Geen raar accent ontwikkeld nog?quote:Op woensdag 15 september 2010 07:56 schreef zoeperzazke het volgende:
Goeiemorgen!
Ik heb vandaag de geweldige combi van migraine en hoesten te pakkenKan je vertellen: dat werkt niet
Ja, mijn wekker een uur te vroeg gezet met mijn slaapkop vanochtend toenquote:
quote:Op woensdag 15 september 2010 09:20 schreef Stormqueen het volgende:
Goedemorgen! Mijn bek is pijnvrij! Wtf bbq
Moet je niet echt vrij zijn op je dagje vrij Puckzz?quote:Op woensdag 15 september 2010 09:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Geen raar accent ontwikkeld nog?
Migraine is kut
Ik ben vandaag een dagje vrijmaar ben toch wat aan het werken, moet een heel bestek lezen en uitvogelen hoe de hell we de factuurstaten moeten specificeren volgens bestek, degene die dit bestek heeft geschreven is gek
![]()
Ik hoorde het vanmorgen op het nieuws, ook wel heel vreemd!! Word je wakker met een frans accentquote:Op woensdag 15 september 2010 09:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Geen raar accent ontwikkeld nog?
Migraine is kut
Ik ben vandaag een dagje vrijmaar ben toch wat aan het werken, moet een heel bestek lezen en uitvogelen hoe de hell we de factuurstaten moeten specificeren volgens bestek, degene die dit bestek heeft geschreven is gek
![]()
met dat linkje? Jazekerquote:Op woensdag 15 september 2010 09:27 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik hoorde het vanmorgen op het nieuws, ook wel heel vreemd!! Word je wakker met een frans accent
@ SQ
Dat moet wel een heel fijn gevoel zijn na al die weken!!![]()
Was mijn PM trouwens nog wel aangekomen vandeweek?
Ja eigenlijk wel he? Maar op mijn werk is er echt geen rust genoeg om dit soort dingen te doen.quote:Op woensdag 15 september 2010 09:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Moet je niet echt vrij zijn op je dagje vrij Puckzz?
Goed dat je ook een beetje tijd voor jezelf inplant. Geniet van je vrije dagje!quote:Op woensdag 15 september 2010 09:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel he? Maar op mijn werk is er echt geen rust genoeg om dit soort dingen te doen.
Ik ga ook nog wel wat leuks doen hoor vandaagLekker ff potje Lolita Lempicka halen en hopelijk komen de MO lakjes vandaag
Lolitaquote:Op woensdag 15 september 2010 09:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel he? Maar op mijn werk is er echt geen rust genoeg om dit soort dingen te doen.
Ik ga ook nog wel wat leuks doen hoor vandaagLekker ff potje Lolita Lempicka halen en hopelijk komen de MO lakjes vandaag
quote:Op woensdag 15 september 2010 10:37 schreef princess-a het volgende:
[..]
Lolitazoo lekker!
Zoeper wat een gare combi zeg! Hoop dat het lukt je af te melden en even niets te doen
SQ: wow! Ben je zomaar pijnvrijdas lekker!
Mijn wekker stond om 9 uur want huiswerk maar lig nu nog in bed en moet binnen een uur op school zijn. Op zon ochtend als vrijgezel ligt mn bed errug lekker. Oh en ik geloof dat ik gister 2 minuten gehuild heb en dat wast
Hahah nee hoor! Maar ik kan best 'koud' zijn soms. Morgen ga ik naar het ziekenhuis met mn mama voor heftige dingen, dan denk ik nu van ja oke, dat is pas erg. Dit valt dan wel mee, hij is gezond, we overleven het wel, zonder elkaar. Ben zo'n typische, nuchtere, relativerende friesquote:Op woensdag 15 september 2010 10:45 schreef mirannie het volgende:
[..]Ben ik dan zo´n drama queen dat ik bij het verbreken van een relatie altijd huil totdat de tranen op zijn???
Waarschijnlijk zie je gewoon in dat het echt beter is zo.
Oh wow! dat vind ik wel heeel knap.. maar inderdaad, het is net hoe je je er de afgelopen tijd onder hebt gevoeldquote:Op woensdag 15 september 2010 11:01 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb nog niet 1 traan gelaten toen mijn huwelijk na 10 jaar eindigde. Maarja ik was er dan ook al jaren klaar mee dus het voelde meer als een vrijlating
Ik zie jou ook echt zo helemaal niet huilen en danquote:Op woensdag 15 september 2010 11:07 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn ex was toen ook boos op me. Zo van, anderhalf jaar loop je alleen maar te janken en nu maak ik het uit en je laat geen traan!maar ja, leg maar eens uit dat je eigenlijk opgelucht bent omdat hij de beslissing voor je neemt die je zelf niet durfde te maken. Ik heb nooit ruzie met hem gehad overigens, ik was gewoon niet gelukkig...
Comfortably numbquote:Op woensdag 15 september 2010 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
Da's alleen maar positief! En ik ben een vreselijke huilebalk, maar mijn medicatie onderdrukt dat een beetje
Ik zou het gewoon zeggen want het kost hun niks, en als het jou bevalt koop je 'm daardoor waarschijnlijk toch daarquote:Op woensdag 15 september 2010 11:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Comfortably numb
Is het stom om met een monstertje wat je hebt gekregen bij de parfumerie terug te gaan? Ik wilde net die lekkere scrub van Clarins uitproberen maar het tubetje is door een fabrieksfoutje aan de onderkant helemaal open. De scrub is dus totaal uitgedroogdIk ga vanmiddag toch naar de parfumerie voor Lolita, maar ik vind het nogal stom om te zeggen dat ik een andere wil omdat ik 'm graag wil proberen
Ik denk nu: gewoon vragen! Maar zelf zou ik het waarsch niet durvenquote:Op woensdag 15 september 2010 11:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Comfortably numb
Is het stom om met een monstertje wat je hebt gekregen bij de parfumerie terug te gaan? Ik wilde net die lekkere scrub van Clarins uitproberen maar het tubetje is door een fabrieksfoutje aan de onderkant helemaal open. De scrub is dus totaal uitgedroogdIk ga vanmiddag toch naar de parfumerie voor Lolita, maar ik vind het nogal stom om te zeggen dat ik een andere wil omdat ik 'm graag wil proberen
Antidepressiva? Mag ik vragen of je er ook minder vrolijk enzo van wordt?quote:Op woensdag 15 september 2010 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
Da's alleen maar positief! En ik ben een vreselijke huilebalk, maar mijn medicatie onderdrukt dat een beetje
Comfortably numbquote:Op woensdag 15 september 2010 11:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Comfortably numb
Je wordt van alles minder met ADquote:Op woensdag 15 september 2010 13:20 schreef princess-a het volgende:
[..]
Antidepressiva? Mag ik vragen of je er ook minder vrolijk enzo van wordt?
wat ga je laten doen dan?quote:Op woensdag 15 september 2010 11:58 schreef DeltaCephei het volgende:
Nee, afspraken van het ziekenhuis waar ik al 3 jaar op de wachtlijst sta.. Iehh.
OMG en dat maak je even zelf!quote:Op woensdag 15 september 2010 13:26 schreef Stormqueen het volgende:
OMG, check de awesomeness!
[ afbeelding ]
Uiteraard wel wat hulp gehad van de BF inzake powertools, maar wel helemaal mijn ding verder
Totale kosten: 7 euro. (mits je resthout hebt liggen)
I haz a happy
ja tuurlijk, is geen kunst aan. Moet je wel de juiste gereedschappen hebben, maar goed, da's hier niet zo'n probleemquote:Op woensdag 15 september 2010 13:29 schreef princess-a het volgende:
[..]
OMG en dat maak je even zelf!
Vettt!quote:Op woensdag 15 september 2010 13:26 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Uiteraard wel wat hulp gehad van de BF inzake powertools, maar wel helemaal mijn ding verder
I haz a happy
Ik vind t recht hoor!quote:Op woensdag 15 september 2010 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
Kijk, hier zie je wel dat het bijvoorbeeld lastig is om alle gaatjes op 1 rechte lijn te boren
[ afbeelding ]
Bwehehehequote:Op woensdag 15 september 2010 13:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
mweh
50 mailtjes aanlater had ik eindelijk gossip girl en 90210 gedownload.. maar wel de versies waarvoor je een wachtwoord nodig hebt om t uit te pakken
fail
ja wel als je steeds een versie krijgt met een wachtwoord.quote:Op woensdag 15 september 2010 13:52 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zo moeilijk is dat toch niet Space
Leukquote:Op woensdag 15 september 2010 13:26 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
I haz a happy
hoe lang is lang? Deze is 50 cm, je kan 'm ook hoger maken. Alleen werkt het niet voor kettingen zonder slotjequote:Op woensdag 15 september 2010 14:04 schreef Mss het volgende:
[..]
Leuk
Heb je toevallig ook een ontwerp voor 30 lange kettingen?
tnx! En heb jij dan een bmi van meer dan 40?quote:Op woensdag 15 september 2010 13:58 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
een weight loss surgery!
Tof je rekje
Ik schijt al bagger om mn tetten te laten verkleinen dus vind het wel heel stoer van DC, maar ook eng zeg! en zo jong alquote:Op woensdag 15 september 2010 14:18 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zou het nooit of te nimmer overwegen, alleen al vanwege de bizarre complicaties die je er bij kado krijgt. Maar goed, ik heb een bmi van 38 ofzo, dus ik kom niet eens in aanmerking. Bij een bmi van 50 of meer kan ik er wel in komen, dan wegen de nadelen niet meer op tegen de voordelen
serieus? waarom dan!quote:Op woensdag 15 september 2010 13:58 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
een weight loss surgery!
Tof je rekje
Waarom wachten totdathet nog erger is?quote:Op woensdag 15 september 2010 14:15 schreef Joysa het volgende:
Ik vraag me dan gelijk af waarom wls op die jonge leeftijd..?
Gaafquote:Op woensdag 15 september 2010 13:26 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
I haz a happy
Yeaaaaaaah als ik thuis ben dan ga ik gelijk lakken zodra hij binnen is!quote:Op woensdag 15 september 2010 14:44 schreef Stormqueen het volgende:
Sharana, je mpj is er! En mir, nog geen mail van amazon
quote:Op woensdag 15 september 2010 13:58 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
een weight loss surgery!
Tof je rekje
bubseltje tochquote:Op woensdag 15 september 2010 14:44 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Waarom wachten totdathet nog erger is?
Maar goed ik ben niet pro wls, omdat ik uit eigen ervaring weet hoe het je leven kapot kan maken.
Daarom zal ik hier niet zoveel meer zijn, zit behoorlijk met mezelf en alles in de knoop.
Bah, kunnen wij je niet ergens mee helpen? kun je er met ieamnd over praten wat er allemaal nu zo verrot is?quote:Op woensdag 15 september 2010 14:44 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Maar goed ik ben niet pro wls, omdat ik uit eigen ervaring weet hoe het je leven kapot kan maken.
Daarom zal ik hier niet zoveel meer zijn, zit behoorlijk met mezelf en alles in de knoop.
Had ook niet anders verwachtquote:Op woensdag 15 september 2010 14:49 schreef Sharana_LV het volgende:
Zijn de nieuwe OPIs al ergens te koop of alleen nog te pre order? Anders wacht ik nog wel ff op TD. ... ik wiiiiiiiil zeeee
Heel veel sterktequote:Op woensdag 15 september 2010 14:44 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 september 2010 14:49 schreef Sharana_LV het volgende:
Zijn de nieuwe OPIs al ergens te koop of alleen nog te pre order? Anders wacht ik nog wel ff op TD. ... ik wiiiiiiiil zeeee
quote:Op woensdag 15 september 2010 14:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Oeh, Nfu Oh
*Heeft 52, 54 en 122 binnen*
quote:Op woensdag 15 september 2010 14:55 schreef Sharana_LV het volgende:
Mijn internettijd is op, daaaaaaaaaag dames
damn! De bel ging net, ik zo van yay mijn nfu oh! Was het de buurman om te vragen of ik vanavond op het grut kon passenquote:Op woensdag 15 september 2010 14:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Oeh, Nfu Oh
*Heeft 52, 54 en 122 binnen*
Ik zou toch al de Cuticle Remover gaan bestellen voor m'n zus en een vriendin, dus dan kan ik de verleiding nooit weerstaan om niets voor mezelf te bestellen.quote:Op woensdag 15 september 2010 14:56 schreef mirannie het volgende:
[..]
![]()
Ik wil ook, maar duur... Viis.ee heeft niet alles wat ik wil helaas. Misschien dan toch maar een kleinere bestelling plaatsen... twijfel twijfel twijfel. Of toch bij Nfuoh-nederland, die hebben er maar 1 niet van die ik wil, maar dan wordt het een bestelling van dik 70 euro, ook niet echt de bedoeling...
Bwehehe. Bij mij was het andersom, ik dacht eerst dat het m'n tante (Die hier liefst drie middagen per week zit, dus ergerlijk) was, maar de bel was toch iets te venijnig.quote:Op woensdag 15 september 2010 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
damn! De bel ging net, ik zo van yay mijn nfu oh! Was het de buurman om te vragen of ik vanavond op het grut kon passen
Als je wil praten mag je me altijd mailen mop!quote:Op woensdag 15 september 2010 14:44 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Wacht met popcorn en cola tot Buffy komtquote:Op woensdag 15 september 2010 15:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ga maar stoppen met dat hele metalgedoe, het wordt steeds belachelijker.
Ik bedoel, whut?
[ afbeelding ]
Seriously, whut?quote:Op woensdag 15 september 2010 15:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ga maar stoppen met dat hele metalgedoe, het wordt steeds belachelijker.
Ik bedoel, whut?
[ afbeelding ]
Je mag alles zeggen hier Bubsquote:Op woensdag 15 september 2010 14:44 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
En als het nou nog ergens naar klonk, maar nee.quote:
Jeej!quote:Op woensdag 15 september 2010 15:31 schreef Stormqueen het volgende:
Yay mijn nfu oh! De postbode schrok ervan, dat ik open deed
Bwehehehe. Welke had je besteld? *Nieuwsgierig*quote:Op woensdag 15 september 2010 15:31 schreef Stormqueen het volgende:
Jeeeeejj! Welke!? De 51/52 alsnog? Of nog je vervanger van viis?quote:Op woensdag 15 september 2010 15:31 schreef Stormqueen het volgende:
Nfu Oh winkel?quote:Op woensdag 15 september 2010 15:46 schreef princess-a het volgende:
[..]
Jeeeeejj! Welke!? De 51/52 alsnog? Of nog je vervanger van viis?
Klasgenootje en ik gaan volgende week of week erna de nfu oh winkel plunderen, ben alleen zo bang dat ze daar nog meer moois hebben waar je op de site gewoon voorbij klikt
Yes! Die mensen van nfu oh nederland hebben een nagelstudio in leeuwarden (als het goed is)quote:
Niet zo goed voor je pinpas denk ikquote:Op woensdag 15 september 2010 16:08 schreef princess-a het volgende:
[..]
Yes! Die mensen van nfu oh nederland hebben een nagelstudio in leeuwarden (als het goed is)
*meldtquote:Op woensdag 15 september 2010 16:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind mn MAAH eigenlijk heul niet zo leuk
Uitgaan en vrije tijd?quote:Op woensdag 15 september 2010 16:59 schreef Lindytje het volgende:
Sterkte Bubsel!
DC: oeh, inderdaad spannend!!! Wel fijn dat het nu gaat beginnen, het 'proces'. Sterkte er mee alvast!
SQ: Whie! Tof rekje gemaakt!
En ik heb net de meest nutteloze 1,5 uur van mijn leven gehad zo ongeveer... tering zeg. 'zoek iets op in de UVT-catalogus en zoek iets op via google, wat is het verschil?'
'zoek een artikel van die-en-die in de UVT catalogus' 'Hoeveel artikelen heeft hij geschreven?'
I mean: seriously...
Ohja, we zitten op Fok!quote:Op woensdag 15 september 2010 17:00 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Uitgaan en vrije tijd?Eerste waari k aan dacht. Ik moet minder fokken.
quote:
Universiteit van tilburg. Zou ik noooooit opgekomen zijnquote:Op woensdag 15 september 2010 17:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
UVT,,, same here![]()
en ik weet nog niet waar het nou wel voor moet staan
universiteit van tilburg?quote:Op woensdag 15 september 2010 17:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
UVT,,, same here![]()
en ik weet nog niet waar het nou wel voor moet staan
quote:Op woensdag 15 september 2010 17:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
universiteit van tilburg?
Jaquote:Op woensdag 15 september 2010 17:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
universiteit van tilburg?
Hebben die een uni dan....quote:Op woensdag 15 september 2010 17:06 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Universiteit van tilburg. Zou ik noooooit opgekomen zijn
Ik dacht dat dat wel algemeen bekend wasquote:
Jawel. Hendig dichtbij huis, 10-15 min op de scooter en ik ben erquote:Op woensdag 15 september 2010 17:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hebben die een uni dan....
Troost je, dat doen ze overal.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:59 schreef Lindytje het volgende:
Sterkte Bubsel!
DC: oeh, inderdaad spannend!!! Wel fijn dat het nu gaat beginnen, het 'proces'. Sterkte er mee alvast!
SQ: Whie! Tof rekje gemaakt!
En ik heb net de meest nutteloze 1,5 uur van mijn leven gehad zo ongeveer... tering zeg. 'zoek iets op in de UVT-catalogus en zoek iets op via google, wat is het verschil?'
'zoek een artikel van die-en-die in de UVT catalogus' 'Hoeveel artikelen heeft hij geschreven?'
I mean: seriously...
Ja, dat denk ik ookquote:Op woensdag 15 september 2010 17:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat wel algemeen bekend was![]()
Maar goed brabant zal wel te laag gegrepen zijn voor mensen die boven de rivieren wonen
ooow nicequote:Op woensdag 15 september 2010 17:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jawel. Hendig dichtbij huis, 10-15 min op de scooter en ik ben er
Ja, dat is toen KUB geworden (Brabant) en nu dus UVT.quote:Op woensdag 15 september 2010 17:09 schreef zoeperzazke het volgende:
het was eerst de KUT, Katholieke Universiteit Tilburg, maar die afkorting werd 'm toch niet.
Jamaar, jamaar, jamaar.. ik ben toch geen 10 meer?? Ik weet toch wel hoe ik een artikel moet zoeken??quote:Op woensdag 15 september 2010 17:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Troost je, dat doen ze overal.
Soms hebben ze nog een nuttige tip, maar het is inderdaad zwaar niet boeiend.quote:Op woensdag 15 september 2010 17:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar, jamaar.. ik ben toch geen 10 meer?? Ik weet toch wel hoe ik een artikel moet zoeken??
Die nuttige tip was er helaas nietquote:Op woensdag 15 september 2010 17:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Soms hebben ze nog een nuttige tip, maar het is inderdaad zwaar niet boeiend.
quote:Op woensdag 15 september 2010 17:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die nuttige tip was er helaas nietDikke bummer. En de presentatie van die 'vrouw' die het gaf: En dan heb je uhm.... (zoekt op blaadje......) dus twee mogelijkheden. Dat je dus via de uhmmmmmmmmmmm (zoekt op computer) ene kan zoeken. Maar dus ook via de catalogus van de uhmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm, bieb.
Echt, serieus: bereid je voor!!!!!!!!!
WAUW.quote:Op woensdag 15 september 2010 18:23 schreef Stormqueen het volgende:
Welkom terug in het schoolsysteem Lindy
CND effects
[ afbeelding ]
Pretty!!!quote:Op woensdag 15 september 2010 18:23 schreef Stormqueen het volgende:
CND effects
[ afbeelding ]
Ook fan nu?quote:Op woensdag 15 september 2010 18:23 schreef Stormqueen het volgende:
CND effects
[ afbeelding ]
tnx! ook nog aan de rest voor de compliments!quote:Op woensdag 15 september 2010 18:50 schreef keepwalking het volgende:
Spuit elf komt nog even melden dat je sieradenrekje tof is SQ!
Weet je al hoe je hem verder gaat pimpen? Mozaïeken lijkt me wel tof staan idd.
Van mij ook!quote:Op woensdag 15 september 2010 18:54 schreef Loqi het volgende:
[..]
aan bubsel
en succes voor delta
en knuffel voor iedereen die hem nodig heeft en de mensen die ik vast gemist hebheb niet veel teruggelezen sorry
sporten en klussen zijn geen goede combiquote:Op woensdag 15 september 2010 18:54 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ook fan nu?![]()
aan bubsel
en succes voor delta
en knuffel voor iedereen die hem nodig heeft en de mensen die ik vast gemist hebheb niet veel teruggelezen sorry
Ik heb weer een productieve dag gehadde hele tuin is nu leeg, alle deuren zijn vervangen, bijna alle kleine mankementen verholpen, de keuken en het toilet komen deze week nog, evenals de stucadoor
En voor de badkamer hebben ze me beloofd dat ze alles zo voorzichtig mogelijk gaan verbouwen
Alleen een beetje jammer datgisteren zijn grote teen zwaar gekneusd heeft tijdens t sporten en nu dus amper kan lopen en al helemaal niet klussen
quote:Op woensdag 15 september 2010 19:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
sporten en klussen zijn geen goede combi
Wel fijn dat het zo opschiet
Dan mag het!quote:Op woensdag 15 september 2010 19:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik lach het schoolsysteem uit
brings back tha memories
Tof!!! Weet je al wat voor een?quote:Op woensdag 15 september 2010 20:14 schreef mirannie het volgende:
Misschien morgen een nieuwe auto kopenben helemaal hyper
quote:Op woensdag 15 september 2010 20:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Tof!!! Weet je al wat voor een?
Ik heb nu een Twingo en die rijdt ook top. Is pas 2 jaar oud, maar hoorde over die aanbieding en wil heel graag nieuw blijven rijden (ja, ik ben een verwend nest, alhoewel, ik betaal alles zelf...)quote:
quote:Op woensdag 15 september 2010 20:29 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik heb nu een Twingo en die rijdt ook top. Is pas 2 jaar oud, maar hoorde over die aanbieding en wil heel graag nieuw blijven rijden (ja, ik ben een verwend nest, alhoewel, ik betaal alles zelf...)
Nu krijg ik nog een goede inruil voor mijn Twingo en het restant kun je nu renteloos lenen
Nou ja, moet natuurlijk wel een stukje lenen, maar met een renteloze lening is dat natuurlijk geen probleem.quote:Op woensdag 15 september 2010 20:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]tof toch als je het kunt betalen?
Tja, kan ook 2 jaar wachten, maar dan is m´n auto ook weer een paar duizend euro minder waard. Daarbij zijn er maar bar weinig mensen die een gloednieuwe auto kunnen kopen zonder lening.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:07 schreef Mss het volgende:
Mja, ik zou niet gaan lenen -ook al is het renteloos- als je huidige auto het nog prima doet. Maar dat is mijn mening.
Ik ben 22, dus dat argument gaat al lang niet meer op. Maar ik zie gewoon niet in waarom je perse een nieuwe auto moet kopen als de oude nog prima is. Alleen om het hebben van een nieuwe auto?quote:Op woensdag 15 september 2010 21:15 schreef mirannie het volgende:
[..]
Tja, kan ook 2 jaar wachten, maar dan is m´n auto ook weer een paar duizend euro minder waard. Daarbij zijn er maar bar weinig mensen die een gloednieuwe auto kunnen kopen zonder lening.
En eerlijk, wat jij zegt, zei ik ook altijd voor mijn 20ste. Niet lullig bedoeld ofzo, maar snap de reactie wel.
ga je dan iedere twee jaar een nieuwe auto kopen omdat hij anders minder waard wordt?...quote:Op woensdag 15 september 2010 21:15 schreef mirannie het volgende:
[..]
Tja, kan ook 2 jaar wachten, maar dan is m´n auto ook weer een paar duizend euro minder waard. Daarbij zijn er maar bar weinig mensen die een gloednieuwe auto kunnen kopen zonder lening.
En eerlijk, wat jij zegt, zei ik ook altijd voor mijn 20ste. Niet lullig bedoeld ofzo, maar snap de reactie wel.
Dus dan maar gewoon je auto oprijden tot ie niet meer kan? En dan? Zorgen dat je 10.000 euro hebt gespaard om dan pas een nieuwe auto te kopen? En in de tussentijd de nodige reparaties, keuringen, nieuwe banden, enz enz enz?quote:Op woensdag 15 september 2010 21:21 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik ben 22, dus dat argument gaat al lang niet meer op. Maar ik zie gewoon niet in waarom je perse een nieuwe auto moet kopen als de oude nog prima is. Alleen om het hebben van een nieuwe auto?
En die heb ik dus gewoon.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:22 schreef RenRen- het volgende:
Ik zou er op mijn leeftijd ook niet voor willen lenen. Alleen als ik echt een baan heb waarvan ik de garantie heb die over x jaar nog te hebben en die lening te kunnen blijven betalen.
Kort door de bocht, ja... Zie bovenstaande.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ga je dan iedere twee jaar een nieuwe auto kopen omdat hij anders minder waard wordt?...
Zoveel mensen die op jouwe manier rijdenquote:Op woensdag 15 september 2010 21:05 schreef mirannie het volgende:
[..]
Nou ja, moet natuurlijk wel een stukje lenen, maar met een renteloze lening is dat natuurlijk geen probleem.
Maar ja, vind het zelf zo verwend staan om na 2 jaar al weer voor een nieuwe auto op pad te gaan...
En een lening kost je niets per maand nu dan?quote:Op woensdag 15 september 2010 21:37 schreef mirannie het volgende:
[..]
Dus dan maar gewoon je auto oprijden tot ie niet meer kan? En dan? Zorgen dat je 10.000 euro hebt gespaard om dan pas een nieuwe auto te kopen? En in de tussentijd de nodige reparaties, keuringen, nieuwe banden, enz enz enz?
Tuurlijk zou ik nog een jaartje of 2 jaar kunnen wachten, maar de aanbieding dient zich nu aan. Over 2 jaar is mijn auto nog maar ongeveer 4000 euro waard, terwijl ik nu naar alle waarschijnlijkheid zo´n 6500 euro voor terug krijg.
En ik heb tweedehands gereden hiervoor en dat was niks dan ellende. Kocht een mooi karretje en binnen een half jaar had ik al 1000 euro aan reparaties te pakken. Toen ik ´m na 2,5 jaar zo spuugzat was, had ik er al zeker 4000 euro aan besteed en de nodige uren langs de kant van de weg gestaan. Nu rij ik kosteloos en zorgeloos, dat is voor mij vrij belangrijk.
[..]
En die heb ik dus gewoon.
[..]
Kort door de bocht, ja... Zie bovenstaande.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
sorry maar ik ben de 20 allang gepasseerd (understatementquote:Op woensdag 15 september 2010 21:15 schreef mirannie het volgende:
[..]
Die dacht ook alleen maar "Wil ik ook kunnenquote:Op woensdag 15 september 2010 23:01 schreef Diconnected het volgende:
Over bh's gesproken, ik was die van mij net helemaal zat op de bank. Ik heel droog bh uitdoen zegmaar via je tshirt weetjewel? Zie je me broer echt kijken van WTF
quote:Op woensdag 15 september 2010 22:40 schreef PriemGirl het volgende:
Zo ! En terug van vakantie van het Gardameer! Ubertoffe vakantie gehad.
Beste vakantie ooitGefeliciteerd! Mooie ringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
een schaar is nog makkelijkerquote:Op woensdag 15 september 2010 23:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Die dacht ook alleen maar "Wil ik ook kunnen"
Als jij een nieuwe koopt danquote:Op woensdag 15 september 2010 23:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
een schaar is nog makkelijker
da's keihendig dat! ik doe ooit ook wel es gewoon ff de haakjes los om De Dames wat meer vrijdheid te gevenquote:Op woensdag 15 september 2010 23:01 schreef Diconnected het volgende:
Over bh's gesproken, ik was die van mij net helemaal zat op de bank. Ik heel droog bh uitdoen zegmaar via je tshirt weetjewel? Zie je me broer echt kijken van WTF
..............quote:Op woensdag 15 september 2010 23:07 schreef RenRen- het volgende:
Over een bepaalde leeftijd passeren gesproken![]()
Mijn moeder is zaterdag jarig, en zit op een forum voor alleenstaande ouders he? En ze vertelt weleens dat haar dochter 20 is, meer informatie ook niet.
Maar ook doet ze, ieder jaar, op haar verjaardag, haar leeftijd een jaar terugschroeven. Ze is dus al jaren 28En daar krijgt ze nogsteeds regelmatig vragen over. Zeker van newbs. "Oh wat vreselijk voor je, je was 8". ...
zo ben ik wel weer jaquote:Op woensdag 15 september 2010 23:08 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Als jij een nieuwe koopt dan![]()
Rawr.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zo ben ik wel weer ja
ook met panty's...
Auw??quote:Op donderdag 16 september 2010 00:03 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had dus een epileerapparaat gekregen. En die heb ik net voor het eerst gebruikt. Maar godskolereWat een helse dingen zijn dat!
Only zeh eyebrowsquote:Op donderdag 16 september 2010 00:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je het wel eens gedaan?
niet met zo'n machine mag ik hopenquote:
oh god hahah.. das toch niet de bedoeling van zo'n ding? Ik lees in de Elle en Glamour (fashionstudentequote:Op donderdag 16 september 2010 00:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet met zo'n machine mag ik hopenMaar het is flink evil en mijn benen zien er nu uit als omgekeerde aardbeien
Klinkt als een gezellig ding.quote:Op donderdag 16 september 2010 00:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet met zo'n machine mag ik hopenMaar het is flink evil en mijn benen zien er nu uit als omgekeerde aardbeien
je haren worden er bruut uit gerukt, allicht voel je datquote:Op donderdag 16 september 2010 00:25 schreef princess-a het volgende:
[..]
oh god hahah.. das toch niet de bedoeling van zo'n ding? Ik lees in de Elle en Glamour (fashionstudente) altijd dat die dingen zó geweldig en pijnloos ontharen, voel je níks van!
keiquote:Op donderdag 16 september 2010 00:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klinkt als een gezellig ding.
Hmm, ik kan me niet herinneren dat ik donkergrijs vlees had. Kan je dus niet helpen, helaasch.quote:Op donderdag 16 september 2010 00:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
keiTrouwens, jij weet dat wel. Op de plek waar eerst mijn holle kies zat, zit nu een soort donkergrijs vlees. Is dat normaal? Sterft er altijd een stukje tandvlees af na het trekken? Of heb ik gangreen en moet ik nu naar de ehbo?
doet geen pijn verder, misschien is het ook wel een korstje gewoon?
Ik sta bekend om een vrij hoge pijngrens, misschien toch maar eens strips kopen om het gevoel even te testenquote:Op donderdag 16 september 2010 00:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je haren worden er bruut uit gerukt, allicht voel je dat
het doet geen pijn verder, dus het zal wel goed zijn. Durf er alleen niet zo goed naar te kijkenquote:Op donderdag 16 september 2010 00:44 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik sta bekend om een vrij hoge pijngrens, misschien toch maar eens strips kopen om het gevoel even te testen![]()
Volgens mij is dat grijze normaal hoor.. anders even de tandarts bellen?
alsof 30 pincetten simultaan haren uit je been trekkenquote:Op donderdag 16 september 2010 00:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Nu ben ik ook nieuwsgierig naar hoeveel pijn dat nou doet. Me = sneu.
Waarschijnlijk is het binnen no time weer een mooi kleurtje.quote:Op donderdag 16 september 2010 00:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het doet geen pijn verder, dus het zal wel goed zijn. Durf er alleen niet zo goed naar te kijken
Niet kijkenquote:Op donderdag 16 september 2010 00:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het doet geen pijn verder, dus het zal wel goed zijn. Durf er alleen niet zo goed naar te kijken
Ik pruts nooit met pincettenquote:Op donderdag 16 september 2010 00:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
alsof 30 pincetten simultaan haren uit je been trekken
je kan beginnen met 1 haar tegelijk, dan langzaam opbouwen.quote:Op donderdag 16 september 2010 00:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik pruts nooit met pincetten
Moet ik eerst nog op zoek naar een pincet trouwens.quote:Op donderdag 16 september 2010 00:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je kan beginnen met 1 haar tegelijk, dan langzaam opbouwen.
quote:Op donderdag 16 september 2010 00:53 schreef Stormqueen het volgende:
SterkteOh, als je meteen voor goud wil gaan: duct tape
quote:Op donderdag 16 september 2010 00:53 schreef Stormqueen het volgende:
Trustequote:Op donderdag 16 september 2010 00:56 schreef Stormqueen het volgende:
Ik lees de bevindingen morgen welTruste
Ik weet het al, ik op een krukje, iemand tapet mij aan de muur, trekt vervolgens het krukje weg en ziet mij ter aarde storten.quote:
Vooral leuk om eens op een man uit te proberenquote:Op donderdag 16 september 2010 00:53 schreef Stormqueen het volgende:
Hehe, ja t went, ik epileer al jaaaaaaaaaaren en voel er niks meer van (of mn beenzenuwen zijn nu afgestorven, dat kan ookquote:Op donderdag 16 september 2010 07:09 schreef Joysa het volgende:
Moggeee!
Epileren met zo'n apparaat deed bij mij 1e keer ook vet pijn, nu alleen nog gevoelig, niet eens vervelend meer
Geslapenquote:
Sneakersquote:Op donderdag 16 september 2010 07:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Geslapen![]()
Maar ik heb wel vaker last van die knie. Alleen nu moet ik wel goede schoenen uitzoeken want als ik hakken aan doe loop ik mezelf heel de dag pijn te doen, bleeuuh
quote:Op donderdag 16 september 2010 07:48 schreef Joysa het volgende:
[..]
Sneakers
Er wonen hier veel chinezen die naar speciale school gasn met een bus, staan er nu stuk of 10 kindjes te wachten op de bus met een mondkapje op.. Apart.
Dat dacht ik dus ookquote:
LOL nog ergerquote:Op donderdag 16 september 2010 07:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook
Het zijn wel stijlvolle mondkapjes, roze en blauw met figuurtjes
Beste vakantie ooitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gefeliciteerd!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
dat roept mijn moeder ook, dus ik ga gewoon stug doorbijtenquote:Op donderdag 16 september 2010 07:17 schreef Loqi het volgende:
Moggel
[..]
Hehe, ja t went, ik epileer al jaaaaaaaaaaren en voel er niks meer van (of mn beenzenuwen zijn nu afgestorven, dat kan ook)
Beste vakantie ooitooh, romantischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gefeliciteerd!
Als het goed is met je gmail accountquote:Op donderdag 16 september 2010 11:49 schreef -Bubseltje- het volgende:
Fuckieweet niet meer hoe ik inlog op flickr
nopequote:Op donderdag 16 september 2010 11:52 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Als het goed is met je gmail account
Ik niet, waarvraagt ze naar? Gratis dingen?quote:Op donderdag 16 september 2010 12:00 schreef princess-a het volgende:
Krijgen jullie wel eens pm's van ene Natasja? Natasja20, Natasja23
Nee hahaquote:Op donderdag 16 september 2010 12:04 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik niet, waarvraagt ze naar? Gratis dingen?
Niets mee doen johquote:Op donderdag 16 september 2010 12:08 schreef princess-a het volgende:
[..]
Nee haha
Eerst stuurde ze "haihai hoessie met je?" Ik niet reageren want heb geen idee wie het isNu krijg ik "heejj jij heb een mooie foto
"
Dus.
Ik reageer er niet op hoorquote:Op donderdag 16 september 2010 12:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Niets mee doen johZijn van die klonen die zijn aangemaakt om of te rellen, of omdat die personen gewoon dom zijn.
Heb het ook wel eens gehadquote:Op donderdag 16 september 2010 12:22 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik reageer er niet op hoormaar misschien is het iets bekends op dit forum en krijgen meer mensen berichten
Oh nee, dat bedoelde ik er ook niet mee, probeer uit te leggen dat er gewoon veel idioten op fok rondhangenquote:Op donderdag 16 september 2010 12:22 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik reageer er niet op hoormaar misschien is het iets bekends op dit forum en krijgen meer mensen berichten
WHUT??quote:Op donderdag 16 september 2010 12:29 schreef RenRen- het volgende:Mijn mentrix leest mijn twitter en gaat me zo lekker terecht wijzen op dingen die ik gepost heb.
Ja serieusquote:
Nope. Ik moet veranderen, ik moet wat doen aan de groepsdynamiek, want dat doen die jongens volgens haar wel goed en ik niet. En het ligt aan mij ziet ze al anderhalf jaar. Dus ik moet oplossingen vinden voor iets waarvan ik niet weet wat ik mis doe. Lekker standpunt om vanuit te beginnen zeg.quote:Op donderdag 16 september 2010 12:45 schreef vamperotica het volgende:
Zou ze die jongens ook " aan gaan pakken" ?
Dat staat er best een beetje fout zo
Ow ja, lekker makkelijk zo. Het ligt aan jou, ik vertel niet hoe en wat en je zoekt het zelf mar uit... Nee da's een goede manier om met elkaar om te gaan...quote:Op donderdag 16 september 2010 13:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nope. Ik moet veranderen, ik moet wat doen aan de groepsdynamiek, want dat doen die jongens volgens haar wel goed en ik niet. En het ligt aan mij ziet ze al anderhalf jaar. Dus ik moet oplossingen vinden voor iets waarvan ik niet weet wat ik mis doe. Lekker standpunt om vanuit te beginnen zeg.
Iets heel naars? Succesquote:Op donderdag 16 september 2010 13:43 schreef princess-a het volgende:
Wat een wijf zeg die mentrix! Niks van aantrekken in elk geval
Ik ben met mama voor iets heel naars in het ziekenhuis, umcg groningen, maar serieus die gangen hier hebben straatnamen! Zo HUGE is het!
quote:Op donderdag 16 september 2010 13:43 schreef princess-a het volgende:
Wat een wijf zeg die mentrix! Niks van aantrekken in elk geval
Ik ben met mama voor iets heel naars in het ziekenhuis, umcg groningen, maar serieus die gangen hier hebben straatnamen! Zo HUGE is het!
quote:Op donderdag 16 september 2010 14:09 schreef Mss het volgende:
GOED NIEUWS!!!!!!![]()
Werkgerelateerd. Dinsdag horen jullie alles
Mja, valt nogal op als ik haar ga blokken en alles op prive zet. Denkaan een nieuw account voor erbij.quote:Op donderdag 16 september 2010 14:47 schreef zoeperzazke het volgende:
Zou je niet je twitter alsnog beschermen dan, zodat ze er niet op kan=
Who cares, ze heeft niets te zoeken bij jou op twitter! Gewoon op prive zetten en haar als volger eruit flikkeren.quote:Op donderdag 16 september 2010 15:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mja, valt nogal op als ik haar ga blokken en alles op prive zet. Denkaan een nieuw account voor erbij.
Wel tof ook ja, dat ik oplossingen bij mezelf moet zoeken maar ze niet vertelt waar ik het verkeerd doe dus al anderhalf jaar. Ze zegt alleen steeds van, betrek jezelf meer bij de groep, maar daar heb ikeinig aan in dit geval. Maar ik moet met IETS komen, anders krijg ik over 4 weken geen go, en dat houdt in, geen stage. Maar wat?
Ja en? Het zijn toch jouw zaken, je hoeft je toch niet te verantwoorden tegenover een docent over keuzes die je in je privéleven maakt?quote:Op donderdag 16 september 2010 15:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mja, valt nogal op als ik haar ga blokken en alles op prive zet. Denkaan een nieuw account voor erbij.
Als ze daar vragen over stelt zeg je gewoon dat je een waardevolle les hebt geleerd over internet privacy.quote:Op donderdag 16 september 2010 15:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wel tof ook ja, dat ik oplossingen bij mezelf moet zoeken maar ze niet vertelt waar ik het verkeerd doe dus al anderhalf jaar. Ze zegt alleen steeds van, betrek jezelf meer bij de groep, maar daar heb ikeinig aan in dit geval. Maar ik moet met IETS komen, anders krijg ik over 4 weken geen go, en dat houdt in, geen stage. Maar wat?
quote:Op donderdag 16 september 2010 15:47 schreef Mirjam het volgende:
ik schrok
kom net aanrijden van revalidatie, draai de straat in, staat er een ambulance voor mijn deur
gelukkig was het voor de buren (nouja gelukkig), en niet voor m'n vriend.
je schrikt dan toch altijd ff he?
Nijn is weer naar huis, was logeerkonijn he!quote:Op donderdag 16 september 2010 15:53 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
KAREL. Jongeh, hoe gaat het samen met Nijn?
Valeriequote:Op donderdag 16 september 2010 15:59 schreef Daph_ het volgende:
Zoya Fire and Ice collection preview: http://karlasugar.net/2010/09/sneak-peek-zoya-fire-ice/
Nicequote:Op donderdag 16 september 2010 15:59 schreef Daph_ het volgende:
Zoya Fire and Ice collection preview: http://karlasugar.net/2010/09/sneak-peek-zoya-fire-ice/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |