neeeeeee gister had ik heul lief gevraagd of ze hem wou makenquote:
Ik weet wel zeker dat ik de komende dagen ook een aantal topics misquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat had ik laatst tussen 22:00 en 10:00
maar dan heb je ook andere dingen te doenquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat had ik laatst tussen 22:00 en 10:00
'savonds ookquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:33 schreef Ferb het volgende:
[..]
Overdag is het altijd gezellig, wat ik terug lees tenminste
oh noessssssss!!!!!! ben je eindelijk verslaafd aan mobiel fokken doettie het niet meerquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, het is meer dat ik even wat moet fiksen met mijn foon, internet doet het niet meer
Ik heb nog niet eens de tijd voor gehad om er verslaaft aan te rakenquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
'savonds ook
[..]
oh noessssssss!!!!!! ben je eindelijk verslaafd aan mobiel fokken doettie het niet meer
quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
'savonds ook
[..]
oh noessssssss!!!!!! ben je eindelijk verslaafd aan mobiel fokken doettie het niet meer
what's the problem?quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb nog niet eens de tijd voor gehad om er verslaaft aan te raken
Dat is waarquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:34 schreef wel.o.k het volgende:
maar dan heb je ook andere dingen te doen
Met 3G werkt het hier sowieso niet want dat zuigt in Zeeland.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:38 schreef AskMe het volgende:
ik vind mobiel fokken toch niet echt werken
Hij deed het hier wel maar nu dus niet meerquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:39 schreef Ferb het volgende:
[..]
Met 3G werkt het hier sowieso niet want dat zuigt in Zeeland.
Maar WiFi werkt prima
hehequote:Op dinsdag 14 september 2010 21:39 schreef Ferb het volgende:
[..]
Met 3G werkt het hier sowieso niet want dat zuigt in Zeeland.
Maar WiFi werkt prima
Welke winkel zit je?quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hij deed het hier wel maar nu dus niet meer
Ik heb T mobile maar het kan ook wel hier aan de omgeving liggenquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:41 schreef Ferb het volgende:
[..]
Welke winkel zit je?
Hier bij Vodafone zijn ze heel klantvriendelijk en is je probleem binnen 2 dage opgelost. ( Als het niet te moeilijk is )
KPN deed er 4 weken over om een unlock code te sturen
Op school, andere plaatsen waar ik kom en de tijd heb om even to Fokken!, heb ik meestal WiFi.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:40 schreef AskMe het volgende:
[..]
heheja wifi, maar dan zit ik toch liever achter een laptop/desktop
ik bedacht me laatst dat we helemaal geen ex collega´s zijnquote:
Wat is je probleem eigenlijk?quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb T mobile maar het kan ook wel hier aan de omgeving liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |