervallen
Liefquote:Op woensdag 15 september 2010 18:51 schreef PdeHoog het volgende:
En de katten zijn nu leuk aan het spelen met een kettinkje aan mijn fototas
ESFJ's think alike.....quote:Op woensdag 15 september 2010 18:55 schreef freecell het volgende:
Krak ik snap je helemaal met je schreeuwen
hehehe witlof uit de oven met ham en kaas + 2 rundervinkjesquote:Op woensdag 15 september 2010 18:54 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Wat was het? Zeg op!(enge biker modus uit)
Wat ontzettend leuk FF!quote:Op woensdag 15 september 2010 18:57 schreef FutureFairytale het volgende:
werd gebeld door agent. Ze wil weer dat ik ga zingen in n jeugdactcontract afgesloten voor 10 tracks die ik ga inzingen in de studio, dans/zangact eromheen maken en dan verkopen! Wow ik ga na 2 jaar weer de muziek in
Oh wat superleuk! Gefeliciteerd! Als je nog klassieke bijzang nodig hebt hoor ik t welquote:Op woensdag 15 september 2010 18:57 schreef FutureFairytale het volgende:
werd gebeld door agent. Ze wil weer dat ik ga zingen in n jeugdactcontract afgesloten voor 10 tracks die ik ga inzingen in de studio, dans/zangact eromheen maken en dan verkopen! Wow ik ga na 2 jaar weer de muziek in
Oh, dat vind ik wel heel lekker ja!quote:Op woensdag 15 september 2010 18:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
hehehe witlof uit de oven met ham en kaas + 2 rundervinkjes
Zing jij klassiek?quote:Op woensdag 15 september 2010 18:59 schreef Windigo het volgende:
[..]
Oh wat superleuk! Gefeliciteerd! Als je nog klassieke bijzang nodig hebt hoor ik t wel![]()
Jup, al 8 jaar privèles gehad zelfsquote:
Het is niet zo heel erg hoor, maar ik ben het gewoon effe zat. Bedankt voor dequote:Op woensdag 15 september 2010 19:05 schreef Isabeau het volgende:
Och Krakje, wat een rotdag zegNou ja, dikke kus op je wang aan de andere kant dan waar de tandarts heeft gezeten
en ik kan je nog wel oordopjes opsturen, maar vrees dat die vandaag niet meer aankomen
dankje! jij een kus voor je rotdag vandaagquote:Op woensdag 15 september 2010 18:59 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Wat ontzettend leuk FF!![]()
Ga je weer succes hebben op Nickelodeon!
Da's tof! Ze is nu met pensioen, maar mijn tante zong bij het groot omroepkoor.quote:Op woensdag 15 september 2010 19:08 schreef Windigo het volgende:
[..]
Jup, al 8 jaar privèles gehad zelfsNu niet meer, want geen geld. Maar pas vorig jaar gestopt.
Lol hebben we beroemdheden in de cul-sc?quote:Op woensdag 15 september 2010 19:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dankje! jij een kus voor je rotdag vandaag![]()
en Nickelodeonecht knap dat we de Nick Top 10 nog haalden want het was midden in de winter toen ie bekend werd terwijl het een zomernr'tje was
ik vond het toen zo gaaf toen ik de top 10 volgde en op 7 Rihanna kwam, daarna 6 clip van Madonna en dan nr. 5 clip van FF
![]()
![]()
heb er zin in en ga er helemaal voor
ja dat moet nu ook weer beginnen zangles. was blij dat ik er vanaf was eigenlijk maar wow dat je klassiek kunt zingen, echt goed!! ik heb omdat alles ineens heel snel ging geen klassieke les kunnen krijgen maar direct performance zingen, dus oefenen om te zingen on stage en daarbij ook nog choreo dansen.quote:Op woensdag 15 september 2010 18:59 schreef Windigo het volgende:
[..]
Oh wat superleuk! Gefeliciteerd! Als je nog klassieke bijzang nodig hebt hoor ik t wel![]()
zing jij ook? woow wat leuk allemaal!quote:Op woensdag 15 september 2010 19:14 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Da's tof! Ze is nu met pensioen, maar mijn tante zong bij het groot omroepkoor.
Tot 2 jaar geleden vond ik niks aan opera, maar ik heb een aantal favoriete aria's nu.
Ik vind het heerlijk om die mee te zingen, al ben ik een tenor.
Lol ik ben geen lerares, ik heb privèzangles gehadquote:Op woensdag 15 september 2010 19:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja dat moet nu ook weer beginnen zangles. was blij dat ik er vanaf was eigenlijk maar wow dat je klassiek kunt zingen, echt goed!! ik heb omdat alles ineens heel snel ging geen klassieke les kunnen krijgen maar direct performance zingen, dus oefenen om te zingen on stage en daarbij ook nog choreo dansen.
hoeveel vraag je voor privezangles?
Ja, is dat geen idee om zangles te gaan geven Windigo?quote:Op woensdag 15 september 2010 19:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja dat moet nu ook weer beginnen zangles. was blij dat ik er vanaf was eigenlijk maar wow dat je klassiek kunt zingen, echt goed!! ik heb omdat alles ineens heel snel ging geen klassieke les kunnen krijgen maar direct performance zingen, dus oefenen om te zingen on stage en daarbij ook nog choreo dansen.
hoeveel vraag je voor privezangles?
Misschien een duet van Krakkie en Windi? En dan dit nummer?quote:Op woensdag 15 september 2010 19:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zing jij ook? woow wat leuk allemaal!![]()
![]()
opera vind ik zo ontzettend knap! andrea bocelli
Dat kan ik toch niet maken zonder conservatoriumopleiding, ze zien me aankomenquote:Op woensdag 15 september 2010 19:17 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja, is dat geen idee om zangles te gaan geven Windigo?
Onderschat niet wat jij weet, al is het maar de buikademhaling!
Ik zing alleen onder de douche!quote:Op woensdag 15 september 2010 19:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zing jij ook? woow wat leuk allemaal!![]()
![]()
opera vind ik zo ontzettend knap! andrea bocelli
Tuurlijk wel, voor beginnende amateurs. Na 7 jaar kan je een beginner echt wel wat leren.quote:Op woensdag 15 september 2010 19:18 schreef Windigo het volgende:
[..]
Dat kan ik toch niet maken zonder conservatoriumopleiding, ze zien me aankomen
8 jaar toch? nou dan ben je goed genoeg voor lerares van mijquote:Op woensdag 15 september 2010 19:16 schreef Windigo het volgende:
[..]
Lol ik ben geen lerares, ik heb privèzangles gehad
GMTA!quote:Op woensdag 15 september 2010 19:19 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, voor beginnende amateurs. Na 7 jaar kan je een beginner echt wel wat leren.
Ah joh, dat zal best meevallen!quote:Op woensdag 15 september 2010 19:17 schreef Isabeau het volgende:
Even voor de duidelijkheid: de wereld is beter af als ik niet zing. Dus ik zing niet
haha. ik vind mensen die vals zingen nog veel leuker eigenlijk dan mensen die goed kunnen zingenquote:Op woensdag 15 september 2010 19:17 schreef Isabeau het volgende:
Even voor de duidelijkheid: de wereld is beter af als ik niet zing. Dus ik zing niet
In de opera zijn mensen met 20 jaar ongeveer gekwalificeerd om zichzelf leraar te noemen over het algemeen. Het is iets héél anders dan popmuziek. Op operaniveau geld ik ook nog als beginner.quote:Op woensdag 15 september 2010 19:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
8 jaar toch? nou dan ben je goed genoeg voor lerares van mij
Con Te Partiroquote:Op woensdag 15 september 2010 19:17 schreef Windigo het volgende:
[..]
Misschien een duet van Krakkie en Windi? En dan dit nummer?
maar je zingt toch geen opera? of wel? want dat zoek ik niet neequote:Op woensdag 15 september 2010 19:20 schreef Windigo het volgende:
[..]
In de opera zijn mensen met 20 jaar ongeveer gekwalificeerd om zichzelf leraar te noemen over het algemeen. Het is iets héél anders dan popmuziek. Op operaniveau geld ik ook nog als beginner.
dan heb je wel een mooie volle stemquote:Op woensdag 15 september 2010 19:18 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik zing alleen onder de douche!
Ik zing opera/musical ja, dat is klassiek namelijkquote:Op woensdag 15 september 2010 19:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
maar je zingt toch geen opera? of wel? want dat zoek ik niet nee![]()
mijn vorige leraar was ook zangleraar in de Gouden Kooi
Ik ben een tenor, met moeite een countertenor.quote:Op woensdag 15 september 2010 19:17 schreef Windigo het volgende:
[..]
Misschien een duet van Krakkie en Windi? En dan dit nummer?
Zoiets zei Evert Hartman ook toen hij me een zingende rol in zijn musical gafquote:Op woensdag 15 september 2010 19:20 schreef FutureFairytale het volgende:
haha. ik vind mensen die vals zingen nog veel leuker eigenlijk dan mensen die goed kunnen zingen
Als jij de grondbeginselen van zingen wilt leren maakt het geen drol uit welk genre iemand zingt. Kan jij met je buik zingen?quote:Op woensdag 15 september 2010 19:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
maar je zingt toch geen opera? of wel? want dat zoek ik niet nee![]()
mijn vorige leraar was ook zangleraar in de Gouden Kooi
Da's wel een vereiste ja, maar gebeurd niet altijd in popmuziek.quote:Op woensdag 15 september 2010 19:25 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Als jij de grondbeginselen van zingen wilt leren maakt het geen drol uit welk genre iemand zingt. Kan jij met je buik zingen?
oh sorry hahaquote:Op woensdag 15 september 2010 19:23 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ben een tenor, met moeite een countertenor.![]()
Maar ik zou het liefste de Bloemenaria van Delibes zingen.
hahahaha was jij het komische stuk in de musical?quote:Op woensdag 15 september 2010 19:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zoiets zei Evert Hartman ook toen hij me een zingende rol in zijn musical gaf
met oefenen wel, tijdens optredens dacht ik er niet meer aanquote:Op woensdag 15 september 2010 19:25 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Als jij de grondbeginselen van zingen wilt leren maakt het geen drol uit welk genre iemand zingt. Kan jij met je buik zingen?
Dan moet je het vaker oefenen. Met praten, als je zenuwachtig bent, als je je inspant. Met je buik ademen, niet met je borst en schouders.quote:Op woensdag 15 september 2010 19:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
met oefenen wel, tijdens optredens dacht ik er niet meer aan
na een zangles was ik kapot
Dan doe je dat toch? Moeders vinden het leuk als je blij bent!quote:Op woensdag 15 september 2010 19:27 schreef Sunnythesun het volgende:
ben helemaal hyper door mijn nieuwe fietsheb zelfs zin om mijn moeder te bellen om haar het te vertellen
![]()
![]()
Hmm, dan is er nog wel wat werk aan de winkel denk ik.. Je stem is namelijk ook en spier en die heeft training nodig om goed te functioneren, kijk uit dat je je stem niet kapot zingtquote:Op woensdag 15 september 2010 19:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
met oefenen wel, tijdens optredens dacht ik er niet meer aan
na een zangles was ik kapot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |