En ga je bij die studentenvereniging?quote:Op donderdag 16 september 2010 18:34 schreef TheMagnificent het volgende:
Eindelijk een Turkse studentenvereniging bij ons op school!![]()
Ik heb me vorige week aangemeld.quote:Op donderdag 16 september 2010 18:37 schreef Ayca het volgende:
[..]
En ga je bij die studentenvereniging?Of zit je al bij een andere?
Oke tof!quote:Op donderdag 16 september 2010 18:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb me vorige week aangemeld.Nederlandse studentenverenigingen trekken mij niet zo met al dat gezuip.
Gewoon, Turken- en Turkije-gerelateerde zaken, zoals okey-avonden, studiereisjes naar Turkije, lezingen over Turkije-gerelateerde onderwerpen, bedrijfsbezoekjes, etc., etc. Het Turkse element zit er dus zo veel mogelijk in verwerkt. Plus je leert zo natuurlijk ook Turkse medestudenten kennen.quote:Op donderdag 16 september 2010 18:38 schreef Ayca het volgende:
[..]
Oke tof!Wat is er precies anders bij een Turkse dan?
Met je gegeneraliseer.quote:Op donderdag 16 september 2010 18:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb me vorige week aangemeld.Nederlandse studentenverenigingen trekken mij niet zo met al dat gezuip.
Hmm oke klinkt leuk.quote:Op donderdag 16 september 2010 18:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Gewoon, Turken- en Turkije-gerelateerde zaken, zoals okey-avonden, studiereisjes naar Turkije, lezingen over Turkije-gerelateerde onderwerpen, bedrijfsbezoekjes, etc., etc. Het Turkse element zit er dus zo veel mogelijk in verwerkt. Plus je leert zo natuurlijk ook Turkse medestudenten kennen.
Hoi TM.quote:Op donderdag 16 september 2010 18:34 schreef TheMagnificent het volgende:
Eindelijk een Turkse studentenvereniging bij ons op school!![]()
Ja dat sowieso.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:37 schreef IHVK het volgende:
Ik wil soms van planeet veranderen of universum.
Soms wel ja..quote:Op donderdag 16 september 2010 23:36 schreef Landysh het volgende:
Soms wil ik echt van nationaliteit veranderen. Hebben jullie dat ook weleens?
Dat niet.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:37 schreef IHVK het volgende:
Ik wil soms van planeet veranderen of universum.
Dat wel.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:53 schreef Landysh het volgende:
Of zoals AryaMehr het ooit zei: 'Als er een knop bestond om de hele wereld van het universum te vegen - of iets in die trant -, dan zou ik er zo op drukken'.
De eerste keer dat ik het helemaal met hem eens was. Ik zou het namelijk ook doen.
Whehequote:Op vrijdag 17 september 2010 00:03 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik wil in een wereld met ManBearPigs leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |