Het zou toch een makkie zijn om daar dan terplekke ff een filmpie te maken, zou je zeggen....maar waarom hebben zij dat dan tóch niet gedaan?
quote:Als wij genetisch gemanipuleerd zijn, en geschapen als een soort voedsel en/of slaven,waarom hebben onze scheppers ons dan intelligentie gegeven?
Op zaterdag 15 februari 2003 15:13 schreef PHETEP het volgende:[..]
Het gaat er ook niet om dat de maanlanding van 1969 die overal op tv te zien was fake was omdat ze de mogelijkheid nog niet hadden om naar de maan te gaan; het gaat erom dat men ALLANG op de maan was geweest en er bezig waren en zijn met zaken die ze het grote publiek echt niet willen laten weten, die zogenaamde eerste maanlanding was fake omdat als het echt was dan zouden we i.p.v. een lege kale vlakte allemaal militaire en wetenschappelijke bassisen zien, aliens, oude ruines etc. en dat wil men ons netzomin laten weten als het feit dat mensen genetisch gemanipuleerd zijn tot 3-dimensionele slaven door buitenaardsen in een ver verleden; dat vanachter de schermen en via hun menselijke marionetten binnen de illuminatie/Vrijmetselarij die buitenaardsen sindsdien zich altijd met ons bemoeid hebben en er via religieuze doctrines, massa-mindcontrol, sociale conditionering enz. voor zorgen dat de mens op het level blijft steken van vrij onbewuste, ignorante, dociele, a-spirituele werkslaaf (en kannone-vlees voor de oorlogs/massa-mensenoffer rituelen van de illuminatie en hun reptilian meesters en als energie-voedsel voor de lagere 4-dimensionele reptilians)
De meeste mensen zijn niet zo bewust in deze dimensie en daarvoor hoef je alleen maar even kritisch om je heen te kijken...
Onze intelligentie/bewustzijn wordt doelbewust gereduceerd tot hanteerbare maatstaven.
quote:Onze ware intelligentie(=het complete bewustzijn van ons oneindig exsisterende multidimensionele Hoger Zelf met al zijn Alwetendheid, telepathische vermogens, vermogen om bewust door de dimensies heen te reizen, en met kennis van wat er voor gezorgd heeft dat onze zielen verstrikt zijn geraakt in beperkende en kwetsbare lichaams-omhulsels in deze harde, miserabele, beperkende 3-dimensionele gevangenis) is juist kunstmatig onderdrukt m.b.v. DNA-programmering en genetische manipulatie door de reptilians; dat wat overbleef en dat jij als intelligentie beschouwt(wat dus een vrij beperkte vorm van intelligentie is) is niet meer dan een spons dat gewillig doctrines, propaganda, disinformatie enz. absorbeert waarmee mensen vast blijven zitten aan een beperkte, laagbewuste materialistische perceptie als basis voor het doorploeteren als slaven in hun verschillende incarnaties in overeenstemming met de verlangens van de reptilians...
Op zaterdag 15 februari 2003 16:57 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:[..]
Als wij genetisch gemanipuleerd zijn, en geschapen als een soort voedsel en/of slaven,waarom hebben onze scheppers ons dan intelligentie gegeven?
quote:Capricorn One
Op zaterdag 15 februari 2003 14:24 schreef DJ_Robbie het volgende:
Ik kom er ff tussendoor met een vraagie
Er is ook een film waarin een ruimte vaart word nageboost ergens in de woestijn in een grote loods. Heel de wereld kijkt toe etc. Maar dan op de terugreis komt het schip tot ontploffing en je raadt het al, die mensen moeten dus Dood. Nou komen ze dat te weten en ontsnappen ze, een paar komen wel te overlijden.
Hoe heet deze film? Alvast bedankt voor diegene met het antwoord
quote:Oh, en ik maar denken dat de ontwikkeling van de neocortex
Op zaterdag 15 februari 2003 17:18 schreef Idols-fanaat het volgende:Onze intelligentie/bewustzijn wordt doelbewust gereduceerd tot hanteerbare maatstaven.
quote:Als jij het leuk vind om dat te denken staat niets je in de weg.
Op zondag 16 februari 2003 02:26 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:[..]
Oh, en ik maar denken dat de ontwikkeling van de neocortex
dus het werk moet zijn geweest van die manipulanten... Omdat er ook weleens gezegd is dat onze ontwikkeling zonder een dergelijke ingreep niet had kunnen plaatsvinden..
quote:e.a. kan ik wel in mee komen:
Op zaterdag 15 februari 2003 17:34 schreef PHETEP het volgende:[..]
Onze ware intelligentie(=het complete bewustzijn van ons oneindig exsisterende multidimensionele Hoger Zelf met al zijn Alwetendheid, telepathische vermogens, vermogen om bewust door de dimensies heen te reizen, en met kennis van wat er voor gezorgd heeft dat onze zielen verstrikt zijn geraakt in beperkende en kwetsbare lichaams-omhulsels in deze harde, miserabele, beperkende 3-dimensionele gevangenis) is juist kunstmatig onderdrukt m.b.v. DNA-programmering en genetische manipulatie door de reptilians; dat wat overbleef en dat jij als intelligentie beschouwt(wat dus een vrij beperkte vorm van intelligentie is) is niet meer dan een spons dat gewillig doctrines, propaganda, disinformatie enz. absorbeert waarmee mensen vast blijven zitten aan een beperkte, laagbewuste materialistische perceptie als basis voor het doorploeteren als slaven in hun verschillende incarnaties in overeenstemming met de verlangens van de reptilians...
- ziel: = een hoog elementaal die dwars door tijd & 3D-ruimte altijd bestaat en een bewustzijn heeft dat zich ontwikkelt.
- dood: = bevrijding van de fysieke dimensies van de ziel
- mind control: = inperken van het bewustzijn van de ziel, dus ook
het inperken van re-incarnatie-toestanden.
quote:Er zijn 2 errors in je opmerkingen, ten eerste; GEEN bevrijding van de fysieke DIMENSIES(?) van de ziel,
Op maandag 17 februari 2003 18:25 schreef M.ALTA het volgende:[..]
- dood: = bevrijding van de fysieke dimensies van de ziel
- mind control: = inperken van het bewustzijn van de ziel, dus ook
het inperken van re-incarnatie-toestanden.
ten 2e; We worden juist gemindcontrolled om steeds onnodig weer opnieuw te incarneren in een beperkend, kwetsbaar lichaamsomhulsel in deze beperkende dimensie!!!!
quote:Ja, ik bedoelde idd het fysieke lichaam.
Op maandag 17 februari 2003 18:34 schreef PHETEP het volgende:[..]
Er zijn 2 errors in je opmerkingen, ten eerste; GEEN bevrijding van de fysieke DIMENSIES(?) van de ziel,
Maar: bevrijding van de fysieke beperkingen/gevangenschap van de ziel!!
quote:Dat schrijft David Icke ook, maar ik denk dat de beperking al vooraf extra nog meer wordt ingebakken door het uitzenden van beperkende vibraties zoals rituelen, ELF, reclame, godsdienst, cultuur etc. etc.
ten 2e; We worden juist gemindcontrolled om steeds onnodig weer opnieuw te incarneren in een beperkend, kwetsbaar lichaamsomhulsel in deze beperkende dimensie!!!!
Althans, dat probeert de NWO.
En dit hoeft niet altijd te lukken, aangezien het bewustzijn en de ziel
van een geest zich kan de-programmeren.
Ik heb ook iets vernomen van regressie-therapie, de-programming technieken en droomuitleg.
Ziel, geest en bewustzijn zouden erg moeilijk te beheersen zijn, vandaar dat men mind-control een extra zetje wil geven m.b.v. chemtrails & ELF/HAARP om bewustzijnstrillingen uit de kosmos af te zwakken/ontregelen/storen.
Ik sluit verder niets uit, ik ben nog te beperkt met de begrippen ziel en astraal lichaam.
quote:Altijd leuk om deze zeeeeeer orginele reacties te lezen
Op maandag 17 februari 2003 22:15 schreef HarrieXL het volgende:
weet je wat ik geloof?dat een aantal mensen hier last hebben van een chronische paddotrip
quote:Gatverdarrie,
Op dinsdag 18 februari 2003 00:37 schreef Idols-fanaat het volgende:
ha ha ha, ja hijs meteen leuk!*lacht als boer met kiespijn*
quote:Kan me voorstellen ja, ik kan er enkel om lachen *als een boer met kiespijn*...
Op woensdag 19 februari 2003 18:31 schreef M.ALTA het volgende:[..]
Gatverdarrie,
, Idols-fanaat; wist je dat ik van die paddo-opmerkingen
compleet ga shape-shiften uit woede ?
Voor de tienduizendste keer : reageer normaal of reageer niet. Dus niet alleen met een smiley reageren. Ja, je mag het er mee oneens zijn, maar onderbouw je verhaal. Alleen dan is een discussie mogelijk. Iets wat wel fijn is in een .....*tromgeroffel*....discussie-forum!
Er is geen samenzwering om ons te doen geloven dat we op de maan geland zijn, er is een samenzwering om ons te doen geloven dat dat niet zo is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |