abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86468450
quote:
Op woensdag 15 september 2010 18:04 schreef ajacied4lf het volgende:
m'n 3e goal, zit er wel lekker in. c_/
:')
  woensdag 15 september 2010 @ 18:11:17 #102
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_86468626
quote:
Op woensdag 15 september 2010 18:05 schreef Svubeqak het volgende:

[..]

hij ligt er wel lekker in, het enige neppe is dat die hem met binnenkant voet erin krult. Wat dus niet echt kan vanaf 30 meter :P
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_86468733
Crosspostquote achtig iets uit Fifa 10:
quote:
Op woensdag 15 september 2010 17:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
Keeper en be a pro niet beschikbaar in de demo. Je kunt alleen exhibition doen. Speelt weer een stukje fijner dan Fifa 10. Je ziet dat ze gewoon de goede elementen houden en het verder geperfectioneerd hebben. Schieten is een stuk interessanter, passen is nog wel wat aan de snelle kant. Je zult dus wel wat ping-pongen houden. Is wel iets generfed maar nog steeds wel te doen. Tegenstanders doen nu ook aan trucjes. Heb er niet veel gezien maar de trucjes die ze deden waren ook goed afgestemd op de situatie. De bal voelt weer een stukje losser aan, zeker bij de keepers die niet zonder meer elke bal die bij hen in de buurt komt klemvast hebben.

Alleen het penalty-systeem kan me niet echt bekoren. Je zit veel te veel op al die metertjes te letten nu. Zelfs de AI kan er geen zak van. Net in een penalty-reeks had ik er 2 raak van de 5 en de AI 1 van de 5. :')
Wel mee eens, al is pingpong toch wel moeiilijk omdat je bij de pass echt beter moet richten. Als je vanaf de vleugel komt kon je ter hoogte van rand 16 vaak blind je spits aanspelen zonder te kijken of te richten, die pass gaat nu echt nergens heen tenzij je goed timed en richt. Ziet er goed uit verder, moet wel erg wennen aan het schieten. Penaltysysteem vind ik beter dan in World Cup in ieder geval, dat was echt drama. Verder opvallend hoe goed de keepers zijn :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_86468794
quote:
Op woensdag 15 september 2010 17:37 schreef Snuf. het volgende:
Wel een beetje vervelend dat Sparta er niet meer in zit.. :'(
Die kan je nu zelf maken :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_86468803
quote:
Op woensdag 15 september 2010 18:11 schreef gniffie het volgende:

[..]

hij ligt er wel lekker in, het enige neppe is dat die hem met binnenkant voet erin krult. Wat dus niet echt kan vanaf 30 meter :P
Na, het is een mooie goal. Dat zeker, maar zo sneu om het op die manier op Youtube te zetten, in die kwaliteit. :')
pi_86468886
quote:
Op woensdag 15 september 2010 18:16 schreef Svubeqak het volgende:

[..]

Na, het is een mooie goal. Dat zeker, maar zo sneu om het op die manier op Youtube te zetten, in die kwaliteit. :')
★★★
pi_86468948
Ik vond al die gasten afgelopen seizoen sneuer die maar filmpjes bleven posten van hun solo's en pingponggoals op semi pro :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  woensdag 15 september 2010 @ 18:22:27 #108
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_86468963
quote:
Op woensdag 15 september 2010 18:16 schreef Svubeqak het volgende:

[..]

hoe dan, met de scanner op je tv?
pi_86469137
quote:
Op woensdag 15 september 2010 18:21 schreef Tim86 het volgende:
Ik vond al die gasten afgelopen seizoen sneuer die maar filmpjes bleven posten van hun solo's en pingponggoals op semi pro :')
Inderdaad, semi pro :')
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
pi_86469181
80% :D
pi_86469273
quote:
Op woensdag 15 september 2010 18:22 schreef gniffie het volgende:

[..]

hoe dan, met de scanner op je tv?
:D :D :D
pi_86469333
quote:
Op woensdag 15 september 2010 18:34 schreef Svubeqak het volgende:

[..]

:D :D :D
leg even uit, voor de volgende keer. Heb geen HD camera, en kan alleen filmen met m'n iPhone.
★★★
  woensdag 15 september 2010 @ 18:37:11 #113
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_86469345
Vind het niet een topper tot nu toe.

Passes gaan te vaak fout (misschien moet ik eraan wennen) en CPU is nog steeds debiel :P

Ik ga uiteindelijk voor het online gedeelte en dat moet ik nog maar afwachten...
pi_86469442
53 % :(
pi_86469448
quote:
Op woensdag 15 september 2010 18:36 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

leg even uit, voor de volgende keer. Heb geen HD camera, en kan alleen filmen met m'n iPhone.
Je kan een herhaling gewoon uploaden in het spel hé :')
pi_86469542
quote:
Op woensdag 15 september 2010 18:40 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Dit dus. _O- _O-
pi_86469596
quote:
Op woensdag 15 september 2010 18:16 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Die kan je nu zelf maken :)
Ja alleen jammer dat Creation Centre zwaar overhyped is. Je kan niet eens je eigen logo's uploaden en zo. Je kan alleen maar kiezen tussen een paar dingetjes. Geen Creation Centre dus maar Kies uit een paar dingen Centre.
pi_86469621
Ben al die goaltunes en opkomstliederen nu bij elkaar aan het rapen, als ik ze allemaal heb kan ik ze opzich wel op een bestandje online gooien voor als de game uit is :)
pi_86469869
quote:
Op woensdag 15 september 2010 18:40 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Echt?! :')

Heb dat gedaan, maar kan de FIFA 11 video's niet terug vinden. (nog niet)
★★★
  woensdag 15 september 2010 @ 18:52:56 #120
318363 vanoijen93
halllooooooooow
pi_86469873
net de pc versie van de demo gedownload
alleen ik snap er geen ruk van, die besturing?
hoe kan het dat niet meer gewoon is dat D schieten is, A voorzetten, E sprinten enzovoort...
ik heb ineens een besturing waarin schieten de SPATIE-balk is
:( :(
hallo
pi_86470100
FIFA op de PC. :')
  woensdag 15 september 2010 @ 19:04:45 #122
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_86470339
quote:
Op woensdag 15 september 2010 17:59 schreef gniffie het volgende:
Nu op PSN aan het downloaden, ben benieuwd. Verslaafd geweest aan fifa 09 (200 uur ofzo :') ? ) maar na een revisit vorige week was het echt afgrijselijk slecht. fifa 10 en wc zijn mij ook niet echt bevallen al is dat puur smaak :P

Ben beniewd naar :

*individualiteit van spelers. als dat er niet zeer duidelijk in zit is een :') wel zeer op zijn plaats met al dat personality + marketing gezever.

Pro passing zit erin, maar de balsnelheid is zo gigantisch laag, zelfs als ik de balk helemaal vol doe :')

* backs die meegaan in de aanval
ze lopen mee ^O^

* de gigantische hoge verdedigende lijn die de verdediging hanteert en die nergens te veranderen is. Verdedigers die op totaal verkeerde momenten druk op de man met de bal zetten, waardoor de 1-2's je om de oren vliegen en de tegenstander 1 op 1 gaat en je er niks tegen kan doen :')
Het is minder maar nog steeds zetten verdedigers die een man aan het dekken druk op de man met de bal welke al bewaakt word, worden weer veel 1-op-1's op de keeper dit jaar :')

* backs die je tegenstander onside houden o|O

jep ze zitten er nog in, easy tegengoals in overvloed ;)
* strenght en speed weer totaal overpowerd zijn, en techniek 0,0 invloed heeft
niet meer overpowered ^O^
ik ga ervoor zitten. zo ff kanen c_/
Heb gespeeld op hoogste niveau, en nooit op 2nd defender pressing gedrukt ~:) .

een afstandsschot van ronaldo wat erin vloog had geeneens effect aan de bal. vanaf 20 meter niet eens een halve omwenteling gemaakt :') .

DIK Pluspunt wat ik heb gezien is dat je nu met kleine tikjes en verdediger uit kan spelen *O* (dus niet dat domme skilled dribbling van vorig jaar met die absurde naam wat gewoon normaal dribbelen moet zijn :') )

Geef het nog wat uurtjes de tijd, maar voor mij is pes back :7
  woensdag 15 september 2010 @ 19:05:02 #123
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_86470345
wat is trouwens dat zwaar coole nummer wat je hoort als je op start drukt,
pi_86470453
100 % O-) EA sports, its in the game :7
pi_86470477
Zitten nog wel fouten in zeg :{

Keeper haalt mijn aanvaller neer in het strafschopgebied, net daarvoor pass ik hem naar de andere aanvaller die zo scoort, open doel, en dan krijg ik alsnog een penalty ipv dat de goal gewoon geteld wordt :')

Ook dat je passt naar een buitenspel medespeler, tegenstander onderschept de bal echt 5 meter voordat de pass aankomt, en toch wordt er buitenspel gefloten.. erg irritant.

Vind de balsnelheid/het speltempo nog wel érg laag, maar hopelijk went dat :)
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')