De lente was prima, 17 of 9 april, of somewhere in maart... totaal al weer bijna 50.000 km alleen in NL al...quote:Op maandag 24 april 2006 20:42 schreef YellowLedbetter het volgende:
ikke 5 en 44 minuten. Wat is het ook vervloekt kut dat die zomer zo laat begint..
helaas nog maar een simpele solist, geen 500km's voor mij voorlopigquote:Op maandag 24 april 2006 21:24 schreef Autoreply het volgende:
[..]
De lente was prima, 17 of 9 april, of somewhere in maart... totaal al weer bijna 50.000 km alleen in NL al...
quote:Op maandag 24 april 2006 21:24 schreef Autoreply het volgende:
[..]
De lente was prima, 17 of 9 april, of somewhere in maart... totaal al weer bijna 50.000 km alleen in NL al...
Pas na 20 buitenlandingen oid heb je genoeg zelfvertrouwen om laag bellen op te pakken en terug te komen... da's mijn ervaring iig.quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:28 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Er zaten wel aardige dagen tussen maar het is nou nog niet echt om over naar huis te schrijven. Laatst ginger er 3 bij ons overland (en nog een paar met turbo's, maar die tellen ff niet) en ze landden alledrie buiten
quote:Op woensdag 26 april 2006 17:58 schreef Keiichi het volgende:
Wordt er vanavond nog gevlogen op Midden-Zeeland AR?![]()
Ik ben redelijk impulsiefquote:Op woensdag 26 april 2006 18:00 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]daar kom je dan ook wel heerlijk op tijd mee aanzetten mocht het zo zijn
quote:Op woensdag 26 april 2006 19:33 schreef Autoreply het volgende:
Nee, toevallig niet. A.s. vrijdag en het weekend wel. We vliegen nu meestal maandag en vrijdag en zodra het langer licht wordt ook woensdag erbij. Doe gewoon ff bellen, telefoonnummer staat op m'n website
heerlijk relevant de info over de MLA'squote:Man gewond bij ongeluk met zweefvliegtuig
Uitgegeven op zondag 30 april 2006 om 19:42:36
(Novum) - Arnhem. Een 43-jarige man uit het Overijsselse Bathmen is zondagmorgen gewond geraakt toen het zweefvliegtuig waarin hij zat kort na de start neerstortte. Dat meldt de politie. Het vliegtuig was op ongeveer vijftien meter hoogte toen het neerstortte en een harde landing maakte.
De man moest door medewerkers van de ambulance en brandweer worden bevrijd en is met rugklachten overgebracht naar een ziekenhuis. Volgens de politie had het vliegtuig waarschijnlijk een probleem met de lieraandrijving. Een 59-jarige man uit Zaandam, die ook in het vliegtuig zat, bleef ongedeerd.
De Inspectie Verkeer en Waterstaat adviseerde vorige week staatssecretaris van Verkeer Melanie Schultz van Haegen (VVD) een vliegverbod voor lichte vliegtuigen boven de bebouwde kom in te stellen. Afgelopen maand vonden twee fatale ongelukken met ultralightvliegtuigen plaats in het Groningse Stadskanaal.
ik vond het al verdachtquote:Op maandag 1 mei 2006 21:40 schreef YellowLedbetter het volgende:
Grapje joh cheukertMaar het was wel komisch om jou daar te zien staan
De reden dus dat ik niet in het westen vlieg, maar in arnhem... ik wil gewoon zo hoog mogelijkquote:Op vrijdag 28 april 2006 18:33 schreef cheukert het volgende:
wij hebben voorjaarskamp op Langeveld, max. 1500ft. anders wordt Schiphol boos en worden we geschept door Boeings en ander tuig
Daarvoor zitten wij met de CCT met een strip op Terletquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:24 schreef MutZ het volgende:
[..]
De reden dus dat ik niet in het westen vlieg, maar in arnhem... ik wil gewoon zo hoog mogelijk
gisdter ging het overal hoog. Bellen van 4,5 meter geintegreerdquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:24 schreef MutZ het volgende:
[..]
De reden dus dat ik niet in het westen vlieg, maar in arnhem... ik wil gewoon zo hoog mogelijk
Houd je mond!quote:Op zondag 7 mei 2006 12:49 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
gisdter ging het overal hoog. Bellen van 4,5 meter geintegreerdtot 2000 meter
![]()
quote:Op zondag 7 mei 2006 16:41 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Houd je mond!
Zeeland ging het tot 400 meter![]()
geen ophaler nodig? turbootje?quote:Op zondag 7 mei 2006 17:15 schreef Autoreply het volgende:
Dat doe ik ook niet hoor, ben gewoon depri![]()
NK vind ik ruk, kutweer in NL en allemaal nogal formeel. Nee, dan liever boren in Frankrijk, met goed weer, geen ophaler nodig en eten wordt voor je geregeld. Bovendien kan ik dan (hopelijk) redelijk meekomen met de rest.
Of gewoon een hele goeie pilootquote:Op zondag 7 mei 2006 17:28 schreef YellowLedbetter het volgende:
hij is een mooi weer vlieger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |