Je merkt wel dat de website meer details meldt dan het journaal zelfquote:Het zou een schending zijn van de wapenstilstand die door de Koerdische rebellen wegens een religieuze feestdag zelf is voorgesteld.
Zo'n lekker patatje verdient geen plek als post #200. UP!quote:Op donderdag 16 september 2010 15:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik weet nu al wat ik vanavond ga eten.
Zo die patat ziet er wel echt nasty uit man.quote:Op donderdag 16 september 2010 15:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik weet nu al wat ik vanavond ga eten.
[ afbeelding ]
Mayonaise is de enige echte saus die overal lekker bij smaakt.quote:Op donderdag 16 september 2010 15:44 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dat niet eens. Het is gewoon mayo!
quote:Op donderdag 16 september 2010 15:45 schreef IHVK het volgende:
[..]
Zo die patat ziet er wel echt nasty uit man.
Het is geen ramadan meer, niet zeuren.quote:Op donderdag 16 september 2010 15:41 schreef IHVK het volgende:
Eerst verveelde ik me alleen, nu heb ik ook nog honger. Bedankt.
Kibbeling hoor je met ravigotesaus te eten!quote:Op donderdag 16 september 2010 15:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mayonaise is de enige echte saus die overal lekker bij smaakt.
En curry trouwens ook.
Nog nooit van gehoord, het klinkt in ieder geval als niet veel soeps.quote:Op donderdag 16 september 2010 15:46 schreef Landysh het volgende:
[..]
Kibbeling hoor je met ravigotesaus te eten!
quote:Op donderdag 16 september 2010 15:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord, het klinkt in ieder geval als niet veel soeps.
Met je iPhone en je macbookje en je bril met dikke zwarte randenquote:Op donderdag 16 september 2010 15:47 schreef IHVK het volgende:
Ik ga zo naar de Starbucks met een oud klasgenote, wat ben ik hip he.
Is het ook. Maar ik hou me liever buiten de friet-patat discussie.quote:Op donderdag 16 september 2010 15:47 schreef IHVK het volgende:
Nu gaat Zeliha zeker zeggen dat het friet is en niet patat.
Het ziet er alles behalve neutraal uit. Vrij anarchistisch zelfsquote:Op donderdag 16 september 2010 15:48 schreef Landysh het volgende:
[..]
![]()
Het is een vrij neutrale saus hoor.
Esek hosaftan ne anlar.quote:Op donderdag 16 september 2010 15:51 schreef msnk het volgende:
[..]
Het ziet er alles behalve neutraal uit. Vrij anarchistisch zelfs!
[ afbeelding ]
Amerikanen zijn bijna per definitie wel een mix.quote:Op donderdag 16 september 2010 15:50 schreef Landysh het volgende:
Cameron Diaz is half Cubaans (vader) en een beetje Native American van haar andere kant.
Waar zitten ze nu.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:26 schreef Ayca het volgende:
[..]
Best wel jaVind het ook wel erg voor die man.. zit hij alleen in Adam met 31 turken
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |