Vertel mij er alles over.quote:Op woensdag 15 september 2010 12:57 schreef zovty het volgende:
Ik heb vanmorgen nog met m'n pik gespeeld.
Je begrijpt het topique weer niet.. zuchtquote:
Ik snap jouw topics nooit. Daarom vraag ik het maar.quote:Op woensdag 15 september 2010 12:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je begrijpt het topique weer niet.. zucht
Ik werd wakker en m'n hand ging automatisch naar m'n piemel, om te checken offie er nog is. Jeweetz.quote:
Thx voor de info.quote:Op woensdag 15 september 2010 13:01 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik werd wakker en m'n hand ging automatisch naar m'n piemel, om te checken offie er nog is. Jeweetz.
Zoals ik verwachtte was hij er nog gewoon, en hij was hard. Zoals praktische iedere ochtend.
Al bij de eerste aanraking wist het; wij horen bij elkaar, wij zijn vrienden voor het leven.
Ik heb even m'n eikel gestreeld en hem vervolgens stevig in de hand genomen en wat sjor bewegingen gemaakt.
Toen kreeg ik een sms en heb die gelezen en toen was het tijd om op te staan.
Fox heeft nooit de overstap van de playboy naar echte vrouwen gedaan.quote:Op woensdag 15 september 2010 13:57 schreef Fox. het volgende:
TS heeft nooit de overstap naar de playboy gedaan.
quote:
Heb er nog 2, maar 1 is er kapotquote:Op woensdag 15 september 2010 14:22 schreef wiebelstront het volgende:
ik heb nog een oude GameBoy Advance
Ik heb nog 2 SP's, allebei werkend plus nog een DS!quote:Op woensdag 15 september 2010 14:47 schreef BriaNL het volgende:
[..]
Heb er nog 2, maar 1 is er kapot
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |