Nee hoor, uiterst handig; ook overdag; kan je altijd overal inquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:57 schreef aarsschimmel het volgende:
[..]
gekkie, en nu ga je in het holst van de nacht naar binnen en daar rondlopen?
Tuuuurlijk joh. En zonder sleutelcertificaat lieten ze jou dat even doen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:50 schreef trolololo het volgende:
Ik heb de moedersleutel van de school gekopieerd bij de schoenenmaak/slotenwinkel tegenover de school
Als je met gecertificeerd bedoelt dat je sleutels moet bestellen en niet kunt kopiëren dan wel. Ik heb zo'n sl7 en ik zou mijn sleutel volgens mij moeten bestellen bij axa maar toch past die moedersleutel erin.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
Van gecertificeerde sloten kan je geen sleutel bijbestellen zonder certificaat. Geen idee of dat ook voor fietssloten geldt.
Geloof het of geloof het nietquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Tuuuurlijk joh. En zonder sleutelcertificaat lieten ze jou dat even doen.
geen probleem, laatst ook nog gedaanquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Tuuuurlijk joh. En zonder sleutelcertificaat lieten ze jou dat even doen.
pas maar op, ik kende iemand die was verzot op opel..quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:31 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb daarom bewust een Opel gekocht. die wil niemand jatten
Oude opel kroket was de meest gestolen auto in Nederland.quote:ik heb daarom bewust een Opel gekocht. die wil niemand jatten
Maar daar had je geen sleutel voor nodig; je stak gewoon je hand door een roestgat en je was binnen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:31 schreef aarsschimmel het volgende:
[..]
Oude opel kroket was de meest gestolen auto in Nederland.
Ik bedoel dat je dan een certificaat moet tonen waarop staat dat die sleutel van jou is. Dat er allerlei pipo's zijn die eventueel toch die sleutel dan kopieren is punt twee. Maar het mag niet en als ze het toch doen kunnen ze bij controle heel erg de sjaak zijn.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:00 schreef aarsschimmel het volgende:
[..]
Als je met gecertificeerd bedoelt dat je sleutels moet bestellen en niet kunt kopiëren dan wel. Ik heb zo'n sl7 en ik zou mijn sleutel volgens mij moeten bestellen bij axa maar toch past die moedersleutel erin.
Klopt, Opel roest al op de folder.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:35 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Maar daar had je geen sleutel voor nodig; je stak gewoon je hand door een roestgat en je was binnen.
quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:24 schreef Hi_flyer het volgende:
2008 wil zijn onbenullige nieuwsfeitje terug.
In principe nergens omdat die in een vooraf vastgestelde oplage verkocht zijn aan een leverancier, en in een later stadium alleen bijbesteld kunnen worden door de originele besteller.quote:
Onzin.quote:Op woensdag 15 september 2010 13:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
In principe nergens omdat die in een vooraf vastgestelde oplage verkocht zijn aan een leverancier, en in een later stadium alleen bijbesteld kunnen worden door de originele besteller.
Volgens mij had hij het over die moedersleutelsquote:Op woensdag 15 september 2010 13:34 schreef Gia het volgende:
[..]
Onzin.
Je kunt een sleutel bij bestellen via de website van AXA/BASTA.
http://www.axa-basta.nl/nl-sleutelservice.html
Als je dat doet en je hebt een onveilig slot, krijg je daar ook een melding van.
Ben je verzekerd, dan moet je aan de verzekering doorgeven dat je een nieuwe sleutel hebt besteld.
Deze sleutel wordt gemerkt met een C, van copy.
Heb vorige week nog een sleutel bijbesteld.
Oh, okay.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:33 schreef aarsschimmel het volgende:
[..]
Volgens mij had hij het over die moedersleutels
Als je een heel klein beetje zoekt zijn ze nog makkelijk te krijgen, iig voor junks.quote:Die kun je, gelukkig, niet meer kopen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |