Eigenlijk wel jammer..quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:13 schreef TheVulture het volgende:
Van Nieuwkerk is vanavond voor mij wel definitief door de mand gevallen als interviewer/gespreksleider
Vandaar al de Ex-enquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:53 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat bedoelde Jort aanstaande ex? ik vind die Nina Brink echt niks aan
Ook dat werd besproken in het Revu-artikel: beiden gaan door roeien en ruiten om te bereiken wat ze willen, dus het past perfect. Eigenlijk zijn ze dus met zichzelf getrouwd, bedenk ik nuquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:16 schreef Ringo het volgende:
En tóch. Moeten die twee veel van mekaar houden. Het zij maar gezegd.
Waarmee hij zichzelf met al die jaren Breekijzer toch wel compleet belachelijk maaktquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:04 schreef marcodej het volgende:
Mooi hoe Storms niet ontkent dat hij van de creditcard van zijn vrouw leeft en er min of meer trots op is dat Nina miljoenen aan die beursgang heeft verdiend.
Dat ben ik niet met je eens. Ik vind het met name een afgang voor het kamp Storms. Maar dat lijkt op een tendens. Die verzamelen afgang op afgang.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:12 schreef Roi het volgende:
Dit was voor allebei een afgang, Storms met z'n onzinnige discussie en argumenten ("je kan als journalist geen maatpak dragen") en Kelder met zijn lullige opmerkingen.
Ja dat is al eens eerder voorbij gekomen met ook 2 mensen uit een ander land, erg slecht als het echt zo anders ondertitelt wordt.quote:Op woensdag 15 september 2010 00:26 schreef DaverzNL het volgende:
Iemand trouwens enig idee of RTL nieuws of NOS nou fout zat met die vertaling van die Turkse mensen in de TV Draait Door? Voor degene die het niet gezien hebben: zelfde fragment van turkse man die wat zegt in zowel RTL nieuws als NOS journaal, compleet tegenovergestelde vertaling: Bij de een iets van: 'het is een goede zaak', bij de ander 'dit is niet goed'.
NOS zat fout, RTL zat goed.quote:Op woensdag 15 september 2010 00:26 schreef DaverzNL het volgende:
Iemand trouwens enig idee of RTL nieuws of NOS nou fout zat met die vertaling van die Turkse mensen in de TV Draait Door? Voor degene die het niet gezien hebben: zelfde fragment van turkse man die wat zegt in zowel RTL nieuws als NOS journaal, compleet tegenovergestelde vertaling: Bij de een iets van: 'het is een goede zaak', bij de ander 'dit is niet goed'.
het is wel erg triest dat je gewoon voorgelogen wordt door de mediaquote:
Yepquote:Op woensdag 15 september 2010 00:46 schreef macca728 het volgende:
[..]
het is wel erg triest dat je gewoon voorgelogen wordt door de media
Een foutje kan, maar dit is gewoon precies het tegenovergestelde
Mwah ik denk dat hij het voor een betere discussie wat meer uit elkaar had moeten houden.quote:Op woensdag 15 september 2010 00:48 schreef EvanStone het volgende:
Gelukkig hield Matthijs zijn mond.
Precies. Zal mij boeie als het vertaald wordt als 'nee, dat vind ik niet' of 'nee, ik denk van niet'. Maar om gewoon 'ja' als 'nee' te vertalen of andersom is eigenlijk best wel kwalijk...quote:Op woensdag 15 september 2010 00:46 schreef macca728 het volgende:
[..]
het is wel erg triest dat je gewoon voorgelogen wordt door de media
Een foutje kan, maar dit is gewoon precies het tegenovergestelde
Kennelijk zitten politieke voorkeuren ook diepgeworteld bij vertalers in Nederland, typischquote:Op woensdag 15 september 2010 00:54 schreef DaverzNL het volgende:
[..]
Precies. Zal mij boeie als het vertaald wordt als 'nee, dat vind ik niet' of 'nee, ik denk van niet'. Maar om gewoon 'ja' als 'nee' te vertalen of andersom is eigenlijk best wel kwalijk...
quote:Even met Jort gebeld. Labiele Pieter Storms was na uitzending DWDD zeer agressief en heeft Jort zelfs geslagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |