Youp noemde Endemol als oorzaak dat het voetbal verneukt werd e.d. dat het geen spelletje bleef maar een melkkoe werd en introduceerde het werkwoord endemollen volgens mij.quote:Op donderdag 16 september 2010 11:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Ging dat ook over journalistiek? Over had Youp het over amusement?
Wat een baas. Die man is met geen ijzer te breken.quote:Op donderdag 16 september 2010 15:28 schreef stijn_ het volgende:
Achja, Stormpie zit alweer lekker in het zonnetje te bakken bij hun (lees: Nina's) huis in Monaco. Dat dan weer wel.
Pieter Storms een baasquote:Op donderdag 16 september 2010 15:32 schreef Relko het volgende:
[..]
Wat een baas. Die man is met geen ijzer te breken.
Nou, kennelijk wel, anders ga je niet lopen zanikken bij DWDDquote:Op donderdag 16 september 2010 16:31 schreef Maikuuul het volgende:
Goede publiciteit voor beiden, het zal hun wat boeien
Zolang zij met hun gezicht op tv komen vinden ze het wel best.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:55 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Nou, kennelijk wel, anders ga je niet lopen zanikken bij DWDD
quote:Op donderdag 16 september 2010 17:08 schreef THeeF het volgende:
Hahha
Dat hoofd van Nina..
Dat is toch godverdomme een vent
Bah
Nee, ze blokkeert je bankrekeningen.quote:Op donderdag 16 september 2010 18:53 schreef Mr_Mojo het volgende:
[..], let op je woorden. Voor je het weet krijg je een dagvaarding van hem...uh... haar.
Het meest leuke aan de relatie is dat Pieter Storms op zoek was naar lange vrouwen.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:21 schreef Sosha het volgende:
Wat ziet Nina er slecht en plastisch bewerkt uit
Storms zelf vind ik ook geen bjoetie hoor!quote:Op donderdag 16 september 2010 19:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het meest leuke aan de relatie is dat Pieter Storms op zoek was naar lange vrouwen.
Waarom hij nu met die kleine trol voost mag een deskundige weten...
Maakt of is, that's the questionquote:Op vrijdag 17 september 2010 08:42 schreef Garisson72 het volgende:
Jézus wat maakt die Storm nu een sneue clown van zichzelf..
Dat fossiel uit de SBS-nineties?quote:Op vrijdag 17 september 2010 08:56 schreef Relko het volgende:
Storm is gewoon een frisse wind in media land.
wat een sneu eend is die Pieter ook.quote:Op vrijdag 17 september 2010 08:22 schreef Ebbao het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)dient-klacht-in.html
Lekker gek, lekker dol; dat is Storms.quote:Op vrijdag 17 september 2010 08:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat fossiel uit de SBS-nineties?
Dit gaat wel heel ver.quote:Op vrijdag 17 september 2010 08:58 schreef TJDoornbos het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)dient-klacht-in.html
wat een sneu eend is die Pieter ook.
Misschien is dat nog wel het fraaiste, dat zo'n has-been na 15 jaar nog eens denkt van "ik zal eens gaan verkondigen wat IK er nou van vind, want daar zit iedereen vast wel om te springen."quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |