Meer mensen waren je voorquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:21 schreef bioloogje het volgende:
[..]
In dat geval:
[ afbeelding ]
Maar foto van sjaal kan helpen ja...
Nee, hij werkt niet...quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:23 schreef kleine.saar het volgende:
[ afbeelding ]
ik weet niet of het plaatje werkt, maar mijn echte sjaal is iets lichter van kleur
Deze?quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:23 schreef kleine.saar het volgende:
[ afbeelding ]
ik weet niet of het plaatje werkt, maar mijn echte sjaal is iets lichter van kleur
Zo doe ik het ook altijd, maar ik draai dan de lus nog een keer en haald de uiteinde er nogmaals doorheen. Je kan het ook doen dmv dubbelvouwen, om je nek en dan 1 uiteinde door de lus, lus draaien en dan het andere uiteinde er doorheen.quote:Op donderdag 16 september 2010 14:05 schreef Panzermaus het volgende:
Dubbelvouwen in de lengte. Met de losse einden in je rechterhand leg je het 'gesloten' deel om je nek, vervolgens steek je de losse einden bovenlangs door de lus die je nu gevormd hebt.
Serieus op de OP ingaan.. Ik denk dat iedereen dat wel snaptquote:Op donderdag 16 september 2010 13:25 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Ik vouw de mijne meestal dubbel, draai 'm om m'n nek en steek het uiteinde door het gat.
Ik weet dat het heel raar klinkt maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel
Like dit dus!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 september 2010 13:42 schreef Fireblast het volgende:
[..]
foto van TS helpt waarschijnlijk ook wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |