abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86451097
Dan doe ik het maar :D

Goedemorgen allemaal :W
pi_86451109
Morgen! :s)

Ben alweer druk aan de slag voor school, buh. En ik weet niet wat ik wil lakken.
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  woensdag 15 september 2010 @ 09:10:15 #3
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_86451140
Goedemorgen op deze zonnige dag :D
Don't come closer, I might hurt you
  woensdag 15 september 2010 @ 09:10:46 #4
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_86451149
Ik ben een uur te vroeg opgestaan :')
pi_86451280
quote:
Op woensdag 15 september 2010 09:10 schreef Lindytje het volgende:
Ik ben een uur te vroeg opgestaan :')
Per ongeluk? :')
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_86451319
quote:
Op woensdag 15 september 2010 07:56 schreef zoeperzazke het volgende:
Goeiemorgen!

Ik heb vandaag de geweldige combi van migraine en hoesten te pakken :') Kan je vertellen: dat werkt niet :P
Geen raar accent ontwikkeld nog?

Migraine is kut -O-

Ik ben vandaag een dagje vrij *O* maar ben toch wat aan het werken, moet een heel bestek lezen en uitvogelen hoe de hell we de factuurstaten moeten specificeren volgens bestek, degene die dit bestek heeft geschreven is gek :')
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  woensdag 15 september 2010 @ 09:20:43 #7
149959 SQ
snelle trees
pi_86451330
Goedemorgen! Mijn bek is pijnvrij! Wtf bbq :D
disclaimer
  woensdag 15 september 2010 @ 09:21:19 #8
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_86451342
quote:
Op woensdag 15 september 2010 09:18 schreef Dwyn het volgende:

[..]

Per ongeluk? :')
Ja, mijn wekker een uur te vroeg gezet met mijn slaapkop vanochtend toen O+ er om 6.00u ( :o ) uit ging...
:')
  woensdag 15 september 2010 @ 09:21:30 #9
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_86451351
quote:
Op woensdag 15 september 2010 09:20 schreef Stormqueen het volgende:
Goedemorgen! Mijn bek is pijnvrij! Wtf bbq :D
*O*
  woensdag 15 september 2010 @ 09:21:55 #10
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_86451355
quote:
Op woensdag 15 september 2010 09:20 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Migraine is kut -O-

Ik ben vandaag een dagje vrij *O* maar ben toch wat aan het werken, moet een heel bestek lezen en uitvogelen hoe de hell we de factuurstaten moeten specificeren volgens bestek, degene die dit bestek heeft geschreven is gek :')
Moet je niet echt vrij zijn op je dagje vrij Puckzz?
pi_86451466
quote:
Op woensdag 15 september 2010 09:20 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Migraine is kut -O-

Ik hoorde het vanmorgen op het nieuws, ook wel heel vreemd!! Word je wakker met een frans accent :D

@ SQ
Dat moet wel een heel fijn gevoel zijn na al die weken!! *O*
Was mijn PM trouwens nog wel aangekomen vandeweek?
  woensdag 15 september 2010 @ 09:30:27 #12
149959 SQ
snelle trees
pi_86451518
quote:
Op woensdag 15 september 2010 09:27 schreef mirannie het volgende:

[..]

Ik hoorde het vanmorgen op het nieuws, ook wel heel vreemd!! Word je wakker met een frans accent :D

@ SQ
Dat moet wel een heel fijn gevoel zijn na al die weken!! *O*
Was mijn PM trouwens nog wel aangekomen vandeweek?
met dat linkje? Jazeker :) tnx nog!
disclaimer
pi_86451557
Goedemorgen!
pi_86451565
quote:
Op woensdag 15 september 2010 09:21 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Moet je niet echt vrij zijn op je dagje vrij Puckzz?
Ja eigenlijk wel he? Maar op mijn werk is er echt geen rust genoeg om dit soort dingen te doen.

Ik ga ook nog wel wat leuks doen hoor vandaag :D Lekker ff potje Lolita Lempicka halen en hopelijk komen de MO lakjes vandaag *O*
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  woensdag 15 september 2010 @ 09:42:51 #15
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_86451809
quote:
Op woensdag 15 september 2010 09:32 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Ja eigenlijk wel he? Maar op mijn werk is er echt geen rust genoeg om dit soort dingen te doen.

Ik ga ook nog wel wat leuks doen hoor vandaag :D Lekker ff potje Lolita Lempicka halen en hopelijk komen de MO lakjes vandaag *O*
Goed dat je ook een beetje tijd voor jezelf inplant. Geniet van je vrije dagje! :*
pi_86451821
Pfff, gelukkig krijg ik nog zorg- en huurtoeslag deze maand anders had ik het echt niet gered. :N
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_86451951
Moggeeeee
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_86452890
Ligt het mobiele internet eruit bij KPN? Ik kan geen verbinding krijgen -O-
pi_86452981
ik voel m eecht beroerd, ga zo maar weer m'n bed in :')
wanneer tieft die grieperigheid eens op zeg :{
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_86453015
quote:
Op woensdag 15 september 2010 09:32 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Lolita O+ zoo lekker!

Zoeper wat een gare combi zeg! Hoop dat het lukt je af te melden en even niets te doen :*

SQ: wow! Ben je zomaar pijnvrij :D das lekker!

Mijn wekker stond om 9 uur want huiswerk maar lig nu nog in bed en moet binnen een uur op school zijn. Op zon ochtend als vrijgezel ligt mn bed errug lekker. Oh en ik geloof dat ik gister 2 minuten gehuild heb en dat wast :D
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_86453227
quote:
Op woensdag 15 september 2010 10:37 schreef princess-a het volgende:

[..]

Lolita O+ zoo lekker!

Zoeper wat een gare combi zeg! Hoop dat het lukt je af te melden en even niets te doen :*

SQ: wow! Ben je zomaar pijnvrij :D das lekker!

Mijn wekker stond om 9 uur want huiswerk maar lig nu nog in bed en moet binnen een uur op school zijn. Op zon ochtend als vrijgezel ligt mn bed errug lekker. Oh en ik geloof dat ik gister 2 minuten gehuild heb en dat wast :D
:o Ben ik dan zo´n drama queen dat ik bij het verbreken van een relatie altijd huil totdat de tranen op zijn???
Waarschijnlijk zie je gewoon in dat het echt beter is zo.
  woensdag 15 september 2010 @ 10:57:40 #22
149959 SQ
snelle trees
pi_86453574
Ligt er aan, misschien zijn d'r tranen al op. Ik heb ook een relatie gehad met de laatste anderhalf jaar huilen. Als de knoop dan eenmaal door is kan het gewoon als een enorme opluchting voelen. Tenminste, zo had ik dat...
disclaimer
pi_86453710
Ik heb nog niet 1 traan gelaten toen mijn huwelijk na 10 jaar eindigde. Maarja ik was er dan ook al jaren klaar mee dus het voelde meer als een vrijlating :D
  woensdag 15 september 2010 @ 11:07:09 #24
149959 SQ
snelle trees
pi_86453869
Mijn ex was toen ook boos op me. Zo van, anderhalf jaar loop je alleen maar te janken en nu maak ik het uit en je laat geen traan! :( maar ja, leg maar eens uit dat je eigenlijk opgelucht bent omdat hij de beslissing voor je neemt die je zelf niet durfde te maken. Ik heb nooit ruzie met hem gehad overigens, ik was gewoon niet gelukkig...
disclaimer
pi_86454124
quote:
Op woensdag 15 september 2010 10:45 schreef mirannie het volgende:

[..]

:o Ben ik dan zo´n drama queen dat ik bij het verbreken van een relatie altijd huil totdat de tranen op zijn???
Waarschijnlijk zie je gewoon in dat het echt beter is zo.
Hahah nee hoor! Maar ik kan best 'koud' zijn soms. Morgen ga ik naar het ziekenhuis met mn mama voor heftige dingen, dan denk ik nu van ja oke, dat is pas erg. Dit valt dan wel mee, hij is gezond, we overleven het wel, zonder elkaar. Ben zo'n typische, nuchtere, relativerende fries :')

quote:
Op woensdag 15 september 2010 11:01 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb nog niet 1 traan gelaten toen mijn huwelijk na 10 jaar eindigde. Maarja ik was er dan ook al jaren klaar mee dus het voelde meer als een vrijlating :D
Oh wow! dat vind ik wel heeel knap.. maar inderdaad, het is net hoe je je er de afgelopen tijd onder hebt gevoeld

quote:
Op woensdag 15 september 2010 11:07 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn ex was toen ook boos op me. Zo van, anderhalf jaar loop je alleen maar te janken en nu maak ik het uit en je laat geen traan! :( maar ja, leg maar eens uit dat je eigenlijk opgelucht bent omdat hij de beslissing voor je neemt die je zelf niet durfde te maken. Ik heb nooit ruzie met hem gehad overigens, ik was gewoon niet gelukkig...
Ik zie jou ook echt zo helemaal niet huilen en dan :{w

ik kán nog steeds huilbuien krijgen hé! Maar gister viel me erg mee, en vandaag ben ik ook best vrolijk eigenlijk *O*
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')