Och, de boortoren heeft gesproken.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:18 schreef Quickie_Butt het volgende:
ik zou een man direct dumpen als zijn piemel kleiner bleek dan 19 cm. 15 cmwat is dat voor minipiemelmaat zeg?
!!!!!

Best grappig om te zien hoe iedereen op die overduidelijke trollpost reageert.quote:

Hoe weet je nou hoe lang ie is? Ga je bij elke gozer eerst meten voordat je begint?quote:Op woensdag 15 september 2010 16:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is heel persoonlijk. Ik heb ze liever 15 cm of groter en het liefst zo'n 20/21.. al vind ik nu kleiner juist weer wat prettiger (dus min 15). Een vriendin van mij vindt 16 meer dan voldoende.

Exact weet je het natuurlijk niet maar je kan wel een inschatting maken.quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:13 schreef peeperklip het volgende:
[..]
Hoe weet je nou hoe lang ie is? Ga je bij elke gozer eerst meten voordat je begint?

quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:14 schreef snakelady het volgende:
[..]
Exact weet je het natuurlijk niet maar je kan wel een inschatting maken.
Zeker als je je handen er omheen hebt gevouwen.

Of plezierde ze jou door te zeggen dat ze daar (ook) niet van kwamquote:Op woensdag 15 september 2010 15:48 schreef Lubbert het volgende:
Veel vrouwen komen niet eens klaar van het neuken, ze doen vaak alsof dus maakt het geen reet uit of je stramme kabouter groot of klein is. Ik heb zelf een vriendin gehad die dat kon beamen. Een ex van haar had een leuning van 23 centimeter maar ze is nog nooit klaar gekomen door met hem te neuken. het was meer om hem te plezier. Persoonlijk hoef ik niet te penetreren om goede sex te hebben.

Ja he he, waarom denk je dan dat het metrisch stelsel is uitgevonden?quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:22 schreef hangbanaan het volgende:
Ik denk toch dat elke jongen in z'n puberteit wel eens een meetlintje langs z'n leuter heeft gelegd...
[..]

21 centimeter.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is heel persoonlijk. Ik heb ze liever 15 cm of groter en het liefst zo'n 20/21.. al vind ik nu kleiner juist weer wat prettiger (dus min 15). Een vriendin van mij vindt 16 meer dan voldoende.

Dat is helemaal niet zo heel huge hoor, in het echt. Groter moet niet, maar 21 cm is echt top hoor!quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:01 schreef Zero17 het volgende:
[..]
21 centimeter.
Wat voor zwart gat heb jij tussen je benen dan?

Het gemiddelde is 14 centimeter.. dus 21 centimeter is 1,5 keer gemiddelde, dat is dus zeker groot.quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:47 schreef Tussendoortje het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet zo heel huge hoor, in het echt. Groter moet niet, maar 21 cm is echt top hoor!

Een vagina is best diep, en als je als vrouw het lekker vind dat hij er lekker diep in gaat, heb je geen fuck (hihi ik zei fuck) aan 14cm.quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:53 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Het gemiddelde is 14 centimeter.. dus 21 centimeter is 1,5 keer gemiddelde, dat is dus zeker groot.
We weten dat iedere Fokker 23 centimeter heeft en dat elke Fokster onverzadigbaar is, maar even serieus, 21 centimeter mag van mij wel minstens enorm genoemd worden. Ik ben zeer blij met wat ik heb, en ik zou er eigenlijk niet aan moeten denken om met een blanke boa in de weer te moeten.

Ik zeg niet dat het niet groot is, maar als je het ziet in het echt, dan denk je niet van; MONSTERLIJK.quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:53 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Het gemiddelde is 14 centimeter.. dus 21 centimeter is 1,5 keer gemiddelde, dat is dus zeker groot.
We weten dat iedere Fokker 23 centimeter heeft en dat elke Fokster onverzadigbaar is, maar even serieus, 21 centimeter mag van mij wel minstens enorm genoemd worden. Ik ben zeer blij met wat ik heb, en ik zou er eigenlijk niet aan moeten denken om met een blanke boa in de weer te moeten.

En jij bent daarna nog strak?quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:56 schreef Tussendoortje het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het niet groot is, maar als je het ziet in het echt, dan denk je niet van; MONSTERLIJK.
Gewoon... lekker groot ;D!

Ja. Die spier wordt niet uitgescheurd hoor?! Dat gaat gewoon weer terug in 'normale' stand. Strak dus.quote:

Wooohoooquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:08 schreef Hephaistos. het volgende:
Deze mag hier niet ontbreken
[ afbeelding ]

Een vagina is maar 10 cm ongeveer...quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een vagina is best diep, en als je als vrouw het lekker vind dat hij er lekker diep in gaat, heb je geen fuck (hihi ik zei fuck) aan 14cm.

15 volgens mijn informatiequote:Op maandag 11 oktober 2010 18:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Een vagina is maar 10 cm ongeveer...

quote:Op woensdag 15 september 2010 15:47 schreef rijsttafel het volgende:
Trouwens inb4 de eerste vrouw die zegt: Ik heb verkering met een lul van 1 meter 80.

quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:04 schreef Tussendoortje het volgende:
[..]
Ja. Die spier wordt niet uitgescheurd hoor?! Dat gaat gewoon weer terug in 'normale' stand. Strak dus.
Rustig maar dames, ik was niet serieus.quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij denkt dat vrouwen na het baren ook een kut van 15cm breedte open houden?

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |