Geen raar accent ontwikkeld nog?quote:Op woensdag 15 september 2010 07:56 schreef zoeperzazke het volgende:
Goeiemorgen!
Ik heb vandaag de geweldige combi van migraine en hoesten te pakkenKan je vertellen: dat werkt niet
Ja, mijn wekker een uur te vroeg gezet met mijn slaapkop vanochtend toenquote:
quote:Op woensdag 15 september 2010 09:20 schreef Stormqueen het volgende:
Goedemorgen! Mijn bek is pijnvrij! Wtf bbq
Moet je niet echt vrij zijn op je dagje vrij Puckzz?quote:Op woensdag 15 september 2010 09:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Geen raar accent ontwikkeld nog?
Migraine is kut
Ik ben vandaag een dagje vrijmaar ben toch wat aan het werken, moet een heel bestek lezen en uitvogelen hoe de hell we de factuurstaten moeten specificeren volgens bestek, degene die dit bestek heeft geschreven is gek
![]()
Ik hoorde het vanmorgen op het nieuws, ook wel heel vreemd!! Word je wakker met een frans accentquote:Op woensdag 15 september 2010 09:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Geen raar accent ontwikkeld nog?
Migraine is kut
Ik ben vandaag een dagje vrijmaar ben toch wat aan het werken, moet een heel bestek lezen en uitvogelen hoe de hell we de factuurstaten moeten specificeren volgens bestek, degene die dit bestek heeft geschreven is gek
![]()
met dat linkje? Jazekerquote:Op woensdag 15 september 2010 09:27 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik hoorde het vanmorgen op het nieuws, ook wel heel vreemd!! Word je wakker met een frans accent
@ SQ
Dat moet wel een heel fijn gevoel zijn na al die weken!!![]()
Was mijn PM trouwens nog wel aangekomen vandeweek?
Ja eigenlijk wel he? Maar op mijn werk is er echt geen rust genoeg om dit soort dingen te doen.quote:Op woensdag 15 september 2010 09:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Moet je niet echt vrij zijn op je dagje vrij Puckzz?
Goed dat je ook een beetje tijd voor jezelf inplant. Geniet van je vrije dagje!quote:Op woensdag 15 september 2010 09:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel he? Maar op mijn werk is er echt geen rust genoeg om dit soort dingen te doen.
Ik ga ook nog wel wat leuks doen hoor vandaagLekker ff potje Lolita Lempicka halen en hopelijk komen de MO lakjes vandaag
Lolitaquote:Op woensdag 15 september 2010 09:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel he? Maar op mijn werk is er echt geen rust genoeg om dit soort dingen te doen.
Ik ga ook nog wel wat leuks doen hoor vandaagLekker ff potje Lolita Lempicka halen en hopelijk komen de MO lakjes vandaag
quote:Op woensdag 15 september 2010 10:37 schreef princess-a het volgende:
[..]
Lolitazoo lekker!
Zoeper wat een gare combi zeg! Hoop dat het lukt je af te melden en even niets te doen
SQ: wow! Ben je zomaar pijnvrijdas lekker!
Mijn wekker stond om 9 uur want huiswerk maar lig nu nog in bed en moet binnen een uur op school zijn. Op zon ochtend als vrijgezel ligt mn bed errug lekker. Oh en ik geloof dat ik gister 2 minuten gehuild heb en dat wast
Hahah nee hoor! Maar ik kan best 'koud' zijn soms. Morgen ga ik naar het ziekenhuis met mn mama voor heftige dingen, dan denk ik nu van ja oke, dat is pas erg. Dit valt dan wel mee, hij is gezond, we overleven het wel, zonder elkaar. Ben zo'n typische, nuchtere, relativerende friesquote:Op woensdag 15 september 2010 10:45 schreef mirannie het volgende:
[..]Ben ik dan zo´n drama queen dat ik bij het verbreken van een relatie altijd huil totdat de tranen op zijn???
Waarschijnlijk zie je gewoon in dat het echt beter is zo.
Oh wow! dat vind ik wel heeel knap.. maar inderdaad, het is net hoe je je er de afgelopen tijd onder hebt gevoeldquote:Op woensdag 15 september 2010 11:01 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb nog niet 1 traan gelaten toen mijn huwelijk na 10 jaar eindigde. Maarja ik was er dan ook al jaren klaar mee dus het voelde meer als een vrijlating
Ik zie jou ook echt zo helemaal niet huilen en danquote:Op woensdag 15 september 2010 11:07 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn ex was toen ook boos op me. Zo van, anderhalf jaar loop je alleen maar te janken en nu maak ik het uit en je laat geen traan!maar ja, leg maar eens uit dat je eigenlijk opgelucht bent omdat hij de beslissing voor je neemt die je zelf niet durfde te maken. Ik heb nooit ruzie met hem gehad overigens, ik was gewoon niet gelukkig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |