Ik check, maar sowieso is dat heel normaal: lever maar eens een gouden ring of zo in bij een juwelier; krijg je ook maar iets van 6 euro voor of zo; "Ja die sieraden laten we omsmelten tot goudstaven, maar daarvoor moeten het goud 100% zuiver 24 karaats zijn, en het zuiveren ervan is een heel duur proces!"quote:Op zondag 19 september 2010 14:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als je echt 450 euro wilt krijgen van postalgold, dan moet je echt kilo's aanvoeren
ja , dat klopt wel , maar merk op dat zij alleen zegt :"Postal gold stuurde mij 450 euro , dat was echt geweldig". Dit kan dus ook voor de verdienste van het spotje zijn, of voor de hand en span diensten verricht in het kantoortje van de manager.quote:Op zondag 19 september 2010 14:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als je echt 450 euro wilt krijgen van postalgold, dan moet je echt kilo's aanvoeren
quote:Op zondag 19 september 2010 16:27 schreef ZoutenStickje het volgende:
[..]
ja , dat klopt wel , maar merk op dat zij alleen zegt :"Postal gold stuurde mij 450 euro , dat was echt geweldig". Dit kan dus ook voor de verdienste van het spotje zijn, of voor de hand en span diensten verricht in het kantoortje van de manager.
Sowieso, 191 - 50 = 0 ?quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:21 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een retard ben je dan ook.
quote:Op maandag 20 september 2010 13:15 schreef Panzermaus het volgende:
Mensen die niet in PostalGold geloven.
Naam? Pics?quote:Op maandag 20 september 2010 13:19 schreef Cocosmacroon het volgende:
Dat meisje van die reclame heeft bij me in de klas gezeten. Beetje jammer dat ze in zo'n pauperspotje speelt
Cocosmacroon deelde een hyveslinkje met ons.. Dat was echt geweldigquote:Op maandag 20 september 2010 13:40 schreef Vijf_voor het volgende:
Een link naar d'r hyves zou echt fantastisch zijn
Zeker, zeker.quote:Op maandag 20 september 2010 13:40 schreef Vijf_voor het volgende:
Een link naar d'r hyves zou echt fantastisch zijn
PostalGold stuurde 50 euro.quote:Op maandag 20 september 2010 14:33 schreef Zwappel het volgende:
GOUD GOUD GOUD GOUD hebt... GOUD GOUD GOUD
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |