abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86483193
quote:
Op woensdag 15 september 2010 23:53 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Hoho...
Jij hebt strenger straffen tot heilige graal verkozen, wil niet zeggen dat ik in die bullshit meega .
Met kromme vergelijkingen met Singapore en Japan . Wees maar blij dat je daar niet woont, mensen met een grote mond weten ze wel raad mee >:)
nee niet strenger straffen

uberhaupt straffen volgens de wet
deze mensen behandelen als potentiele moordenaars ipv vandalen en naar huis sturen
pi_86483252
quote:
Op woensdag 15 september 2010 23:53 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Hoho...
Jij hebt strenger straffen tot heilige graal verkozen, wil niet zeggen dat ik in die bullshit meega .
Ik redeneer in dit topic vanuit die context.

quote:
Met kromme vergelijkingen met Singapore en Japan . Wees maar blij dat je daar niet woont, mensen met een grote mond weten ze wel raad mee >:)
Waarom haal je andere zaken erbij. Kan je niet puur inhoudelijk reageren op de hoge straffen?
pi_86483279
quote:
Op woensdag 15 september 2010 23:53 schreef macca728 het volgende:

[..]

geen beloning ? wel feest voor mensen die andere mensen BEROVEN. Zou je die niet gewoon opsluiten dan ?

Een wijkteam heeft toen 1750 euro gekregen waarmee de bijeenkomst met oud en nieuw georganiseerd kon worden. Dat geld is goed besteed, heeft de burgemeester verzekerd.
En zo zijn er ook bedragen voor feestjes voor jongeren in Spakenburg uitgekeerd .
Het geld is niet uitgekeerd, waar maak je je druk om ? :o
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_86483290
het stond in de krant, hele goede typering.

PvdA wil een zeer stevige oppositie voeren tegen een evt rechts kabinet ( waar een meerderheid van de kiezers voor was en NU nog veel meer voor is gezien de peilingen)

Toen schreef iemand, misschien moet de PvdA Nederland eens een regering laten hebben, die kan regeren

Samenwerken is de enige toekomst voor Nederland, niet continu tegenwerken alleen maar omdat je Geert Wilders niet mag
pi_86483324
quote:
Op woensdag 15 september 2010 23:57 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

En zo zijn er ook bedragen voor feestjes voor jongeren in Spakenburg uitgekeerd .
Tijd kost geld beste Stokstaart, ons belastinggeld. Alleen het ideel al zorgt voor tijdsverspilling, want er moet in de gemeente over gediscussieerd worden.

We leven niet in een wereld waar het geld aan de boom groei, alhowel links dat wellicht wel denkt, maar we zitten midden in een economische crisis waar bezuinigd moet worden.
pi_86483371
quote:
Op woensdag 15 september 2010 23:57 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

wat vind jij een reele straf voor mensen die stenen gooien naar rijdende voertuigen ?
pi_86483464
quote:
Op woensdag 15 september 2010 23:58 schreef macca728 het volgende:

PvdA wil een zeer stevige oppositie voeren tegen een evt rechts kabinet ( waar een meerderheid van de kiezers voor was en NU nog veel meer voor is gezien de peilingen)

Toen schreef iemand, misschien moet de PvdA Nederland eens een regering laten hebben, die kan regeren

Samenwerken is de enige toekomst voor Nederland, niet continu tegenwerken alleen maar omdat je Geert Wilders niet mag
Ja en nu zit de PVV in Almere, en denk je dat het hier veiliger is ?
Van het weekend nog een jongen doodgestoken . Criminaliteit daalt niet of nauwelijks, en die heldenteams die de straten zouden komen schoonvegen zijn ook al nergens te bekennen .
Sterker nog, van het weekend nog op het politiebureau gezeten in Stedenwijk omdat er weer ingebroken was in mijn auto .

Wilders heeft zijn zieltjes binnen en laat vervolgens zijn bek niet meer zien . Hij kent de gemeente niet, hij kent de wijken niet en erger , hij kent de problematiek niet .
Al zijn feitenkennis is gebaseerd op een algehele haatdragende fascinatie die bestuurlijk totaal geen bijdrage op welke manier dan ook heeft .
De man is geen bestuurder, de man is een proleet met een grote smoel . Die dingen beloofd die hij niet waarmaakt .
En bovendien een schijnheilige leugenaar met meer gezichten dan zijn achterlijke stromannetjes _O-
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_86483504
quote:
Op donderdag 16 september 2010 00:00 schreef macca728 het volgende:

[..]

wat vind jij een reele straf voor mensen die stenen gooien naar rijdende voertuigen ?
Poging tot doodslag en volledige vergoeding van de schade . Met een levenslang OV verbod .
Maar wie zegt dat dit niet gebeurd ? Dat ze weer weggestuurd worden ?

De daders zijn nog niet eens opgepakt en jij weet al dat ze geen straf zullen krijgen :')
Groetjes, Ezio.
pi_86483562
quote:
Op woensdag 15 september 2010 23:59 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Tijd kost geld beste Stokstaart, ons belastinggeld. Alleen het ideel al zorgt voor tijdsverspilling, want er moet in de gemeente over gediscussieerd worden.

We leven niet in een wereld waar het geld aan de boom groei, alhowel links dat wellicht wel denkt, maar we zitten midden in een economische crisis waar bezuinigd moet worden.
Wat denk jij dat een gedetineerde per dag kost ? :D
Groetjes, Ezio.
pi_86483567
quote:
Op donderdag 16 september 2010 00:03 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ja en nu zit de PVV in Almere, en denk je dat het hier veiliger is ?
Van het weekend nog een jongen doodgestoken . Criminaliteit daalt niet of nauwelijks, en die heldenteams die de straten zouden komen schoonvegen zijn ook al nergens te bekennen .
Sterker nog, van het weekend nog op het politiebureau gezeten in Stedenwijk omdat er weer ingebroken was in mijn auto .
Komt omdat de PVV samen moet werken met andere (linkse) partijen waardoor het volledige PVV-programma uiteraard niet gerealiseerd kan worden.

En jij gelooft werkelijk in lage staffen, ook al ben je zelf het slachtoffer geworden van criminaliteit?

quote:
Wilders heeft zijn zieltjes binnen en laat vervolgens zijn bek niet meer zien . Hij kent de gemeente niet, hij kent de wijken niet en erger , hij kent de problematiek niet .
Al zijn feitenkennis is gebaseerd op een algehele haatdragende fascinatie die bestuurlijk totaal geen bijdrage op welke manier dan ook heeft .
De man is geen bestuurder, de man is een proleet met een grote smoel . Die dingen beloofd die hij niet waarmaakt .
En bovendien een schijnheilige leugenaar met meer gezichten dan zijn achterlijke stromannetjes _O-
Toch kan hij meer betekenen dan de PvdA en GL bij elkaar.
pi_86483619
quote:
Op donderdag 16 september 2010 00:06 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Goede vraag! ^O^

Waarom moeten de gewone burgers opdraaien voor de kosten die criminelen maken?
Het zou toch veel eerlijker zijn als criminelen zelf hun onkosten die ze maken vergoeden?

Daarom pleit ik ook voor afschaffing van luxe goederen in gevangenissen.
Op water, brood en fruit. De kosten hiervan moeten ze na hun detentie terugbetalen en door te werken tijdens hun verblijf in de gevangenis.

En verder:
Je geeft geen antwoord op mijn stelling. Samengevat: door dat plan jaagt GL de gemeente op kosten. Dat kost toch allemaal geld dit terwijl we midden in een economische crisis zitten?
pi_86483655
quote:
Op donderdag 16 september 2010 00:06 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

laat ze dan allemaal maar vrij
wat een onzin zeg

dan moet je ze water en brood geven en met 4 op een cel ipv iedereen een computer + plasma tv
pi_86483699
quote:
Op woensdag 15 september 2010 23:58 schreef macca728 het volgende:

Peilingen zeggen mij geen reet . Als Wilders door het ijs zakt en de PvdA op 42 zetels komt te staan in de peilingen zul je ook zwijgen .
Net als dat het volkomen logisch is dat als er een rechtse regering komt de linkse oppositie een tegengeluid zal gaan laten horen .
OMFG dat ik dit moet gaan uitleggen :') De peilers van een democratie mensen ! Wilders heeft de afgelopen 7 jaar niets anders gedaan dan proberen de zittende regering te tackelen vanuit zijn oppositiehokje . _O-
Groetjes, Ezio.
pi_86483770
quote:
Op donderdag 16 september 2010 00:06 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Komt omdat de PVV samen moet werken met andere (linkse) partijen waardoor het volledige PVV-programma uiteraard niet gerealiseerd kan worden.

En jij gelooft werkelijk in lage staffen, ook al ben je zelf het slachtoffer geworden van criminaliteit?
[..]

Toch kan hij meer betekenen dan de PvdA en GL bij elkaar.
Ik constateer slechts dat zijn aanwezigheid, althans, de aanwezigheid van zijn (niet eens lokale) marionetten NIETS toevoegt aan de veiligheid in mijn gemeente . Dat het een schreeuwende proleet is die van alles beloofd, maar niets waarmaakt . Het is een clown, een parodie .
Groetjes, Ezio.
pi_86483794
quote:
Op donderdag 16 september 2010 00:12 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ik constateer slechts dat zijn aanwezigheid, althans, de aanwezigheid van zijn (niet eens lokale) marionetten NIETS toevoegt aan de veiligheid in mijn gemeente . Dat het een schreeuwende proleet is die van alles beloofd, maar niets waarmaakt . Het is een clown, een parodie .
Ze moeten toch samenwerken met de andere partijen?

Weet je trouwens waarom Almere zo crimineel is geworden?
- Door de massale toestroom van Antilianen die eerst in A'dam woonden.

Welke partijen zijn ook alweer voorstander om zoveel mogelijk bevolkingsgroepen in 1 stad te zetten?
- Voornamelijk de linkse partijen.
pi_86483809
quote:
Op donderdag 16 september 2010 00:10 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Peilingen zeggen mij geen reet . Als Wilders door het ijs zakt en de PvdA op 42 zetels komt te staan in de peilingen zul je ook zwijgen .
Net als dat het volkomen logisch is dat als er een rechtse regering komt de linkse oppositie een tegengeluid zal gaan laten horen .
OMFG dat ik dit moet gaan uitleggen :') De peilers van een democratie mensen ! Wilders heeft de afgelopen 7 jaar niets anders gedaan dan proberen de zittende regering te tackelen vanuit zijn oppositiehokje . _O-
nou het is de PvdA zelfs gelukt toen ze aan de macht waren, hebben ze niemand voor nodig
toen hadden ze de kans, maar bleven ze weer zeuren over een oorlog, die al 10 jaar bezig was, waar ze het eerst wel mee eens waren
pi_86483895
quote:
Op donderdag 16 september 2010 00:07 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Goede vraag! ^O^

Waarom moeten de gewone burgers opdraaien voor de kosten die criminelen maken?
Het zou toch veel eerlijker zijn als criminelen zelf hun onkosten die ze maken vergoeden?

Daarom pleit ik ook voor afschaffing van luxe goederen in gevangenissen.
Op water, brood en fruit. De kosten hiervan moeten ze na hun detentie terugbetalen en door te werken tijdens hun verblijf in de gevangenis.

En verder:
Je geeft geen antwoord op mijn stelling. Samengevat: door dat plan jaagt GL de gemeente op kosten. Dat kost toch allemaal geld dit terwijl we midden in een economische crisis zitten?
Dan ga je dus naar een Amerikaans model toe . Waar Eén op honderd Amerikanen in een gevangenis verblijft ? Denk je nou echt dat dat goedkoper is dan een fatsoenlijk rehabilitatieplan opstellen en mensen een nieuwe kans geven ?
Sterker nog, Amerikaanse afgevaardigden hebben in 2009 een bezoek gebracht aan de ES in Krimpen a/d IJssel om te kijken hoe wij dat nou deden met ons detentiebeleid 8)7
Groetjes, Ezio.
pi_86483984
quote:
Op donderdag 16 september 2010 00:13 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Ze moeten toch samenwerken met de andere partijen?

Weet je trouwens waarom Almere zo crimineel is geworden?
- Door de massale toestroom van Antilianen die eerst in A'dam woonden.

Welke partijen zijn ook alweer voorstander om zoveel mogelijk bevolkingsgroepen in 1 stad te zetten?
- Voornamelijk de linkse partijen.
Stop eens over die clown zeg . Het is een smerige leugenaar met dubbele moraal . En jij bent kennelijk geen haar beter . Als hij straks aan de macht komt is maar de vraag wat hij wel en niet gaan doen .

Voorlopig in Den Haag en Almere is het een HOAX
Groetjes, Ezio.
pi_86483996
Ik pleit niet voor een VS model.

Wat ik zei:
- Luxe goederen weg.
- Alleen matras, water, brood en fruit.
- Kosten van de cel zo laag mogelijk houden, dus meerdere mensen in een cel.

De burger betaalt geen cent hieraan. De kosten van detentie moeten criminelen terug betalen door tijdens verblijf in hun cel te werken en na hun detentie de overige kosten in stappen terug te betalen.
pi_86484033
quote:
Op donderdag 16 september 2010 00:19 schreef Stokstaart het volgende:
Het is een smerige leugenaar met dubbele moraal . En jij bent kennelijk geen haar beter .
Ho ho je kent me niet eens. Het is niet bepaald respectvol om dan dergelijke taal te uiten denk ik.
pi_86484079
quote:
Op donderdag 16 september 2010 00:19 schreef Zienswijze het volgende:

Wat ik zei:
- Luxe goederen weg.

De burger betaalt geen cent hieraan. De kosten van detentie moeten criminelen terug betalen door tijdens verblijf in hun cel te werken en na hun detentie de overige kosten in stappen terug te betalen.
Heb je überhaupt wel eens een gevangenis van binnen gezien hier ?
Je denkt dat gedetineerden ruime penthouses bezitten met plasma en hoeren _O-

Als je gedetineerden wilt rehabiliteren zal je daarin moeten investeren . Anders heb je dus draaideurcriminelen en kost het je bakken met geld aan extra agenten op straat om de veiligheid maar te kunnen handhaven ....
Groetjes, Ezio.
pi_86484082
quote:
Op donderdag 16 september 2010 00:19 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Stop eens over die clown zeg . Als hij straks aan de macht komt is maar de vraag wat hij wel en niet gaan doen .

Voorlopig in Den Haag en Almere is het een HOAX
In DH en Almere heeft hij inderdaad een flater geslagen. Maar ik denk dat zijn partij landelijk wel wat kan betekenen.

En waarom ga je niet in op de Antiliaanse toestroom in Almere? Want zij zijn voor een groot deel de veroorzakers van de hoge criminaliteit in Almere.
pi_86484122
quote:
Op donderdag 16 september 2010 00:23 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Heb je überhaupt wel eens een gevangenis van binnen gezien hier ?
Je denkt dat gedetineerden ruime penthouses bezitten met plasma en hoeren _O-

Als je gedetineerden wilt rehabiliteren zal je daarin moeten investeren . Anders heb je dus draaideurcriminelen en kost het je bakken met geld aan extra agenten op straat om de veiligheid maar te kunnen handhaven ....
Draaideurcriminelen moet je sowieso levenslang geven.

Investeren betekent ze een toekomstperspectief geven. Door ze bijv. verplicht te stellen zich (bij) te scholen in de gevangenis, waardoor hun kans op een baan enorm toeneemt. Dit hoeft vrijwel niets te kosten. Studieboeken kunnen ze immers delen. Tevens zijn er meer psychologen nodig die met ze in gesprek gaan. De kosten hiervan moeten ze op den duur wel zelf terugbetalen, zodat de burger geen cent aan hen kwijt is.

Op voedsel na hebben ze verder niets nodig in de gevangenis. Je leven verbeteren en studeren. Dit om een beter toekomstperspectief te verkrijgen.
  donderdag 16 september 2010 @ 00:27:45 #124
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_86484202
quote:
Op donderdag 16 september 2010 00:19 schreef Zienswijze het volgende:

Wat ik zei:
- Luxe goederen weg.

Heb je enig idee wat het is om je vrijheid te verliezen?

Niet dat ik tegen gevangenis straf ben, maar niet meer gaan en staan waar je wil is al behoorlijk wat om niet meer te hebben.
pi_86484205
quote:
Op donderdag 16 september 2010 00:21 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Ho ho je kent me niet eens. Het is niet bepaald respectvol om dan dergelijke taal te uiten denk ik.
Als jij volledig achter die achterlijke ideeën van Wilders staat of zijn plannen nastreeft ben je voor mij de vijand.
De man is een gevaar voor dit land . Zowel als splijtzwam in de samenleving, als voor onze buitenlandse economische belangen .
Weet jij wat er jaarlijks aan Nederlandse spullen naar Moslimlanden gaat ? We zijn voor 70% van ons BNP afhankelijk van de export en Wilders beledigt hele groepen mensen :N
Groetjes, Ezio.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')