Make that ijzel.quote:Op woensdag 15 september 2010 18:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hallo, we zitten in Nederland, dus het zal wel veel regen worden.
op bokken met je sneeuwquote:
Doe maar niet, geen goede ervaring meequote:
Dat zeg ik:quote:Op woensdag 15 september 2010 18:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe maar niet, geen goede ervaring mee
quote:Op woensdag 15 september 2010 18:38 schreef MPG het volgende:
Geen zin om nog es op mn plaat te gaan.
Ik stel voor dat we de winter overslaan en direct doorgaan met het voorjaarquote:Op woensdag 15 september 2010 18:44 schreef DaMart het volgende:
Ik stel voor dat we een droge winter krijgen met temperaturen van -5 tot het vriespunt.
Daar ben ik het zo mee eensquote:Op woensdag 15 september 2010 18:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we de winter overslaan en direct doorgaan met het voorjaar.
Niks mis met winter, lekker koel en fijn slapenquote:Op woensdag 15 september 2010 18:45 schreef MPG het volgende:
[..]
dat wel in de winter slaap ik zoveel beter dan in de zomerquote:Op woensdag 15 september 2010 19:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Niks mis met winter, lekker koel en fijn slapen
Zet je verwarming is zachterquote:Op woensdag 15 september 2010 19:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Niks mis met winter, lekker koel en fijn slapen
Die staat al uit, het moet echt koud zijn wil ik hem aan doenquote:Op woensdag 15 september 2010 19:03 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Zet je verwarming is zachter
Neequote:Op woensdag 15 september 2010 18:45 schreef MPG het volgende:
[..]
ik heb em ook vrijwel nooit aanquote:Op woensdag 15 september 2010 19:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die staat al uit, het moet echt koud zijn wil ik hem aan doen
Liebchenquote:
Dudequote:
zolang we de herfst overslaanquote:Op woensdag 15 september 2010 19:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Er is echt niks mis met de winter
1.90 checkquote:Op woensdag 15 september 2010 16:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik merk wel dat ik lang vaker fysiek aantrekkelijk vind, maar als iemands persoonlijkheid me aanspreekt, wordt ie vanzelf ook wel aantrekkelijk![]()
Alleen dat eerste ogenblik zijn toch echt meestal lange mannen waar ik als een blok voor val (Lees: Van mn kruk glijd)
Lang en niet dik is boven de 1.90 m en tussen de 80 en 100 kilo zeg maar.
Een scharrel van me was 2.08 m![]()
geen idee hoe zwaar trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |