hmm oke dan zal ik daar ook eens achteraan gaan.quote:Op woensdag 15 september 2010 11:00 schreef Atreidez het volgende:
Er bestaan regels voor het maken van vluchtheuvels geloof ik, als ze niet conform de eisen zijn heb je een kans al acht ik dat erg klein..
ik heb een gewone normale auto, niks aan verlaagt of weet ik veel wat.quote:Op woensdag 15 september 2010 11:01 schreef Kloonhommel het volgende:
Je vertelt niet of je een auto hebt met verlaagde schokbrekers. Je vertelt eigenlijk niets over je auto, alleen maar over de omstandigheden en de oorzaak van het stukgaan van iets.
Even gelezen en zeker handigquote:Op woensdag 15 september 2010 11:03 schreef Atreidez het volgende:
http://www.autoblog.nl/ar(...)lareren-bij-gemeente
Hier, interessant stukje
In principe geldt CROW publicatie 172 'Richtlijn Verkeersdrempels', hoewel een wegbeheerder volgens mij niet juridisch gebonden is aan die richtlijnen. Mij lijkt wel dat als je schade oploopt door een drempel die niet conform de richtlijn is de wegbeheerder de afwijking moet kunnen motiveren.quote:Op woensdag 15 september 2010 11:00 schreef Atreidez het volgende:
Er bestaan regels voor het maken van vluchtheuvels geloof ik, als ze niet conform de eisen zijn heb je een kans al acht ik dat erg klein..
Yep, verkeersdrempel bedoelde ik ook, ts begreep het gelukkigquote:Op woensdag 15 september 2010 11:23 schreef Eix het volgende:
[..]
In principe geldt CROW publicatie 172 'Richtlijn Verkeersdrempels', hoewel een wegbeheerder volgens mij niet juridisch gebonden is aan die richtlijnen. Mij lijkt wel dat als je schade oploopt door een drempel die niet conform de richtlijn is de wegbeheerder de afwijking moet kunnen motiveren.
Overigens, een vluchtheuvel is geen drempel.
lijkt me niet logisch hoorquote:Op woensdag 15 september 2010 11:26 schreef r8ality het volgende:
Gat in de weg --> claimen. Schade door drempel --> dikke pech. En kijk nou toch maar je schokbrekers na.
Hoe kom je er dan bij dat je uitlaat kapot is?quote:Op woensdag 15 september 2010 11:35 schreef lipjes het volgende:
[..]
lijkt me niet logisch hoor
en nogmaals, die schokbrekers zijn in orde
die zijn 2 maand geleden al nagekeken
gisteren overdag ging alles nog goed.quote:Op woensdag 15 september 2010 11:52 schreef goeiemoggel het volgende:
[..]
Hoe kom je er dan bij dat je uitlaat kapot is?
Daar was 2 maanden geleden ook niks mis mee.
Realiseer je je dat je zo geen meter mag rijden?quote:Op woensdag 15 september 2010 12:05 schreef lipjes het volgende:
[..]
sindsdien klink mijn auto als een sportwagen, en de vlugge foto's die ik eronder heb genomen lijkt het erop dat deze in 2en ligt.
Ik denk dat de gemeente meer geïnteresseerd is in foto's van de drempel?quote:Op woensdag 15 september 2010 12:05 schreef lipjes het volgende:
[..]
gisteren overdag ging alles nog goed.
daarna gisterenavond dus die drempel met 20 genomen waarna een enorme knal volgde.
sindsdien klink mijn auto als een sportwagen, en de vlugge foto's die ik eronder heb genomen lijkt het erop dat deze in 2en ligt.
en hoe wil ik anders thuiskomenquote:Op woensdag 15 september 2010 12:09 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Realiseer je je dat je zo geen meter mag rijden?
die komen er ook bij!quote:Op woensdag 15 september 2010 12:10 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Ik denk dat de gemeente meer geïnteresseerd is in foto's van de drempel?
Die rubbers zijn ook nog prima in orde.quote:Op woensdag 15 september 2010 12:11 schreef harry83 het volgende:
kan ook zijn dat er 1 ophangrubber los hing, de uitlaat gaat dan doorhangen
als je danover een drempel rijd kan een U koppeling blijven haken en kan een deel losschieten
Een uitlaat bestaat altijd uit meerdere delen
denk dat het 10 minuten werk is voor een garage. post eens een foto?
was in een 30 zonequote:Op woensdag 15 september 2010 12:22 schreef DragonFire het volgende:
Sommige kan je ook niet met 20 nemen. Die zijn er op gemaakt om veel langzamer te gaan...
Was het in een woonwijk?
ik rijd wel gewoonquote:Op woensdag 15 september 2010 13:02 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Sleepdienst? Taxi? Lopen? Bus? Hell, da's jouw probleem
Ehm nee. Jij neemt drempels altijd met 30?quote:Op woensdag 15 september 2010 12:53 schreef lipjes het volgende:
[..]
was in een 30 zone
en mag toch aannemen dat in een 30 zone drempels ervoor zijn gemaakt om ze met 30 te nemen.
anders moeten ze er inderdaad een woonwijk van maken dat je er maar stapvoets mag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |