Sterker nog, sleutels met sleutelcertificaten.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:33 schreef aarsschimmel het volgende:
[..]
Volgens mij had hij het over die moedersleutels
heel hoog? 35% maar, of zo. Dat noem ik niet hoog, voor zo'n enorme fout.quote:Op donderdag 16 september 2010 00:07 schreef Hagelkaas het volgende:
Dat werd twee jaar geleden al bekend, en toen kon je het slot inruilen met hele hoge korting op een nieuwe. Maar daar ben je nu iets te laat mee
Al die fietszaken zaten op twee hoog, dat vind ik toch best hoog hoor.quote:Op donderdag 16 september 2010 00:10 schreef erikkll het volgende:
[..]
heel hoog? 35% maar, of zo. Dat noem ik niet hoog, voor zo'n enorme fout.
Nee, ónder het station in enschede zit een fietszaak. Dat is best laag.quote:Op donderdag 16 september 2010 00:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Al die fietszaken zaten op twee hoog, dat vind ik toch best hoog hoor.
Heb in juli dus een nieuwe fiets gekocht, waar zo'n fout slot op zit. Zou toch niet moeten kunnen!!quote:Op donderdag 16 september 2010 00:07 schreef Hagelkaas het volgende:
Dat werd twee jaar geleden al bekend, en toen kon je het slot inruilen met hele hoge korting op een nieuwe. Maar daar ben je nu iets te laat mee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |