quote:Op zondag 14 mei 2006 16:31 schreef cheukert het volgende:
Bedoel je motor in de vorm van brommer of slagroomklopperding?
quote:Op zondag 14 mei 2006 18:05 schreef cheukert het volgende:
@ crash: Venlo?
't gebeurt wel 's, maar wat heb je eraan? Iig binnen de EU kan je nergens met zo'n ding terecht en verschepen is kansloos want je loop direct in de gaten (speciale containers)quote:Op zondag 14 mei 2006 18:05 schreef cheukert het volgende:
@ crash: Venlo?
Gelukkig dat het nog relatief onbekend is bij criminelen... De meesten aanhangers kunnen zo weggereden worden. Op Terlet kan je 's nachts zo dat terrein oprijden.
ja zkers, verdomd rotweerquote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:16 schreef jozef444 het volgende:
Lekker weertje vandaag he :p
quote:
uhuh front moet maar sneller voorbij trekkenquote:Op maandag 22 mei 2006 20:36 schreef YellowLedbetter het volgende:
Ja dat dacht ik dus ook, mooi vliegen met hemelvaart maar nee hoorNja, dan maar hopen dat het wel gewoon goed weer wordt
* jozef444 gaat zen ventilator inpluggenquote:Op maandag 22 mei 2006 20:44 schreef YellowLedbetter het volgende:
of gewoon de andere kant opdrijven, als we nou heel hard gaan blazen
quote:
zolang je maar niet in je pilotenpak allemaal "zwaar relaistische"gaat doen enzoquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:36 schreef jozef444 het volgende:
[..]what the hell
weet wel dat ze bij een of andere shop in de buurt van schiphol een volledige sim hebben staan van een passagiersvliegtuig met alle knoppen
die is ook best sick
quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:36 schreef cheukert het volgende:
[..]
zolang je maar niet in je pilotenpak allemaal "zwaar relaistische"gaat doen enzo![]()
hier miezert tquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:00 schreef YellowLedbetter het volgende:
iddmaar moet jij niet vliegen?
Hierzo in twente is het droog maar zwaar bewolkt en het veld is vast ook zwaar doorweekt
ik zag op ons instructierooster dat wij ook morgen vliegen maar dan moet ik werkenquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:16 schreef jozef444 het volgende:
[..]
hier miezert tmaar ik kreeg net een mailtje dat we morgen ook mogen vliegen omdat volkel dicht is
quote:Dames, Heren,
Via de DSA kwam de melding dat de busmaatschappij BBA op buslijn 91 van Arnhem naar Apeldoorn de halte Terlet gaat opheffen, of reeds opgeheven heeft. Vooral voor jeugdige zweefvliegers kan dit een ernstige beperking in de bereikbaarheid van Terlet betekenen.
Navraag bij BBA leerde mij dat de halte inderdaad wordt opgeheven met als reden dat het moeilijk is voor de chauffeurs om weer in te voegen op de A50. (mijns inziens een drogreden).
Klachten over het opheffen kunnen via de site van BBA geventileerd worden. Ik heb reeds vandaag vanuit mijn functie een klacht bij ze neergelegd. Hoe meer mensen een klacht bij ze indienen, hoe meer kans op terugdraaien van deze maatregel.
Dus ik adviseer alle gebruikers om over deze gang van zaken te klagen op www.bba.nl , klikken op BBA connex group logo.
Bij klantenservice is een klachtenformulier te vinden dat elektronisch verstuurd kan worden.
Groet,
Bart Pelt
Hoofd Bureau Afdeling Zweefvliegen
KNVvL Afdeling Zweefvliegen
met een twin "boeing/slagschip" astir?quote:Op maandag 5 juni 2006 23:24 schreef jozef444 het volgende:
Heerlijk gevlogen vandaag, belletjes van 4 a 5 meter met die lompe lesbak van memaar wel lekker tot 1400 meter geweest
Yup zaten uitschieters bij in die bel en we stegen als een gekquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:20 schreef cheukert het volgende:
[..]
met een twin "boeing/slagschip" astir?
welke kist heb je mee?quote:Op zondag 16 juli 2006 17:30 schreef Autoreply het volgende:
AR live vanuit Frankrijk, gisteren de laatste wedstrijddag, 6 uit 8 vliegdagen, een keer net geen 100 km/h (gemiddeld, steken was nog "ietsje" harder), final glides van 40+ kilometer en gemiddeld 180+, tis toch wat. Wedstrijdvliegen, iedere dag anders![]()
Nog 4 weken en 4000 km oid te gaan![]()
Een, laatste dag, zie olc, zwaar verneukt. Uiteindelijk een bel gevonden op 120 meter oid en bij de tweede poging 'm buiten gezetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |