Zijn die Draco-leiders geen demonen in een ander jasje?quote:Ja, de Illuminati staan weer onder controle van een andere macht: de Draco-leiders, die weer moeten gehoorzamen aan het hoogste kwaad, een donkere macht: Het Beest, Lucifer en zijn laagste demonen. Dit zijn laag astrale entiteiten uit een andere dimensie die ons universum lang geleden zijn binnengedrongen en door ons zijn toegelaten.
Deze stellingen kan ik niet goed met elkaar rijmen.quote:Op donderdag 16 september 2010 18:50 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
De ware eenheid komt door een bewustzijnsveranderende ervaring/Luciferische initiatie die ook wel 'ego-dood' genoemd wordt.
Bij deze ervaring ervaar je een gevoel van eenheid met het hele universum. Je geest maakt geen onderscheid meer tussen jouzelf en de externe wereld. Je verliest je gevoel van individualiteit en wordt 1 met de cosmos.
Je ervaart dat alles 1 universeel bewustzijn is: de natuur, mensen, dieren, alles is 1. Dit is de basis van wereld eennheid, omdat het een sterk overtuigende (aan psychotisch grenzende) ervaring is die gepaard gaat met een gevoel van liefde, eenheid, broederschap, een verlangen naar verbetering en vooruitgang, samen delen, back to basic.
Het is een spiriuele/religieuze ervaring en leidt tot een compleet nieuwe kijk op het leven.
Klinkt goed niet? En dat lijkt het ook. Velen zullen volledig overtuigd zijn dat dit de oplossing is, deze spirituele evolutiestap en nieuwe wereld orde. De oplossing voor alle problemen die we nu ervaren. De NWO zal omarmd worden door iedereen die de waarheid niet kent.
Wat is de waarheid? Dat er een God is die het universum gemaakt heeft en wetten heeft die door ons gehoorzaamd dienen te worden. Echter, met deze nieuwe mindset, en in deze nieuwewe reld orde, zal men elk gebod van God overtreden, in de stellige overtuiging goed bezig te zijn. Het is een misleiding.
De aliens zullen ons waarschijnlijk tot deze initiatie brengen. Ze zullen bijv. magische krachten laten zien en ons melden dat wij ook zo kunnen worden, als we de initiatie ondergaan. Wat die precies zal zijn, weet ik niet. Maar ik vermoed dat een nieuwe wereldreligie met specifieke praktijken hieraan mee zal helpen, evenals een universele zondag sabbat. De initiatie vind nu al plaats in groepen als vrijmetselarij, de oosterse religies, door middel van drugs, enz. Wanneer alle religies en sekten verenigd worden, en iedereen zich hier bij aan sluit, zal men de initiatie ondergaan.
Het is ook een beetje een grote sprong die ik maak.quote:Op maandag 27 september 2010 21:25 schreef Loppe het volgende:
[..]
Deze stellingen kan ik niet goed met elkaar rijmen.
mja, worden Gods geboden nu al niet stelselmatig overtreden?quote:Op maandag 27 september 2010 21:41 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Het is ook een beetje een grote sprong die ik maak.
Door middel van de wetgeving van de NWO zullen alle geboden van God stelselmatig overtreden worden in de naam van eenheid, wereldvrede, tolerantie, etc.
Als je dat wil begrijpen kan ik je mssn beter naar wat meer info verwijzen omdat t een beetje complex is om uit te leggen.
Zijn meer kaarten in dat deck he?quote:Op maandag 27 september 2010 22:51 schreef quirina het volgende:
http://i26.tinypic.com/2hqq7i1.jpg brrrrr
Jup: http://www.alatoerka.nl/2(...)d-game-kaartspellen/quote:Op woensdag 29 september 2010 12:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zijn meer kaarten in dat deck he?
Jawel.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:29 schreef Loppe het volgende:
[..]
mja, worden Gods geboden nu al niet stelselmatig overtreden?
Jawel, maar nog niet officieel via universele wetgeving.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:29 schreef Loppe het volgende:
[..]
mja, worden Gods geboden nu al niet stelselmatig overtreden?
Ja, dat kan je zo interperteren, maar dat zijn slechts simpele marketing truucjes om een product/dienst of opinie te onderscheiden en bekend te maken aan het publiek, dat is een heel ander niveau dan mind control e.d.. Daarnaast is er slechts een bepaalde druk uit te oefenen op mensen, volk, dat wat de NWO zou willen is te groot en houd nooit stand op de lange termijn, dat weten ze zelf ook wel. Maar waarom in eerste instantie op deze manier de maatschappij zich laten ontwikkelen om vervolgens, alles te vernietigen. Als je 85% van de bevolking wil vernietigen is niet zo moeilijk, maar ik denk dat je dan veel belangrijke informatie en ontwikkeling vernietigd.quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:09 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
En tegelijkertijd vallen we nog steeds voor precies dezelfde onzin.
Het merendeel van Nerderland houdt links verantwoordelijk voor de problemen met integratie terwijl dat aantoonbaar niet juist is.
De armere Nederlanders zijn opeens overtuigd dat "we moeten bezuinigen"
Ik durf er geld op in te zetten dat minimaal 90% van de Nederlanders denkt dat anti-oxidanten gezond zijn.
Ik denk dat het dus wel meevalt
Een nieuwe standaard van moraal die door middel van internationale wetgeving bekrachtigd zal worden, met name door middel van een hervormde verenigde naties en een fusie van religie en staat.quote:Op donderdag 30 september 2010 11:45 schreef Loppe het volgende:
En met universele wetgeving, bedoel je?
Karma is te neutraliseren op een spirituele manier.quote:Op donderdag 30 september 2010 13:38 schreef Loppe het volgende:
Let wel dat de mensen die er op moeten toezien dat deze wetten gerespecteerd worden, ook maar mensen zijn.
God's wetten, de échte universele wetten, kan je niet overtreden zonder karma-gevolgen er aan over te houden.
Dus ja, ik weet in wiens handen ik mijn leven leg.
Goeie vraag. Het is zoals ik het misschien mag zien een bilaterale relatie.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:29 schreef Loppe het volgende:
[..]
Zijn die Draco-leiders geen demonen in een ander jasje?
Dus dan is er wereldvrede maar wat dan als men erachter komt dat er helemaal geen aliens waren? Zouden zij zich dan niet zo bedrogen voelen dat men massaal gaat rellen, waardoor wereldvrede weer weg is? Als die Illuminati werkelijk zo intelligent is lijkt het me dat ze er niet voor zouden kiezen om zo'n leugen voor een hele lange tijd in stand te moeten houden, dat is toch veel te veel werk. Net als de verzonnen monsters van vroeger die achteraf niet bleken te bestaan waardoor de mens weer minder beinvloedbaar wordt waardoor een volgend plan voor werelddominatie nóg ingewikkelder moet worden... het lijkt me niet.quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:27 schreef polderturk het volgende:
Er zal mogelijk een alien dreiging gesimuleerd worden door de NWO. Mogelijk wordt er zelfs een aanval van aliens opgezet. Hierdoor zullen alle landen in de wereld hun geschillen laten varen en alle landen zullen verengigen tot één land. De volkeren der landen zullen hier niet tegen in opstand komen. Wat denken jullie hiervan?
Ik weet niet welke bronnen jij raadpleegt maar volgens mij word JIJ bespeeld.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:06 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Karma is te neutraliseren op een spirituele manier.
Maar de Illuminati hebben voorlopig een technische manier gevonden om spiritueel karma uit te stellen of bij te sturen; ze plaatsen t.z.t. een persoon/lagere ziel met veel negatief karma gewoon na zijn fysieke dood in een ander nieuw lichaam die ze goed kunnen monitoren en controleren voor hun eigen doeleinden.
Waarom denk jij dat ?quote:Op donderdag 30 september 2010 19:37 schreef Loppe het volgende:
[..]
Ik weet niet welke bronnen jij raadpleegt maar volgens mij word JIJ bespeeld.
Is optimisme goed genoeg?quote:Op donderdag 30 september 2010 19:49 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Oh zo, nee hoor; Ik blijf altijd optimistisch
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |