sensin.. geepquote:Op woensdag 15 september 2010 18:52 schreef turnazz het volgende:
[..]
echte bazen, ik zie een mongool.. verder niets..
hoezo is het je vriendje..quote:
heeft ie al in je slipje gezetenquote:
okquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet je wat dit? Dit kost me niet alleen 10.000 en shit. Dit kost me 10.000, en gevangenisstraf. Tot hoeverre kan ik een black-out beheersen. Niemand kan mijn black-out beheersen.
msnkquote:
het is nog steeds aksam hieroquote:
Ayçaquote:
quote:
WIE ZEGT DAT IK GVD SEKSUEEL GEFRUSTREERD BENquote:Op woensdag 15 september 2010 19:42 schreef IHVK het volgende:
Hé maar als je zo seksueel gefrustreerd bent he, waarom ga je niet een keer naar de hoeren ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet je wat dit? Dit kost me niet alleen 10.000 en shit. Dit kost me 10.000, en gevangenisstraf. Tot hoeverre kan ik een black-out beheersen. Niemand kan mijn black-out beheersen.
quote:Op woensdag 15 september 2010 19:43 schreef turnazz het volgende:
[..]
WIE ZEGT DAT IK GVD SEKSUEEL GEFRUSTREERD BENNU HEB JE EEN GEVOELIGE SNAAR GERAAKT..
Hoe oud ben je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is het mooie aan uitspraken van geniën, het staat open voor ieder zijn of haar eigen interpretatiequote:Op woensdag 15 september 2010 19:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Bedoel je hiermee de overtreffende trap of Turnazz en terbiyeli zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |