abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4299190
Hej ik las zo ergens dat er een paar dingen niet kloppen aan de maanlanding.
Je zou zelfs kunnen denken dat Amerika voor Rusland iets op de maan wou hebben en zo alles heeft gefaked.....

Voorbeeld:
De maan heeft geen dampkring dus je zou allemaal sterren moeten zien.....

en deze, op je maan is het oppervlaktje erg stoffig, maar toch zie je goede voetstappen (probeer jij maar eens zulke mooie voetstappen te maken op het strand in de duinen dan....)

Zo is er ook nog een theorie over inslag van een vliegtuig op Pentagon, als je de foto's bekijkt zie je nergens delen van het vliegtuig en ook het gat in het Pentagon is heel anders dan het zou moeten zijn....

denk er een over na....
Noodster

---Dood maak je mee aan de achterkant maar moet worden beleeft aan de voorkant----
pi_4299252
1 woord.

Slotje.

[b]Op zaterdag 20 april 2002 14:27 schreef Guus het volgende:[/b][br]Beeeh! blaat blaat meeeuh boeeeh oink oink! knor knor knor![br][br]ThaMarco.
  donderdag 23 mei 2002 @ 20:53:43 #3
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_4299265
quote:
Op donderdag 23 mei 2002 20:52 schreef Guus het volgende:
1 woord.

Slotje.

Zo kunt u gemasseerd worden terwijl u lekker TV kijkt.
  donderdag 23 mei 2002 @ 20:54:03 #4
27923 Netanyahu
Onvoorwaardelijk
pi_4299270
De maanlanding weet ik niet,
maar dat vliegtuig op het Pentagon is idd errug vreemd...
Niks geen vleugels, het ziet er meer uit alsof een vrachtwagen met explosieven er tegenaan is gereden

ZEKER geen vliegtuig.
Waar is dat vliegtuig dan wel gebleven

Amnesty International - Vechten voor de Rechten van de Slechten
pi_4299296
1 woord

hoezo....

kan je toch serieuse discussie over houden :p

maar denk nu serieus us na, opzich zou het wel kunnen

---Dood maak je mee aan de achterkant maar moet worden beleeft aan de voorkant----
  FOK!fossiel donderdag 23 mei 2002 @ 20:55:32 #6
8443 cptmarco
it's captain...
  donderdag 23 mei 2002 @ 20:56:06 #7
25198 F1r3Starter
Don't walk the grass!
pi_4299311
Je moet ff de Kijk (maandblad) van een paar maanden geleden checken. Daar wordt die theorie van een fake maanlanding helemaal uitgelegd.
Ze moeten trouwens wel op de maan zijn geweest, want ze hebben verschillende soorten maanstenen mee genomen, dingen die je niet in een woestijntje vind ergens in de VS.
A dirty mind is a joy forever
pi_4299316
jah dat vliegtuig klopt ook niks van, ik zag een plaatje met hoe groot hij ongeveer zou moeten zijn, naja dan had je een veel grote gat zeker met al dat kerosine, volgens mij was het gewoon een vrachtwagen met explosieven
pi_4299331
quote:
Op donderdag 23 mei 2002 20:55 schreef Noodie het volgende:

Hier dan , Er is nooit iemand geweest op de maan
[b]Op zaterdag 20 april 2002 14:27 schreef Guus het volgende:[/b][br]Beeeh! blaat blaat meeeuh boeeeh oink oink! knor knor knor![br][br]ThaMarco.
pi_4299334
quote:
Op donderdag 23 mei 2002 20:55 schreef Noodie het volgende:
Ja.
Hier: Er is nooit iemand geweest op de maan
I intend to live forever, or die trying.
pi_4299353
na prater.
pi_4299358
hmm sorry had ik niet gekeken....:?
  donderdag 23 mei 2002 @ 21:00:05 #13
15181 MahRain
...Let's Rock
pi_4299365
quote:
Op donderdag 23 mei 2002 20:56 schreef F1r3Starter het volgende:
Je moet ff de Kijk (maandblad) van een paar maanden geleden checken. Daar wordt die theorie van een fake maanlanding helemaal uitgelegd.
Ze moeten trouwens wel op de maan zijn geweest, want ze hebben verschillende soorten maanstenen mee genomen, dingen die je niet in een woestijntje vind ergens in de VS.
Nog veel erger ja: voetstap HALF ONDER de voet van de maanlander!

of: astronaut staat half VOOR dradenkruis. van die + jes die je op maanlandingfoto's ziet, omdat ze voor de lens zaten? Daar kán je helemaal niet voor staan.

en: een astronaut die van voren gefotografeerd wordt, en in zijn helm zie je de andere astronaut staan. Tegelijk is de onderkant van zijn instrument fel verlicht. deze 3 dingen kunnen niet! Waarom? Geen dampkring-->geen lichtverstrooiing dus scherpe contrasten. 1 van de astronauten zou dus in het donker moeten zijn, en dat instrument had niet van onder verlicht kunnen zijn!

Stof op de maan? Ja maar de keiharde brander van de lander heeft er niks van weg geblazen of zo.

Conclusie:

Ze zijn er geweest (maanstenen) maar we mochten iets niet zien. We zullen het in 2010 horen he, als de Chinezen er een bemande missie naartoe hebben gehad... Hoewel... Communisten...

Whatever doesn't kill you, makes you stronger. - Friedrich Nietzsche
  donderdag 23 mei 2002 @ 21:01:17 #14
8352 zaiga
The Keenest
pi_4299383
En dat Pentagon verhaal werd ook alweer ergens ontkracht. Link staat wel ergens in een ander topic.

Ik geloof persoonlijk meestal niet zo in die complot-theorieen. Het is waarschijnlijk net zo ingewikkeld om een maanlanding te faken en het geheim te houden dan er even in het echt naar toe te vliegen.

May the road rise to meet your feet
pi_4299399
quote:
Op donderdag 23 mei 2002 20:59 schreef Guus het volgende:
na prater.
Tja. Dat zijn de momenten waarop ik spijt heb dat ik geen typcursus heb gevolgd.
I intend to live forever, or die trying.
pi_4299403
jah amerika verteld veel niet.....

maar gaan de chinezen erheen??
haha grappig, hopelijk gaat ut goed zou wel mooie actie zijn

pi_4299406
Nou ja als je die 2e foto met die vlag bijvoorbeeld bekijkt dan zie je dat de schaduw van de vlag naar link gaat zo'n beetje en die van het mannetje in het pak die schaduw gaat naar rechts.
[url=http://www.slackware.com/]get slack[/url]
pi_4299431
Dit topic past mijns inziens beter in dit forum, gezien de reacties tot nu toe besloten het niet te sluiten, alhoewel er inderdaad al topics over deze onderwerpen zijn.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_4299434
maar ook de voetstappen...dat kan volgens mij helemaal niet, probeer jij in dat zachtzand bovenaan het strand maar eens zulke mooie voetstappen te maken... en trouwens je bent daar 6x lichter dus je voetstappen ook 6x minder diep alleen hebben ze wel enorm pak an...
pi_4299444
quote:
Op donderdag 23 mei 2002 21:05 schreef Isabeau het volgende:
Dit topic past mijns inziens beter in dit forum, gezien de reacties tot nu toe besloten het niet te sluiten, alhoewel er inderdaad al topics over deze onderwerpen zijn.
dank je
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 23 mei 2002 @ 21:07:44 #21
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_4299460
quote:
op je maan is het oppervlaktje erg stoffig, maar toch zie je goede voetstappen (probeer jij maar eens zulke mooie voetstappen te maken op het strand in de duinen dan....)
In die duinen is een dampkring welke wind enzo veroorzaakt. Tevens is er een behoorlijke aantrekkingskracht (die is op de maan een stuk minder). Voetstappen zullen er dus minder snel inzakken, lijkt me.
  donderdag 23 mei 2002 @ 21:07:44 #22
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_4299461
Nee die was niet echt.
Ja Hitler leeft onder de zuidpool.
Nee de aarde is niet rond en ja god heeft een baard.

Hier zijn al 1 miljard-onzin topics over geweest.

Slotje (dat dan waarschijnlijk ook niet echt is).

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
pi_4299467
quote:
Op donderdag 23 mei 2002 21:05 schreef Noodie het volgende:
maar ook de voetstappen...dat kan volgens mij helemaal niet, probeer jij in dat zachtzand bovenaan het strand maar eens zulke mooie voetstappen te maken... en trouwens je bent daar 6x lichter dus je voetstappen ook 6x minder diep alleen hebben ze wel enorm pak an...
Weet jij de exacte samenstelling van maanzand?
  donderdag 23 mei 2002 @ 21:08:05 #24
8352 zaiga
The Keenest
pi_4299469
Zijn al die andere maanlandingen en bijbehorende foto's dan ook gefaked? Was de rampvlucht van Apollo 13 ook in scene gezet?
May the road rise to meet your feet
  donderdag 23 mei 2002 @ 21:09:06 #25
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_4299480
quote:
Op donderdag 23 mei 2002 20:56 schreef Noodie het volgende:
jah dat vliegtuig klopt ook niks van, ik zag een plaatje met hoe groot hij ongeveer zou moeten zijn, naja dan had je een veel grote gat zeker met al dat kerosine, volgens mij was het gewoon een vrachtwagen met explosieven
.
Een vrachtwagen met explosieven maakt geen gaten in bunkers (het Pentagon is een bunker).
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')